2,0 dti CR skube na volnoběh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0 dti CR skube na volnoběh
ahoj
mam problem s motoren 2,0 tdi CR na volnobeh skube a jde jako by vynechaval 1 valec
pri pridaní otacek nad 1500 problem zmizí
a pri povolení trubky na Railu ( zacne malinko střikat nafta) se chod motoru taky srovná
na diagnostice zadna chyba a korekce vstiku v poradku
již vyměněno :
vysorotlaké cerpadlo s ventilem
rail s cidlem tlaku a regul. ventilem
mam nahradní vstrik postupne jsem ho vymenil na vsechvalcich a zadna zmena
prosim o radu a nebo nejaky napad
dekuju
mam problem s motoren 2,0 tdi CR na volnobeh skube a jde jako by vynechaval 1 valec
pri pridaní otacek nad 1500 problem zmizí
a pri povolení trubky na Railu ( zacne malinko střikat nafta) se chod motoru taky srovná
na diagnostice zadna chyba a korekce vstiku v poradku
již vyměněno :
vysorotlaké cerpadlo s ventilem
rail s cidlem tlaku a regul. ventilem
mam nahradní vstrik postupne jsem ho vymenil na vsechvalcich a zadna zmena
prosim o radu a nebo nejaky napad
dekuju
Rapid 1,6 Tdi 105 KW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 2,0 dti CR skube na volnoběh
[quote="priba"]ahoj
již vyměněno :
vysorotlaké cerpadlo s ventilem
rail s cidlem tlaku a regul. ventilem
mam nahradní vstrik postupne jsem ho vymenil na vsechvalcich a zadna zmena
a proč si ty věci měnil? vyoskotlaké čerpadlo a lištu prověříš vagem tlak paliva, pokud ti hodnoty souhlasí tak problém v tom nebude, pokud jsou vstřiky ok tak výměnou jsi též neuspěl,
chce to vag a bádat po skupinách co je blbě třeba test egru, akční členy, teploty, tlaky,
již vyměněno :
vysorotlaké cerpadlo s ventilem
rail s cidlem tlaku a regul. ventilem
mam nahradní vstrik postupne jsem ho vymenil na vsechvalcich a zadna zmena
a proč si ty věci měnil? vyoskotlaké čerpadlo a lištu prověříš vagem tlak paliva, pokud ti hodnoty souhlasí tak problém v tom nebude, pokud jsou vstřiky ok tak výměnou jsi též neuspěl,
chce to vag a bádat po skupinách co je blbě třeba test egru, akční členy, teploty, tlaky,
Tomu co ti kazal vymenit pol motora by som dačo pekne povedal....kedy skonči tato doba vymienačov suciastoch? Ako ste ich odmerali ze ste ich vymenili?? Ach!!!!!
sklbat to moze kvoli vela veciam a takto na fore tazko prist na to, treba diagnostiku a sledovat preco to sklbe. Kludne to moze byt 2 hmota
sklbat to moze kvoli vela veciam a takto na fore tazko prist na to, treba diagnostiku a sledovat preco to sklbe. Kludne to moze byt 2 hmota
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
proč by ale 2hmota reagovala na upuštení tlaku paliva z lišty
(treba to nejakou logiku ma a me nic nenapada
)
samozřejme jsem hodnty sledoval a jediné co se mi nezda je velké kolisani tlaku na lište ale přesny hodnoty nevím
už si stim nevim rady tak jsem zkusik jestli nemate nekdo nejaký napad
třeba bych se ho chytil
ale ted jsem ve slepé uličce

(treba to nejakou logiku ma a me nic nenapada

samozřejme jsem hodnty sledoval a jediné co se mi nezda je velké kolisani tlaku na lište ale přesny hodnoty nevím

už si stim nevim rady tak jsem zkusik jestli nemate nekdo nejaký napad
třeba bych se ho chytil
ale ted jsem ve slepé uličce



Rapid 1,6 Tdi 105 KW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co to je přepadový test dělaj jsi ho naráz nebo jednotlivě kolik ti nateklo z jednotlivých vstřiků za tři minuty v mililitrechpriba píše:po nejaé době jizdy se ukazala zavada (konečně je aspon neco ceho se chytit)![]()
5175 - regulace tlaku paliva
P1065 00 (109) regulacni odchylka
přepadový test dopadl dobře![]()
nekdo prosím nejaky napad![]()
![]()
