Špatná váha vzduchu a padání do nouzáku?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
No-limits
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 29 pro 2016, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Špatná váha vzduchu a padání do nouzáku?

Příspěvek od No-limits »

Auto mi občas padá do nouzáku. Stává se to zřídka a vždy jen na dálnici, když jedu 140-150 tacho (3000 otáček), pak prudce uberu plyn a zase přidám plný plyn. Auto drobně cukne a spadne do nouzáku.
Auto je Golf 4, 1,9 TDi, 74 kW, motor AXR, nalítáno 312000, r.v 2003. Na Vagu jsme zjistili, že píše chyba regulace. Je fakt, že motor je provozován z 95 % po městě v nízkých otáčkách, takže jsem si říkal, že bude zanesená regulace turba. Nicméně jsem na vagu taky zjistil, že hodnota váhy vzduchu je nad horní hranicí - vag ukazuje 420 a maximální přípustná je tuším 350.
Nepadá mi auto do nouzáku spíš kvůli té špatné váze, než regulaci turba? Turbo budu zase na jaře cestami na chatu "honit", aby se regulace rozhýbala. Chci jen vědět, zda mám opravit i tu váhu.

Jinak vstřiky jsou naprosto v pohodě a jejich hodnoty se ukazují "jako nové".
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Log 3,10,11 na 4 stupni plný plyn od 1500 otáčok
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33903
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

egr bude asi zaslepený nebo zabetonovaný ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

LOG
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
No-limits
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 29 pro 2016, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od No-limits »

LOG dle popisu výše tedy zajistím, až povezu auto na opravu.
No-limits
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 29 pro 2016, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od No-limits »

Source píše:Log 3,10,11 na 4 stupni plný plyn od 1500 otáčok
Můžu, pro jistotu, poprosit o detailnější popis, jak LOG zajistit? Předpokládám, že budu mít notebook připojený přes zásuvku a při jízdě něco na vagu nastavím a při jízdě uvidím.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“