VW Passat B6 - 2,0 TDI CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

VW Passat B6 - 2,0 TDI CR

Příspěvek od 19olo88 »

Caute.
Mam tu jedného Passata 2.0 TDi CR DSG 2009 ktorý zajazdy stratí výkon poprípade zhasne - musí ho nechať chvilku odstavené potom ide ale zase po niekolkých km sa to opakuje..

RJ motora hlasi tieto chyby:

000802 - cidlo otacek motoru G28 - zadny signal.

000022 - rada valcu 1: snimac polohy vackoveho hridele G40 / otacek
motoru G28 - nespravny pomer.

001348 - cidlo teploty vyfukových plynu - chyba el.obvodu G235

000136 - palivo - systemovy tlak Rail . Prilis Vysoky..

Auto beha od servisu do servisu..
Prvotný problém bol podla predošlho mechanika to že pripieklo motorove káble o motor ( odizoloval to prekontroloval a znova zaizoloval )
Na další krát mu menili snímač otáčok motora - Auto išlo ale po chvilke zase tieto chyby.
Potom mechanik usudil asi že je vedenie od snímača zle tak mu tam od toho snímača natiahol nový kábel do RJ ( žily do zväzku cvakol a natiahol nový kábel 3x1 do RJ )

Nemáte indície kde mam hladať :?

Zatiaľ kuchám káblový zväzok motora a odbalujem to čo bolo pripieknuté ku motoru no okrem toho že je celý zväzok plný oleja poprípade aj vody som zatiaľ nič podozrivé nenašiel... :x
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

za taketo opravy ala "natiahol novy kabel pomimo" by som sekal ruky!!!

Mimo to niektore cidla otacok maju tienene kabelaze!! niektore idu v specialnej ochrane..atd.

Ako poznam opravy niektorych "eletrikarov" ...."ved som to zapajkoval"...

=

celu kablovacku vyber na stol, odmasti, vycisti, poriadne prepajkuj spoje!!!! Poriadne tym myslim poriadne a ak to nevieš dobre s pajkou daj to niekomu spravit, spoje daj do zmrstovaciek + dodatocne obal kazdy vodic. Nakoniec premeraj dobrym merakom (nie z kinekusu za 10e), nesmie to mat ziadny odpor!!!!! Bavime sa o cidle otacok kde sa snimaju citlivejsie hodnoty ako 12V + a -.

podla mna to pak pojde ako vino :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Obrázek
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Toto som zatial našiel
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

solidní práce (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to je 1A (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Prosim vás.
Viete mi sem poslat el.schema motorového zväzku ?
Od stekru ku cidlam?
Mam cely zvazok vonku a chcel by som to ceknut ci je to dobre.
Alebo aspon čidla
G28, g40 a g235 na ktore piny a ta posledna chyba:
000136 - palivo - systemovy tlak Rail . Prilis Vysoky.. Ktore čidlo na Rail to ukazuje.. ( či to 057130764H - 2pin -- tlak.spinač ? ) alebo to druhe na druhej strane Rail lište ( 3 piny - čislo som nenašiel )

Ď
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Octaviask,na mnoho mercedesoch sprinter a aj par T5 som vyrabal novy kablovy zvazok napriklad od plyn. Pedalu po ecu atd,abs senzorov...
Pretoze niekedy oprava tach kablov je nemozna..a jednoduchsie a rachlejsie je vyrobit novy zvazok v chraničke,pancierke,samozrejme pokial nekde o kablovy zvazok senzora s tienenym kablom,vid snimac ot. KH
A samozrejme to musi nejako vyzerat,nie ako na foto..vypinovat to uz bolo asi za tazko😂
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

UchoTD píše:Octaviask,na mnoho mercedesoch sprinter a aj par T5 som vyrabal novy kablovy zvazok napriklad od plyn. Pedalu po ecu atd,abs senzorov...
Pretoze niekedy oprava tach kablov je nemozna..a jednoduchsie a rachlejsie je vyrobit novy zvazok v chraničke,pancierke,samozrejme pokial nekde o kablovy zvazok senzora s tienenym kablom,vid snimac ot. KH
A samozrejme to musi nejako vyzerat,nie ako na foto..vypinovat to uz bolo asi za tazko😂
ucho ale ako poznam radima a zrejme aj teba podla prispevkov sa bavime o uplne inej lige tvorby kablovych zvazkov a konektorov..hentoto čo je na obrazku je klasicka slovenska praca niektorych autoservisov ktory si myslia ze mozu dnes opravovat kable jak na starom favorite. Niektorí mechanici proste stale nevedia pochopit ze sme v roku 2016....

autor témy ked da kod motora samozrejme schemu najdeme.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

octaviask píše:
UchoTD píše:Octaviask,na mnoho mercedesoch sprinter a aj par T5 som vyrabal novy kablovy zvazok napriklad od plyn. Pedalu po ecu atd,abs senzorov...
Pretoze niekedy oprava tach kablov je nemozna..a jednoduchsie a rachlejsie je vyrobit novy zvazok v chraničke,pancierke,samozrejme pokial nekde o kablovy zvazok senzora s tienenym kablom,vid snimac ot. KH
A samozrejme to musi nejako vyzerat,nie ako na foto..vypinovat to uz bolo asi za tazko😂
ucho ale ako poznam radima a zrejme aj teba podla prispevkov sa bavime o uplne inej lige tvorby kablovych zvazkov a konektorov..hentoto čo je na obrazku je klasicka slovenska praca niektorych autoservisov ktory si myslia ze mozu dnes opravovat kable jak na starom favorite. Niektorí mechanici proste stale nevedia pochopit ze sme v roku 2016....

autor témy ked da kod motora samozrejme schemu najdeme.

Jezisi som zabudol : Kod motora CBAB

Inak som cely zvazok rozbalil a vodiče k snímaču čo mechoš odcvakol lebo žebraj su zlé tak im nič nie je.. Ani nikde po ceste su neni zlomene napuchnute prasknute v skratke nič.. Ohmicky všetko okolo 1 ohm (šteker - vodič ) multimetrik Fluke :)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak pracuj :)

Kód: Vybrat vše

https://ulozto.cz/!9Yv8Kh3O7dt3/cbab-pdf
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

octaviask píše:tak pracuj :)

Kód: Vybrat vše

https://ulozto.cz/!9Yv8Kh3O7dt3/cbab-pdf
No vsak nedela co budem ☺
Vrela vdaka 😉
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ladas píše:tak to je 1A (noteeth)

To utáhne víc jak 1A ... (rofl)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

Rayx píše:
Ladas píše:tak to je 1A (noteeth)

To utáhne víc jak 1A ... (rofl)
tak to každopádně :D
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Osciloskop a měřit. Multimetr ti řekne velké kulové,stejně tak,jak sériová diagnostika
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“