Stránka 1 z 2

Divné starty

Napsal: 07 lis 2016, 17:15
od torrent
Ahoj,

ted jak se trochu ochladilo, tak jsem si vsiml horsích studených startu. Nabil jsem tedy baterku + nechal vymenit zhavice. Horsi startovani se projevi pouze pri delsim stani tj. pres vikend. potom kdyz stojim jen pres jednu noc tak je to relativne v pohode. kdyz startuji po 10 hodinach tak je to ok. Na co se mám dále zamerit? NA vagu dle servisu zadne chyby nejsou...

EDIT: pardon 1,9 tdi PD ATD

Napsal: 07 lis 2016, 17:23
od standa123
taky asi dobrý napsat jakej motor... ;)

Napsal: 07 lis 2016, 17:36
od kubima
Pada ti nafta, kontrola tesnosti palivoveho vedeni, gumky na vstrikach pripadne tandem.

Napsal: 07 lis 2016, 17:38
od torrent
na kolik toto vyjde? a jak je to casove narocne?

EDIT. v lete jsem nic nepozoroval. i kdyz auto stalo 14 dni tak vse ok...

Napsal: 07 lis 2016, 19:30
od slovacek.milos
torrent píše:na kolik toto vyjde? a jak je to casove narocne?

EDIT. v lete jsem nic nepozoroval. i kdyz auto stalo 14 dni tak vse ok...
do desítky

Napsal: 07 lis 2016, 19:31
od torrent
to me tedy moc netesi....

Napsal: 08 lis 2016, 00:16
od plynař
Bych zkusil nejdřív vyměnit palivový filtr a zpětný ventil k tomu.
Když to nepomůže tak pak to co psali nade mnou.

Napsal: 12 lis 2016, 21:06
od torrent
Jeste se zeptam, co kdyby t obylo baterkou? je to mozné, že při delším stání a zimě ztratí kapacitu pro bezproblémové nastartování. baterka má cca 4 roky. Při nabíjení jsem doléval, chybelo celkem dost vody. A vsiml jsem si že nevarila (nesly ven bublinky). Navíc je to nějaká levná baterka pochybné kvality co jsem tak zjistil

při startu jsem schválně mel připojený multimetr a ukazovalo 10,1 V při teplem motoru

Napsal: 12 lis 2016, 21:32
od HanZ
No tak to snad změř při studeným, ne? To že diag nic nehlásí neznamená, že tam není chyba. Musíš projít i měřené hodnoty...

Napsal: 12 lis 2016, 21:34
od torrent
HanZ píše:No tak to snad změř při studeným, ne? To že diag nic nehlásí neznamená, že tam není chyba. Musíš projít i měřené hodnoty...
na diagnostice jsem to mel v servisu nic nikde nenasli. doma mám pouze multimetr kterym jsem meril baterku a hazelo to tyhle hodnoty.

Napsal: 12 lis 2016, 21:54
od Utmir
Vimen baterku je zlá a uvidíš baterka by pod 10,5V nemala isť

Napsal: 12 lis 2016, 22:02
od torrent
Utmir píše:Vimen baterku je zlá a uvidíš baterka by pod 10,5V nemala isť
to si právě myslím. baterku jsem jiz vymenil. uvidím zítra jak to chytne. 10,5 V při tom startu zcela určitě nebylo. A navíc to byl teplý motor

Napsal: 13 lis 2016, 16:21
od passion
Čo je to "horšie štarty"? Dlho dočíš kým odpáli, alebo sa to len z ťažka prevaľuje, alebo chytí hneď ale bafká nie na všetky valce? Mne sa teraz BMM pri štartovaní pod nulou len zťažka prevaloval. Baterka, káble aj spoje OK. Vymenil som štartér (nový od auto-starter za 75€) a problém vyriešený. Točí a štartuje ako za mlada. Origo bol bosch (mal úplne sfialovené medené skrutky na cievke od prehriatia). Zreparujem ho a bude do náhrady ak poliak vykrkne.

Napsal: 13 lis 2016, 18:21
od torrent
passion píše:Čo je to "horšie štarty"? Dlho dočíš kým odpáli, alebo sa to len z ťažka prevaľuje, alebo chytí hneď ale bafká nie na všetky valce? Mne sa teraz BMM pri štartovaní pod nulou len zťažka prevaloval. Baterka, káble aj spoje OK. Vymenil som štartér (nový od auto-starter za 75€) a problém vyriešený. Točí a štartuje ako za mlada. Origo bol bosch (mal úplne sfialovené medené skrutky na cievke od prehriatia). Zreparujem ho a bude do náhrady ak poliak vykrkne.
Přislo mě že se to divne prevalovalo. ale za cca 5 sec to chytlo a vse ok. prislo me jakoby nemela silu baterka. Jak pisu vcera jsem nameril pri startu 10,1 V. Zhavice mam novy, kabelaz ok. starter funguje take bezproblemu...

Napsal: 13 lis 2016, 19:08
od passion
Ak ti napätie na batérii klesne na 10.5V je buď v háji baterka, alebo batériu nadmerne zaťažuje štartér.