VW Passat B8 2.0 BiTDI z 235k na 285k by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
martin.v
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 12 pro 2016, 21:16

VW Passat B8 2.0 BiTDI z 235k na 285k by DIESELPOWER

Příspěvek od martin.v »

Ahoj,

Protoze jsem se sam nemohl u toho BiTDI niceho poradne dopatrat, nez jsem to nechal chipnout, tak davam k nahlednuti praci od kluku z Dieselpoweru.

Seriove to ma mit 240 koni a 500Nm a jak je videt, kroutak tam je, kone ne uplne vsechny.

Je to ciste SW uprava motoru a po uprave nejakych 285 koni a hlavne 590Nm mnohem lepe pouzitelneho tociveho momentu.

Jeste jednou diky do Dieselpoweru za super praci a pristup!

Obrázek
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Děkujeme ;)


Doplním, že série měla přesně 235PS/519Nm -> 285PS/591Nm

Touto úpravou získáte:

zvýšení výkonu až o 50 PS a 91 Nm
snížení spotřeby až od 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech

Tuto úpravu můžete objednat zde: http://www.dp-race.com/shop/passat-b8-1 ... rtversion/


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 13 pro 2016, 18:23, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nadhera! Za takovy prubeh sel bych svetakraj :twisted:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

nie nadarmo je tam 2x turbo mensie vecsie ved 500nm uz od niejakych 1600otc a 591nm 2000otc.. 285k :D ...a netreba mu ani 2260 :D toto je hned lepsi priebeh Nm urcite lepsie a viac vyuzitelny ako jedno velke turbo takze teraz uz viem ze 1.9tdi male turbo + velke a musi to ist urcite rovnako :O
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“