špatné studene starty rotačka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
špatné studene starty rotačka
ahoj mám horší studené starty, přečetl jsemvšechny podobne témata, žhavky nové Boosch, napětí k nim jde, filtr nový MAN, gumičky filtru nové, baterka nova, startovací dávka na max. čidlo teploty ve VAGu ukazuje správně. předvstřik na teplém motoru 55.trysky 764 ale celé vstřiky byly na seřízení takže taky OK. někdo nějaký nápad? motor točí, točí a chytá to jakoby po válcích, pak se chvilku třepe na 3.5 válce a pak už OK.
pomohlo by startovací relé s přídavným odporem nebo to řeší jen teplé starty? teplé starty mám v pořádku....
pomohlo by startovací relé s přídavným odporem nebo to řeší jen teplé starty? teplé starty mám v pořádku....
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: špatné studene starty rotačka
[quote="testasstreta"]ahoj mám horší studené starty,
ráno vytáhni termoventil na filtru a zjisti jestli je plný nafty pokud ne měj lahvičku s naftou a zalej ho pak napiš jestli se start zlepšil
ráno vytáhni termoventil na filtru a zjisti jestli je plný nafty pokud ne měj lahvičku s naftou a zalej ho pak napiš jestli se start zlepšil
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
Mel sem ten stejny problem, nove hadice, nadrz vycistena, filtr menen nekolikrat, zhavilo, vsechno ok, i balonek se zpetnym ventilem jsem mel. Resil sem to asi dva roky bez uspechu, chytalo to po valcich jakoby tam nebyla nafta, nakonec se motor zadrel na klice, dal se druhej a chyta na otoceni i v mrazu. Ale snad to neni tvuj pripad. Zkus jak rika milos jeste zalit filtr nebo tam dat balonek (z pazouta treba) a zkus ho pred startem namackat dokud nebude uplne tvrdej.
Nebolo by naskodu preskumat ci maju zhavice vodive spojenie s kontaktami v pipkach v tom plastovom zberaci. Uz neraz som takyto problem riesil. Ten bazmek sa soudruhum inzinirum z NDR "podaril". Zase sa vyznamenali. Treba vziat celkom malinky plochy srubovacik a dnu v pipkach velmi opatrne kapanek porihinat kontakty. Je to strasne piplava praca na nervy. Ale uz viac krat sa tymto zasahom vyriesil problem so zlym studenym startom v zime.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
zdravim..mam stejny problem. 1.9TDI 81kw AHF (s764,VB turbo) plus celej vnitrek prestrojenej na ARL (u predchoziho byli zapecene krouzky) jak je pod 0°C auto toci dele a chyta nejdriv na 2 pak 3 a az po pridani plynu se chytne 4valec.
https://www.youtube.com/watch?v=2iWYV8gFW3g
tady mam video ze startu kdyz bylo -14 kde chytnulo az na 3ti pokus po dlouhem premlouvani.
jinak kdyz chytne vybehne z vyfuku bilej kour a smrdi to nespalenou naftou.
vag je cistej nic to nehlasi
zhavicky zhavej jak maji,privodni kabely k zhavickam v poradku,rozvody nastavene a cerpadlo nastavene na 60. cidlo teploty ukazuje spravne.
jedine co me zarazi je ze pri toceni jsou otacky nekde kolem 180 a az po chvilce vyskocej na 210 kde uz to pak zacina mit snahu chytit (kontrolovano vagem pri startu) ,baterka i starter kontrolovano a v poradku.
jinak jak se to uz nastartuje tak pak uz neni problem nastartovat az do te doby kdy to stoji dele jak 4 hodiny nebo pres noc a je mene jak 1stupen
uz nvm jak dal. mlada s tim jezdi kazdej den ve 4 rano do prace a modlim se aby to nastartovalo.
https://www.youtube.com/watch?v=2iWYV8gFW3g
tady mam video ze startu kdyz bylo -14 kde chytnulo az na 3ti pokus po dlouhem premlouvani.
jinak kdyz chytne vybehne z vyfuku bilej kour a smrdi to nespalenou naftou.
vag je cistej nic to nehlasi
zhavicky zhavej jak maji,privodni kabely k zhavickam v poradku,rozvody nastavene a cerpadlo nastavene na 60. cidlo teploty ukazuje spravne.
jedine co me zarazi je ze pri toceni jsou otacky nekde kolem 180 a az po chvilce vyskocej na 210 kde uz to pak zacina mit snahu chytit (kontrolovano vagem pri startu) ,baterka i starter kontrolovano a v poradku.
jinak jak se to uz nastartuje tak pak uz neni problem nastartovat az do te doby kdy to stoji dele jak 4 hodiny nebo pres noc a je mene jak 1stupen
uz nvm jak dal. mlada s tim jezdi kazdej den ve 4 rano do prace a modlim se aby to nastartovalo.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ty už se mi rozpadly. Udělány nové kabely i se "samodomo" koncovkami a při těch skoro -20°C na brnk a pomáhal jsem startovat sousedy.TDI tech píše:Nebolo by naskodu preskumat ci maju zhavice vodive spojenie s kontaktami v pipkach v tom plastovom zberaci. Uz neraz som takyto problem riesil. Ten bazmek sa soudruhum inzinirum z NDR "podaril". Zase sa vyznamenali. Treba vziat celkom malinky plochy srubovacik a dnu v pipkach velmi opatrne kapanek porihinat kontakty. Je to strasne piplava praca na nervy. Ale uz viac krat sa tymto zasahom vyriesil problem so zlym studenym startom v zime.
Musí to spolehlivě žhavit!!!!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené