Stránka 1 z 3
TURBO na SDI?
Napsal: 15 zář 2007, 11:45
od ThrashTheTrash
Pánové dá se na fabii SDI namontovat turbo z octavie?bud s naklápěním lopatek nebo s obtokem??Co to obnáší?Nebude to spíš dělat problémy??kámoš má na V3S namontovaný turbo z LIAZKY a jede to jak hajzl...
díky za info...
Napsal: 15 zář 2007, 12:04
od chiptuning
jde to , ale nevzdrzi ti pisty
Napsal: 15 zář 2007, 13:18
od go.vojta
a taky jsou na sdi malé trysky, a jiné časování ventilů.. raději kup celý motor tdi a sdi prodej..
Napsal: 15 zář 2007, 13:46
od tomáš karbus
no to časování ventylů je spíš +

, ale pokud bys to nějak překrmil tak ty písty do háje pudou a taky spojka by dostala
Napsal: 15 zář 2007, 13:48
od conti
Noo, když to vydrží V3S-ka?

Napsal: 15 zář 2007, 14:54
od Yuri
na sdi pisty se turbo jenom podiva a jsou ,,deravy,,
Napsal: 15 zář 2007, 18:50
od tomáš karbus
to zas nepřeháněj
Napsal: 16 zář 2007, 08:02
od go.vojta
a taky ta převodovka by to asi dlouhodobějc nešlukovala.. a déle slabé brzdy..
Napsal: 16 zář 2007, 08:18
od BH motor
tie piesty su asi podobne ako 1Z. mozno keby tam bolo tbd len s obtokom a vlastnou regulaciou tak by to asi do takych 90-100 ps asi islo. len moj nazor
Napsal: 16 zář 2007, 12:33
od tomáš karbus
jasně, že to jde ja to dělal na fabku jen musí být vstřiky nejlépe 81 kw a určitě jiná spojka
Napsal: 16 zář 2007, 15:50
od AlesShi
ja jsem pro oturbeni
kdyz uz nekdo ten motor ma, tak vymenit pisty je jednoduzsi a levnejsi nez motor

Napsal: 16 zář 2007, 16:27
od BH motor
AlesShi píše:ja jsem pro oturbeni
kdyz uz nekdo ten motor ma, tak vymenit pisty je jednoduzsi a levnejsi nez motor

len si to dobre porataj ci je jednoduchsie oturbit motor a vymenit piesty alebo kupit ASV s turbom za 10-15 tisic.
Napsal: 16 zář 2007, 16:31
od AlesShi
BH motor píše:AlesShi píše:ja jsem pro oturbeni
kdyz uz nekdo ten motor ma, tak vymenit pisty je jednoduzsi a levnejsi nez motor

len si to dobre porataj ci je jednoduchsie oturbit motor a vymenit piesty alebo kupit ASV s turbom za 10-15 tisic.
menit motor je moc rozpojovani
zno, za 10 spis ne
pisty, turbo, tesneni za 6 vpoho
Napsal: 16 zář 2007, 16:38
od BH motor
AlesShi píše:BH motor píše:AlesShi píše:ja jsem pro oturbeni
kdyz uz nekdo ten motor ma, tak vymenit pisty je jednoduzsi a levnejsi nez motor

len si to dobre porataj ci je jednoduchsie oturbit motor a vymenit piesty alebo kupit ASV s turbom za 10-15 tisic.
menit motor je moc rozpojovani
zno, za 10 spis ne
pisty, turbo, tesneni za 6 vpoho
a kde byvas v ugande ked ti niekto naturbuje motor za 6000 korun ?

. Moc rozpojovani ? pri vymene piestou nieje ? uz len zhodit vanu je viac srobou ako vymontovat motor

. a motor s turbom mi nehovor ze u vas nekupis niekde medzi 10-15 tisic?

Ked kupis turbo za 2000 podla tvojich vypoctou :

. Len taka uvaha
Napsal: 16 zář 2007, 16:57
od AlesShi
to vis, tady to neni tak levny jako u Vas na pastvinach
s tou vanou to je fakt no
turbo 3k, pisty 2k, tesneni 1k
a teda jeste trysky 2k, tak 8
i kdyz nevim co bude jeste potreba dodelat, urcite poladit soft
takze to vyjde tak nejak nastejno
kdyz vy byste hned menily celej motor, to chce trochu toho ladicskyho ducha
