netěsné vstřikovací čerpadlo

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

mazda626
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2006, 20:20
Bydliště: Praha

netěsné vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od mazda626 »

zdarek,zajímalo by mě jestli jste museli po přechodu na rostlináč přetěsnovat čerpadlo,měl jsem 2 auta a pokaždy to začne tak po 2000km chcát,tak jsem vyndal čerpadlo a ta těsnící guma je taková ztvrdlá vubec není elastická,tak jesli na tu gumu ma olej nejaky negativní vliv že ztratí pružnost,gumu jsem vymenil a vše OK.
Golďák
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2007, 16:58
Bydliště: Znojmo

Re: netěsné vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od Golďák »

mazda626 píše:zdarek,zajímalo by mě jestli jste museli po přechodu na rostlináč přetěsnovat čerpadlo,měl jsem 2 auta a pokaždy to začne tak po 2000km chcát,tak jsem vyndal čerpadlo a ta těsnící guma je taková ztvrdlá vubec není elastická,tak jesli na tu gumu ma olej nejaky negativní vliv že ztratí pružnost,gumu jsem vymenil a vše OK.
udělá to skoro dycky po přechodu na RO.Mysím že drobné netěsnosti vzniklé stářím,utěsní bordel,který RO rospustí a začne to slzet.Věčinou na ňáký přírubě
mazda626
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2006, 20:20
Bydliště: Praha

Příspěvek od mazda626 »

no ono nechavat přetěsnovat čerpadlo není levná záležitost (crazy) snad to už bude ted dobre.zacalo meto tect v nemecku u Franfurktu 700km od domova takže jsem jel se spotřebou cca 25litru na 100km protože to teklo skoro čůrkem nakonec jsem byl rad že jsem přejel hranice.Když jsem vyjiždel ,tak ani kapka...
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 27 čer 2007, 11:21

Příspěvek od FR4NK!3 »

na rostlinu je nejlepsi cerpadlo Bosch ... ty ostatni to moc nepobiraji ... olej je hustsi a cerpadlo se vic nadre ... proto zacne nekdy tect ...
mazda626
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2006, 20:20
Bydliště: Praha

Příspěvek od mazda626 »

já mám čerpadlo zexel,což je konstručně (dle mého)stejné jako bosch,oni to snad delali v licenci a bosch to pred 7lety koupil.Nema nekdo obrazky (schemata vstřikovacích čerpadel?)zajímali by mě detaili v čem se čerpadla liší.
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 27 čer 2007, 11:21

Příspěvek od FR4NK!3 »

to nevim ... ja ma bosch a jezdim na olej cistej ci pouzitej ... nekdy michanej s naftou, predehrev nemam a zatim vsechno slape jak ma. Mam jeste starej komurkac a zatim mu to smakuje a neztezuje si ... cerpadlo taky v poho ... na oleji mam najeto asi 6000 km...
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Neboj dočkáš se.. (noteeth) Já mám mTDI(motor Oktávka) původní majitel najel cca 50t. , pak já cca15t. na použitý RO a teče to směrem k rozvodovému kolu. Kdysi na peugeotu to samé po 10tis. Holt není to ježdění na RO úplně zadarmo.. :-)
jaryn
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2007, 09:44
Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D

Příspěvek od jaryn »

Radim205D píše:Neboj dočkáš se.. (noteeth) Já mám mTDI(motor Oktávka) původní majitel najel cca 50t. , pak já cca15t. na použitý RO a teče to směrem k rozvodovému kolu. Kdysi na peugeotu to samé po 10tis. Holt není to ježdění na RO úplně zadarmo.. :-)
Tý Radime :D:D:D
Tu 205 jsem koupil za 10. Projel jsem cca 1800 litrů oleje a 300 litrů nafty. Nikde nic nechčije, jede ok. A to si myslím, že je zadáčo :D
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 27 čer 2007, 11:21

Příspěvek od FR4NK!3 »

Heh asi tak ... i kdybych mel dejme tomu kazdyho pul roku kupovat jiny cerpadlo nebo pretesnovat tak se mi to vyplati ... Koupil sem si to auto za par kacek... (golf II) i kdyby ted umrelo tak mi to vadit nebude pac za tu dobu co ho mam se uz davno 100x zaplatilo. Kdybych si koupil lepsi a drazsi tak do toho olej at cistej nebo pouzitej nenaliju ... :)
jaryn
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2007, 09:44
Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D

Příspěvek od jaryn »

FR4NK!3 píše:Heh asi tak ... i kdybych mel dejme tomu kazdyho pul roku kupovat jiny cerpadlo nebo pretesnovat tak se mi to vyplati ... Koupil sem si to auto za par kacek... (golf II) i kdyby ted umrelo tak mi to vadit nebude pac za tu dobu co ho mam se uz davno 100x zaplatilo. Kdybych si koupil lepsi a drazsi tak do toho olej at cistej nebo pouzitej nenaliju ... :)
Héééj, moje řeč, koupil jsem toho P za 10 a další je na cestě za 3.
3000,- je 100l nafty.... no o čem tedy řeč?
A moralisti? Co vy na to? Nafta se dá sehnat i za 10 :D
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 27 čer 2007, 11:21

Příspěvek od FR4NK!3 »

Nevim no nechcu tady do nekoho ryt ale ja to nechapu ... kdyz mam na auto za pul mega tak musim mit i za co do neho natankovat. Tece mi voda ze zubu kdyz ctu inzerat: BMW 850i LPG :D ... kdyz si koupim auto za mega a pul tak budu strasne resit jestli me to zere 10 nebo 20 l/100km. Kdyz nema co do huby jak se rika tak si nebudu kupovat auto co me zezere. Tohle auto sem si koupil aby slozilo ono me a ne ja jemu. :D Pracuju v kuchyni takze mam pristup k fritaku zadarmo... proto to tam liju. Usetreny kacky vrazim radsi do baraku. To co sem napsal nebylo mineny proti nikomu jen konstatuju (LOL)
jaryn
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2007, 09:44
Bydliště: Králíky/UO - bezdomovec :D

Příspěvek od jaryn »

FR4NK!3 píše:Nevim no nechcu tady do nekoho ryt ale ja to nechapu ... kdyz mam na auto za pul mega tak musim mit i za co do neho natankovat. Tece mi voda ze zubu kdyz ctu inzerat: BMW 850i LPG :D ... kdyz si koupim auto za mega a pul tak budu strasne resit jestli me to zere 10 nebo 20 l/100km. Kdyz nema co do huby jak se rika tak si nebudu kupovat auto co me zezere. Tohle auto sem si koupil aby slozilo ono me a ne ja jemu. :D Pracuju v kuchyni takze mam pristup k fritaku zadarmo... proto to tam liju. Usetreny kacky vrazim radsi do baraku. To co sem napsal nebylo mineny proti nikomu jen konstatuju (LOL)
Jj, to dostaneme držkovou :D O těch službách máš pravdu, mluvíš mi z duše! Můžu zahodit svoje auto, kdykoliv si vzpomenu - nebude mě to srát a zítra si pořídím jiné. Sice taky za 10, ale zase ho můžu zahodit.... a tak dokola.
Jak píšeš, budu mít auto za mega, neřeším co do něj liju, ani koli papá :)

Jen konstatuju :D
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Vy jste se teda ale rozjeli (noteeth)

Máte recht, mě se peugeot taky částečne zaplatil na úsporách ale přeci ho po pár kilometrech nehodím do šrotu, když mu začne chcát čerpadlo, protože s takovouhle závadou bych se ho ani nepokoušel někomu prodávat.

Né každý má možnost mít naftu za 10,- a frit grátis..

Přirovnáni s majiteli nového auta za mega a půl mi připadá krapet přehnané, osobně neznám v mém okolí nikoho, kdo by lil frit do auta, jehož prodejní hodota by přesahovala 200tis. ale věřím že jich je hodně a taky mi to rozum nebere.

Když si koupím zachovalé auto třeba za 50tis. a po 5 tis. kilometrech mi začne týct čerpadlo, tak to úplně zadarmo nebude a rozhodně slabší jedinci zváží jestli provoz na frit úplně nezrušit.

A jestli sháníte moralisty tak zajděte na mercedes forum, tam se frit už několikrát řešil a málem se tam i vraždilo !! (rofl)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ne vsichni jezdi na rostlinac a podobny tekutiny jen kvuli tomu, ze by nemeli na naftu. Nekdo to dela treba proto, ze chce byt nezavislej na nejakym OPECU a nechce podporovat budovani krytejch sjezdovek na pousti,kde je 40 nad nulou. Pak ma klidne auto za 1,5 mega a jezdi si na olej, doma ma vetrnou elektrarnu a solary, topi drevenejma peletama atd. a pak v klidu kouka na televizi, co ze to zase zdrazili za energie.....

Stary kary jsou levny a dobry do doby, nez to do vas posle nejakej opilec v tritunovym jeepu. Pak si celej zbytek zivota na vozejku butete moct vycitat, ze jste meli takovou slupku a usetrili par tisic.... Ale kazdyho vec, rozhodne mi nepride divny jezdit s novym autem na olej.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Mirku znáš někoho u nás v ČR kdo by lil použitý friťák do nového auta za mega a půl né zdůvodů úspor ale kvůli nezávislosti na ropě popř. kvůli ekologie?
Kolik jich tak může být ? desítky? stovky..?

Čistý olej popř. meřo ano to beru.. ale použitý ?


Když tě sejme Jeep a skončíš na vozíku tak stejnou otázku si položíš i když budeš mít auto za 10,100,500 tis. nadruhou stranu na bezpečnosti auta by se nemělo šetřit, s tím souhlasím. Mimochodem kvůli toho jsem taky koupil místo 205tky Golfa ale nějak se ti pořád cítím na cestě vedle těch SUVeček blbě. :(
Naposledy upravil(a) Radim205D dne 16 zář 2007, 23:33, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“