Brzdový válec s posilovačem - VW Passat 1.9 tDi 96 kw rv2001
Napsal: 13 led 2017, 15:23
Čau lidi,
zamrzá mi v zimě nožní pedál u Passata viz nadpis, zkoušeli jsme s opravářem vše možné, abychom závadu odstranili za pokud možno velmi malý peníz. Několikrát z jedné ze tří komor v posilovači vytáhl vodu, celý systém vysušil a vyčistil, ale závadu se nepodařilo odstranit, bohužel.
Pročítal sem různá fóra, bavil se s x opraváři a nikdo z nich se s ničím podobným nesetkal. Na fórech pár příspěvků je a většinou lidé psali, že to bude vodou v posilovači. A skutečně tomu vše napovídá... Můžete potvrdit, jestli máte zkušenost?
Do -2°C se s autem rozjedu, ale moc nebrzdí. Když je větší kosa, tak s autem ani nehnu, jak je nožní pedál zamrzlý.. Když už se rozjedu, tak se někdy brzdy aktivují během jízdy (rozuměj zamrznou) a to je potom docela hukot. Auto se zastaví než přeřadím z 1 na 2...
Došli jsme prostě k tomu, že je nutné válec s posilovačem vyměnit a abych v tom nezahučel za 4tis, tak hledáme starší po internetu a tím se dostávám k hlavnímu dotazu... Nevěděl byste prosím někdo, jestli posilovač s označením 8E0612105J (mám nyní v autě) lze zaměnit za 8E0612105N? Tedy pouze jiné koncové písmenko...
Případně nemáte ho někdo na prodej? Nebo nevíte o někom?
Já jsem sehnal právě ten s N na konci (ale nejsem si jist, že se dá bez problémů namontovat) za 1.500Kč (z auta mezi roky výroby 2000 až 2005, bez záruky, je to z vrakáče)..
Předem díky za jakýkoliv názor a postřeh.
Samíno
zamrzá mi v zimě nožní pedál u Passata viz nadpis, zkoušeli jsme s opravářem vše možné, abychom závadu odstranili za pokud možno velmi malý peníz. Několikrát z jedné ze tří komor v posilovači vytáhl vodu, celý systém vysušil a vyčistil, ale závadu se nepodařilo odstranit, bohužel.
Pročítal sem různá fóra, bavil se s x opraváři a nikdo z nich se s ničím podobným nesetkal. Na fórech pár příspěvků je a většinou lidé psali, že to bude vodou v posilovači. A skutečně tomu vše napovídá... Můžete potvrdit, jestli máte zkušenost?
Do -2°C se s autem rozjedu, ale moc nebrzdí. Když je větší kosa, tak s autem ani nehnu, jak je nožní pedál zamrzlý.. Když už se rozjedu, tak se někdy brzdy aktivují během jízdy (rozuměj zamrznou) a to je potom docela hukot. Auto se zastaví než přeřadím z 1 na 2...
Došli jsme prostě k tomu, že je nutné válec s posilovačem vyměnit a abych v tom nezahučel za 4tis, tak hledáme starší po internetu a tím se dostávám k hlavnímu dotazu... Nevěděl byste prosím někdo, jestli posilovač s označením 8E0612105J (mám nyní v autě) lze zaměnit za 8E0612105N? Tedy pouze jiné koncové písmenko...
Případně nemáte ho někdo na prodej? Nebo nevíte o někom?
Já jsem sehnal právě ten s N na konci (ale nejsem si jist, že se dá bez problémů namontovat) za 1.500Kč (z auta mezi roky výroby 2000 až 2005, bez záruky, je to z vrakáče)..
Předem díky za jakýkoliv názor a postřeh.
Samíno