Asz problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asz problem
Zdravim potrebujem poradit ohladom motora 1.9 tdi asz 96kw najazd 250 tkm. Mal som nefunkcne egr. Dal som to mechanikovi pozriet ze nech spravi hned aj vacsi servis. Cistilo sa sanie vymenil sa egr ventil gumicky na vstrekoch hydrostely loziska na vacke zistilo sa ze vacka ma zodraty jeden hrb tak isla aj nova kovana vacka ruville. A zacali problemy ked rano nastartujem motor chyti na brnk po chvilke asi 10 sekund po starte zacne motor pokasliavat kolisu otacky a z vyfuku biely dym ako zo starej avie. Ked sa zobreje otacky sa ustalia dym nie je ale aviacky smrad zostane. Tah je v poriadku Vag nic nehlasi korekcie na tryskach tam je trosku problem 4 valec korekcia 1.2 mg. Vymenili sme trysku bez zmeny. Tlak na tandeme ok. Rozvody -1 stupen na pripravky. Stupla aj spotreba. Na volnobeh 1.5l. Pod 8 litrov sa neda ist. Pred tym motor ziadny problem akurat egr. Volnobeh krasny za studena aj za tepla.spotreba 0.7l volnobeh priemer som mal okolo 6.8l. Uz fakt neviem ze co dalej. Moze byt ta nova vacka zla?
-
- Přispěvovatel
Vstreky su nastavene na 225°. Gumicky na vstrekoch ok. Zamozrejme zacistene sedla vstekov. Gumicky sa namazali. Rozvody robene na pripravky. Ja uz si myslim ze je zla ta nova vacka ci nema posunute casovanie alebo nieco podobne. Alebo rozvod je zle nastaveny je to mozne ked je to robene cez pripravky?
- martinsidlo
- Aktivista
A kdyby to nefungovalo a po opravě by to dělalo to samé co píše nyní, to by jsi mu poradil co ?martinsidlo píše:To je tak,když se někdo "se.." do něčeho,co FUNGUJE.
Ono není normální když víš že je vačka v prdeli, tvářit se že je to OK a čekat jako idiot jestli se něco stane.
Když píchneš kolo, taky dofukuješ vzduch a jezdíš dál s tím že než se to vyfoukne tak to funguje ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
Ono není normální když víš že je vačka v prdeli, tvářit se že je to OK a čekat jako idiot jestli se něco stane.