Auto mi občas padá do nouzáku. Stává se to zřídka a vždy jen na dálnici, když jedu 140-150 tacho (3000 otáček), pak prudce uberu plyn a zase přidám plný plyn. Auto drobně cukne a spadne do nouzáku.
Auto je Golf 4, 1,9 TDi, 74 kW, motor AXR, nalítáno 312000, r.v 2003. Na Vagu jsme zjistili, že píše chyba regulace. Je fakt, že motor je provozován z 95 % po městě v nízkých otáčkách, takže jsem si říkal, že bude zanesená regulace turba. Nicméně jsem na vagu taky zjistil, že hodnota váhy vzduchu je nad horní hranicí - vag ukazuje 420 a maximální přípustná je tuším 350.
Nepadá mi auto do nouzáku spíš kvůli té špatné váze, než regulaci turba? Turbo budu zase na jaře cestami na chatu "honit", aby se regulace rozhýbala. Chci jen vědět, zda mám opravit i tu váhu.
Jinak vstřiky jsou naprosto v pohodě a jejich hodnoty se ukazují "jako nové".
Špatná váha vzduchu a padání do nouzáku?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33903
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice