Stránka 1 z 2
golf4 mlzi se okna
Napsal: 10 pro 2016, 21:30
od jirka.p
ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
Napsal: 10 pro 2016, 21:39
od martinsidlo
Pylový filtr máš vyměněný jistě. Cítíš frydex? Topení vyměnit. Voda se skoro neztrácí,podle toho to neber.
Re: golf4 mlzi se okna
Napsal: 10 pro 2016, 21:45
od RudisTDic
jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..
Napsal: 10 pro 2016, 21:53
od jirka.p
martinsidlo píše:Pylový filtr máš vyměněný jistě. Cítíš frydex? Topení vyměnit. Voda se skoro neztrácí,podle toho to neber.
jop ten je novej. zkousel jsem i jezdit bez nej ale bezezmeny. tak pujde topeni ven a rovnou kouknu na servomoturky jak jsou na tom.
Re: golf4 mlzi se okna
Napsal: 10 pro 2016, 21:54
od jirka.p
RudisTDic píše:jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..
ty taky zijes

no ty blaho

ale dobre dam na tebe a zitra to rozeberu

par hodin rozcilovani ale pujde to
Napsal: 11 pro 2016, 08:43
od NOVON
Jj,taky bych to videl na radiator,nedavej nejaky sunt.Origo se daval BEHR nebo dej aspon NIESSENS.
Re: golf4 mlzi se okna
Napsal: 11 pro 2016, 11:42
od RudisTDic
jirka.p píše:RudisTDic píše:jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..
ty taky zijes

no ty blaho

ale dobre dam na tebe a zitra to rozeberu

par hodin rozcilovani ale pujde to
Zatim žiju

U golfa to jde dobře vyndat,teda když člověk nemá oba palce na pravou stranu

Napsal: 11 pro 2016, 12:22
od Vici
Me se oktava nemlzi od doby co jsem dal new v71
Napsal: 11 pro 2016, 13:02
od kiklop32
Zrovna včera jsem to dělal na Cordobě. Podobné příznaky jako u tebe a byl to on. Teď to je celé složit...
Napsal: 11 pro 2016, 13:30
od p.s.
já bych nejdřív skusil skontrolovat jestli chodí klapka venkovní a vnitřní ventilace
ručně zavřít vnitřek a otevřít venek,odpojit konektor a pojezdit
většinou co se setkávám tak ta klapka blbne a zustává otevřenej vnitřní okruh a pak se to mlží

Napsal: 11 pro 2016, 15:55
od jirka.p
p.s. píše:já bych nejdřív skusil skontrolovat jestli chodí klapka venkovní a vnitřní ventilace
ručně zavřít vnitřek a otevřít venek,odpojit konektor a pojezdit
většinou co se setkávám tak ta klapka blbne a zustává otevřenej vnitřní okruh a pak se to mlží

to jsem prave taky myslel. tak jsem je rucne nastavil tak aby sel primo vzduch z venku a ne vnitrni okruh. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne AC tak se to mlzi. v utery se to dostane na dilnu tak to rozeberu a uvidim co tam najdu.
Napsal: 11 pro 2016, 20:28
od p.s.
musí se to po nastavení odpojit od elektriky a zkusit
koumal sem přítelkyni oktu a jakmile se to nechalo připojený a spustil se klimatronik už to s tou klapkou lomcovalo
u tý okty je to taková dvouklapka a když sem měl větrák venku bylo jasně vidět jak to zlobí prostě ta spodní nezavřela a zůstávala otevřená
pak sem to ručně přepral odpojil a bylo po mlžení
nedávno sme s kámošem řešili to samý na jednom scéniku a ten samej problém klapka v háji akorát že u toho francouze kvůli tomu musela celá palubka dolů

Napsal: 11 pro 2016, 21:36
od Rayx
jirka.p píše:
to jsem prave taky myslel. tak jsem je rucne nastavil tak aby sel primo vzduch z venku a ne vnitrni okruh. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne AC tak se to mlzi. v utery se to dostane na dilnu tak to rozeberu a uvidim co tam najdu.
No to je asi jádro problému ...
Pokud šlo s oběma manipulovat růčo, je V71 kaput. Jak tu píše kolega, ta náporová klapka hned pod filtrem je climatronikem podle rychlosti jízdy přivírána, aby to prý v autě moc nefučelo a čidla mohla dobře měřit ... Kurvítko od Valea ... V71 prověřit, náporovou klapku úplně vyhodit včetně pák od V71 a nechat jen klapku recirkulace. Pak se nebude nic mlžit, pokud tedy není v háji ještě ten radiátor ...
Napsal: 11 pro 2016, 21:50
od pavska
Řeším ten samí problém u octy I byla špatná klapka V71 vyměněna za novou. Jak venku začne být vlhko nebo pršet ihned je zamlžená totál. Jinak auto parkuje v suché vytápěné garáži.
Napsal: 11 pro 2016, 22:17
od p.s.
skus co sem psal a pak napiš
