Rada na GTB 1749 VK

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Rada na GTB 1749 VK

Příspěvek od Velký metař »

Zdravim , chtel bych poprosit znale cleny o rady se zastavbou turba GTB 1749 VK , zajimaji me zejmena tyto veci:


Lze vubec nejak toto turbo inplantovat do O1 ASZ ?
Jestlize ano, jake jsou potreba svody?
Lze toto turbo predelat na podtlak ? Nebo je lepsi ubirat se cestou REA ?
Jaka je cena noveho turba, a jaka je cena predelani ŘJ na REA a jde to vubec u EDC 15 aplikovat ?
Je tohle turbo opravdu o tolik lepsi nez VB ?
Kolik asi stoji uprava SW na miru s timto turbem ?
A samozrejmne jaky ma tak toto turbo potencial na HW z ASZ + FMIC ?
Muze byt ponechan kat ON ?

Ze se musi predelat vstup a vystup sani ( v ramci FMIC) a prvni dil vyfuku je mi jasny, stejne tak hadice na privod a odvod oleje

Takze jestli nekdo vite , prosim o odpovedi a rady. Zajimaji zejmena konkretni poznatky nebo zkusenosti , moc diky predem
:) :) :)
O1 ASZ 96kw serie
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No myslim, ze Forest tu o tom turbe pisal uz celkom dost staci len pohladat napr. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 81#1145381
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

dekuju za odkazy, nicmene toho o moc vic nevim :( Snad jen to , ze to implementovat jde (ale nic konkretne) a ze s tim udajne nekdo tajnej jezdi na SK a ze to delal BH , ale nic vic .
Tak nejak se mi nechce verit , ze by to v CR nebo SK zatim nikdo jiny nezkusil a neodbrzdil
To je to tak tajne , nebo to je neci know-how a je na to uvaleno informacni embargo :? :? :?
O1 ASZ 96kw serie
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ved tam mas jasne napisane vsetko co potrebujes vediet. Nehnevaj sa ale navod ako to tam dostat srubku po srubke ti neda nikto. Tak sa snaz. Drzim palce ;)
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Hummer H3 s motorem 1.9 rotačka. Regulace turba původní , turbo na svodech přes mezikus.ObrázekObrázekObrázekObrázek
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Rozmyslel bych se jestli ti to za to stojí a jaký plánuješ výkon.Koupil bych nové vb a 190k by nebyl problém při použití ostatního hw.Jasný,že tohle bude v určitých ohledech lepší vb je přecejen hodně zastaralé,ale stále nejlepší volba a hlavně do asz kus za kus
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Libor Hanzal píše:Hummer H3 s motorem 1.9 rotačka. Regulace turba původní , turbo na svodech přes mezikus.ObrázekObrázekObrázekObrázek
tak toto by som chcel vidieť ako to chodí
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

PetrSs píše:Rozmyslel bych se jestli ti to za to stojí a jaký plánuješ výkon.Koupil bych nové vb a 190k by nebyl problém při použití ostatního hw.Jasný,že tohle bude v určitých ohledech lepší vb je přecejen hodně zastaralé,ale stále nejlepší volba a hlavně do asz kus za kus

Ja vim ze VB je dobre a nejjednodussi a nejlevnejsi reseni. Nicmene to GTB bych mohl mit take nove za podobnou cenu jako nove VB . O penize zde ani nejde. Nejde mi ani tak o nejakych +- 10 koni , ale rad bych vyzkousel neco noveho , at uz se jedna o samotne turbo ktere je teoreticky vyspelejsi , tak i o regulaci REA . O samotnou zastavbu a zapojeni se nebojim , neco si udelam sam , special priruby mi udela kamarad , hadice na olej se nechaji vyrobit , svody mam nejaky doma a dalsi slibeny, proste nemyslim ze by to nebylo neresitelny

Bohuzel jako nejvetsi problem se zatim jevi sehnat upravce ktery by zapojil kompletni elektriku a samozrejmne pekne odladil SW . Obeslal jsem nekolik upravcu , ale nikdo s tim nechce nic mit . Jeden nechce kvuli puvodu turba, dalsi mi tvrdi ze ma hrozne prace, dalsi ze to nedela, jiny mi zas tvrdi ze s REA to nefunguje a tak . Pouze tady DP se jeste nevyjadrili, psal jsem jim SZ i mail , vyzadali si foto turba , ale od te doby nic :(
Takze zatim visim , a spousta otazek mi zustala nezodpovezena . Ale nevzdavam to , nijak nechvatam , a protoze jsem optimista , verim ze to nejak pujde :)
O1 ASZ 96kw serie
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak novou 1756 mám skladem....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Já bych se přifařil s dotazem:
kdyby se tu vyjádřil někdo, kdo tohle turbo předělal na podtlak (nebo přetlak) Asi takových moc nebude, ale kdyby byl aspoň nějakej postřeh, byl bych rád.
Jde mi o toho červíka, kterým se nastavuje doraz lopatek.
U tohohle turba to řeší REA, že jo - mechanickýho dorazu není třeba, hádám.
Takže pokud dám pryč REA (a já jsem musel, mam to na mTDI), měl bych ten doraz asi udělat, že jo, abych mohl pak doladit EMP.
Je tomu tak...?
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo musíš to upravit
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
DanT3
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2007, 23:54
Bydliště: Marjánky

Příspěvek od DanT3 »

Oukej, díky, už to mam pochystaný, ten doraz.
Tak ještě jeden dotaz na to vodní chlazení.
Hledal jsem to tu a celkem prd jsem našel.
Zapojený chlazení toho uzlu už mám, to jsem udělal jako u Golfa II SB, čili od výměníku voda-olej odbočka do elektrickýho oběhovýho čerpadla, přes něj do turba a z turba silnější hadicí zpět do bloku krz mrazovku.
Ale zajímalo by mě, kdy to chladit. Ona tam ta voda asi trochu obíhat bude, asi to nebude moc, ale jde mi to o to, kdy spínat to čerpadlo. Přes termospínač, jako to měl ten GII? Tam je něco přes 110st.C.
Přijde mi jako necitlivý vůči tomu čerpadlu, nechat ho běhat pořád.
Jak to může origo běhat v tý Audině (Q7)? To nezjistim.
Myslim si, že to vodní chlazení je tam hlavně kvůli dochlazování, když se to chcípne horký na dálnici, atd.
Co vy na to?
BUS RULEZZ!!! VW T3 mTDI AFN, GT1749VA, PP764, Bosch 11mm
Fabia AXR, zatím serie
VW LT II, 2,5TDI AVR
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

To čerpadlo by se mělo točit až po vyputí motoru, na dochlazení, přesně, jak píšeš. Za chodu motoru nemá smysl, aby běželo, voda tam obíhá přirozeně. To čerpadlo jí nijak nebrzdí, vrtulka v čerpadle není na žádný hřídeli, ale je plovoucí a točí se magneticky ;) (teda pokud máš i origo GTD 59kw čerpadlo)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ta voda tam musi proudit neustale.

Mam na to vyrobeny mezikuskus, ktery se vklada do vedeni vody do kabiny s tim, ze alokuje cast proudici kapaliny do turba a nasledne vraci zpet do puvodniho vedeni.

Jinymi slovy: zadne takoveto prasarny a kutilska zverstva.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“