Stránka 1 z 1

VW Golf R 290PS to 340PS by DIESELPOWER

Napsal: 03 led 2017, 12:36
od DIESELPOWER office
Volkswagen Golf R 2.0TSI je jedním z nejlepších Hot-Hatchů, jaký lze v současnosti koupit. Ani se základním výkonem 300 koní a 380Nm to není žádný lenoch, nicméně výkonu není nikdy dost. Protože motor CJXC je v sérii naladěný poměrně konzervativně, tak by byla škoda dostupné rezervy nevyužít. Tento konkrétní kus měl o něco horší parametry, než slibuje výrobce (290PS), ale po odstranění drobné HW závady má po úpravě APR vynikajících 340k a 499Nm. Pružné zrychlení je po tomto „upgradu“ opravdu působivé a ve svém přirozeném prostředí na zakroucených okreskách nyní jen těžko hledá přemožitele.

Touto úpravou získáte:

zvýšení výkonu až o 50 PS a 119 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech

Video zde:
https://www.youtube.com/watch?v=yitydW4 ... ooX2RuIM1W

Více zde:
http://www.dp-race.com/2017/01/03/vw-golf-r-340ps/

https://plus.google.com/b/1072377140992 ... 1840228833


Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen- ... on-golf-r/





Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 09 led 2017, 12:26
od Gardner
To by me zajmalo co vydrzi ten motor s temito parametry, 150tis pak do serie a rychly prodej?

Napsal: 09 led 2017, 20:53
od PetrSs
Gardner píše:To by me zajmalo co vydrzi ten motor s temito parametry, 150tis pak do serie a rychly prodej?
Vysvětli mi jaký je rozdíl v tom,když upravíš sw na tdi 30-40k+ a když to upravíš na turbo benzínu?tohle je úplně běžná úprava,která vydrží x desítek tisíc.Jeden příklad octavia 3 rs 420k na motoru se sériovými vnitřnostmi nájezd cca 30t km a ježděno převážně okruhy a svižná jízda

Napsal: 09 led 2017, 22:13
od Gardner
Nevim, proto se ptam, ale byl jsem spise skepticky, no jestli vydrzi tak klobouk dolu.

Napsal: 10 led 2017, 13:19
od Vici
TSi je obecně rádo, když se dožije 100 000km... zdaleka ne všem kusům se to povede (LOL)

Napsal: 10 led 2017, 14:51
od MirekX
asi tak, stejně umře na něco jiného než na spojitost s navýšeným výkonem....

Napsal: 10 led 2017, 18:27
od Ladas
viděl jsem kliku z 1,2TSI a hodně mi to připomínalo vačku z PDčka akorát uprostřed jsou 2 závaží jak uvidím znova dám foto...

Napsal: 10 led 2017, 20:42
od standa123
Ladas píše:viděl jsem kliku z 1,2TSI a hodně mi to připomínalo vačku z PDčka akorát uprostřed jsou 2 závaží jak uvidím znova dám foto...
to je smutný přirovnání (noteeth)

Napsal: 10 led 2017, 23:14
od UchoTD
1.4tsi o nic lepsie,ojnica v tvare ovalu..100t km.

Napsal: 10 led 2017, 23:24
od zero1724
Ladas píše:viděl jsem kliku z 1,2TSI a hodně mi to připomínalo vačku z PDčka akorát uprostřed jsou 2 závaží jak uvidím znova dám foto...
(LOL) Ladas zase perlí :D

Napsal: 13 led 2017, 22:08
od Ladas
Obrázek

klika 1,2TSI vs. TDI vačka (z PD jsem neměl zrovna po ruce..)

Obrázek

odlehčení v ojničním oku vývrtem cca 20mm...

Napsal: 29 říj 2017, 12:54
od lubomt
V R-ku ale nie je bezny TSI motor

Napsal: 03 lis 2017, 08:21
od bjukemen
sype sa ale skoro tak isto

Napsal: 03 lis 2017, 09:46
od lubomt
Áno? Tak daj, na co sa mám nachystat. Mám síce ešte mláďa seriových 300hp s 18.000km, ale dobre vedieť