VW Crafter BJM

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

VW Crafter BJM

Příspěvek od luigi5 »

Ahoj,
mam tu takovej uz dlouhodobej problem. Mam dva Craftery a bohuzel u obou se na prezkacku oddelavaji turba, ale ne vzdycky na ose. Dost casto se rozesere akorat regulace, a ta se co jsem se dozvedel nejde opravit, ptze se jedna o sepcialni Mitsubishi patent.
Uz fakt na to nemam nervy a penize to do toho furt investoavt.

Nejaky moznosti tam dat jiny turbo? Jedno auto uz je dpf off, druhy jeste ma ale ne dlouho, chip je na obou kvalitni.
uz jsem na to koukal ale vystup ze svodu je dost neobvyklej. Jediny co jsem potkal obdobnyho bylo turbo z iveca 3,0.

predem diky za nazory
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

čau draku pošli foto jak to z toho leze ven možná něco vykombinujeme ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

ahoj, hele je tam tohlecto:
http://thumbs1.picclick.com/d/l400/pict ... 253033.jpg

http://www.ebay.de/itm/Abgaskrummer-VW- ... 2042330948

Uz jsem neco hledal theoreticky by tam mel jit i z staryho LTcka (Blok je stejny) ale ten ma prirubu stejnou, akorat uplne na koci za 5. valci
viz:
https://www.callparts.de/sites/default/ ... 604011.jpg

Auto hodne taha vlek, takze bych uprednostnil i nejaky turbo co ma rychlejsi nabeh, momentalne se hejbe az od 2000U/min
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Co gt2052v ze staršího LT příruba vypadá stejně
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi bych to uměl vyřešit turbo chceš sundavací nebo přivařený 1756 by měla mít i spodek ale jaký tam jsou vůbec výkony...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ladas píše:asi bych to uměl vyřešit turbo chceš sundavací nebo přivařený 1756 by měla mít i spodek ale jaký tam jsou vůbec výkony...
Seriove vykony vicemene smesne (100 a 120kW), nemohu si pomoci, ale ja bych tam videl jako funkcni GTB1749VK.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a nebo změnit soft
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a nebo jak píše Forest
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“