Asz problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Asz problem
Zdravim potrebujem poradit ohladom motora 1.9 tdi asz 96kw najazd 250 tkm. Mal som nefunkcne egr. Dal som to mechanikovi pozriet ze nech spravi hned aj vacsi servis. Cistilo sa sanie vymenil sa egr ventil gumicky na vstrekoch hydrostely loziska na vacke zistilo sa ze vacka ma zodraty jeden hrb tak isla aj nova kovana vacka ruville. A zacali problemy ked rano nastartujem motor chyti na brnk po chvilke asi 10 sekund po starte zacne motor pokasliavat kolisu otacky a z vyfuku biely dym ako zo starej avie. Ked sa zobreje otacky sa ustalia dym nie je ale aviacky smrad zostane. Tah je v poriadku Vag nic nehlasi korekcie na tryskach tam je trosku problem 4 valec korekcia 1.2 mg. Vymenili sme trysku bez zmeny. Tlak na tandeme ok. Rozvody -1 stupen na pripravky. Stupla aj spotreba. Na volnobeh 1.5l. Pod 8 litrov sa neda ist. Pred tym motor ziadny problem akurat egr. Volnobeh krasny za studena aj za tepla.spotreba 0.7l volnobeh priemer som mal okolo 6.8l. Uz fakt neviem ze co dalej. Moze byt ta nova vacka zla?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Vstreky su nastavene na 225°. Gumicky na vstrekoch ok. Zamozrejme zacistene sedla vstekov. Gumicky sa namazali. Rozvody robene na pripravky. Ja uz si myslim ze je zla ta nova vacka ci nema posunute casovanie alebo nieco podobne. Alebo rozvod je zle nastaveny je to mozne ked je to robene cez pripravky?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5061
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
A kdyby to nefungovalo a po opravě by to dělalo to samé co píše nyní, to by jsi mu poradil co ?martinsidlo píše:To je tak,když se někdo "se.." do něčeho,co FUNGUJE.
Ono není normální když víš že je vačka v prdeli, tvářit se že je to OK a čekat jako idiot jestli se něco stane.
Když píchneš kolo, taky dofukuješ vzduch a jezdíš dál s tím že než se to vyfoukne tak to funguje ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo píše:A kdyby to nefungovalo a po opravě by to dělalo to samé co píše nyní, to by jsi mu poradil co ?martinsidlo píše:To je tak,když se někdo "se.." do něčeho,co FUNGUJE.
Ono není normální když víš že je vačka v prdeli, tvářit se že je to OK a čekat jako idiot jestli se něco stane.
Když píchneš kolo, taky dofukuješ vzduch a jezdíš dál s tím že než se to vyfoukne tak to funguje ?

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
nič moc,nastav rozvody na nulu v prvom rade,potom rieš dalej..tie 2° niesu nič moc.
ak bude dalej vysoka hodnota an tryske a bude šklbat tak ste škripli gumku.
ak bude dalej vysoka hodnota an tryske a bude šklbat tak ste škripli gumku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4