EGR

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

EGR

Příspěvek od F4ever! »

nikde som sa nedocital presne to co som chcel v skratke
staci len odpojit hadicky bez zaslepenia vyfuk-sanie ci je tam niejaky podtlak ktory stale pretlaca ventil vdaka
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Takový odborník neví takovou jednoduchou věc? Udivující.. ale abys neřekl,že neporadím,,tak do roku 2003 stačí zaslepit hadičku co jde do egr..od roku 2004 platí to samé,ale bude to hlásit chybu,tam je nutná úprava SW
Octavia II RS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na fábii ano na GT-R je to složitější :lol:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

RudisTDic píše:Takový odborník neví takovou jednoduchou věc? Udivující.. ale abys neřekl,že neporadím,,tak do roku 2003 stačí zaslepit hadičku co jde do egr..od roku 2004 platí to samé,ale bude to hlásit chybu,tam je nutná úprava SW
ten pravy odbornik sa prave ozval co ani nevie co som vlastne chcel a napisat sprostost ktory uz davno mam vyriesenu pan odbornik ja som napisal ze toto uz mam vyriesene zaujimalo ma ze ci vyfukove plyny pretlacaju egr ventil a ze ci je ho lepsie zaslepit pan odbornik ;) ...ako moze nieco taketo vediet a vidiet ked vlastne nemozem vediet aku ma silu ventil ci tie vyfukove plyny dokazu pretlacit ..ci nebodaj ty si zjedol mudrost sveta ? tak sa pochval ;) prave preto sa vas pytam lebo vy ste najvecsi borci (LOL)
Naposledy upravil(a) F4ever! dne 23 led 2017, 18:29, celkem upraveno 1 x.
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

Ladas píše:na fábii ano na GT-R je to složitější :lol:
viac uz trapne to nemohlo byt co ma spolocne fabia s gtrkom ? ..trolo (LOL)
taketo detinske saskarne si nechajte pre inych a ne mne tu pis :D
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

F4ever! píše:
RudisTDic píše:Takový odborník neví takovou jednoduchou věc? Udivující.. ale abys neřekl,že neporadím,,tak do roku 2003 stačí zaslepit hadičku co jde do egr..od roku 2004 platí to samé,ale bude to hlásit chybu,tam je nutná úprava SW
ten pravy odbornik sa prave ozval co ani nevie co som vlastne chcel a napisat sprostost ktoru uz davno mam vyriesenu ja som napisal ze toto uz mam vyriesene zaujimalo ma ze ci vyfukove plyny pretlacaju egr ventil a ze ci je ho lepsie zaslepit pan odbornik ;) ...ako mozem nieco taketo vediet a vidiet ked vlastne nemozem vediet ani vidiet aku ma silu ventil ci tie vyfukove plyny dokazu pretlacit ..ci nebodaj ty si zjedol mudrost sveta ? tak sa pochval ;) prave preto sa vas pytam lebo vy ste najvecsi borci (LOL)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Si precitaj to co si napisal a potom sa zamysli, ze kto tu pise detinske saskarne :?
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

TDI tech píše:Si precitaj to co si napisal a potom sa zamysli, ze kto tu pise detinske saskarne :?
ja nechapem vy ste taky tupy alebo sa len robite na tomto forume ? ...hadicky mam odpojene a vyriesene ale zaslepene to nemam preto sa pytam ze ci tam je niejaky podtlak od vyfukovych plynov ktore maju silu pretlacit ventil a spaliny sa tak ci tak dostanu do sania ..to fakt pisem s tymi ktory su tu najmudrejsi ci sa mi len zda ? mne pisete ze ja nvm a pritom sami neveite :roll:
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

ntvl.. to uz snad neni ani mozny. Ale slabsim se ma pomahat. Vygogli si ten EGR a prohlidni si peclive jak funguje. Pak se nebudes muset ptat na nesmysly.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

F4ever! píše:
TDI tech píše:Si precitaj to co si napisal a potom sa zamysli, ze kto tu pise detinske saskarne :?
ja nechapem vy ste taky tupy alebo sa len robite na tomto forume ? ...hadicky mam odpojene a vyriesene ale zaslepene to nemam preto sa pytam ze ci tam je niejaky podtlak od vyfukovych plynov ktore maju silu pretlacit ventil a spaliny sa tak ci tak dostanu do sania ..to fakt pisem s tymi ktory su tu najmudrejsi ci sa mi len zda ? mne pisete ze ja nvm a pritom sami neveite :roll:
být tebou tak trochu uberu plyn,protože s takovým přístupem ti nikdo neporadí,možná proto ti tu nikdo nenapsal odpověď..a k tvojí otázce,je lepší když to máš zaslepené,proto se ty záslepky vyrábí,jinak by každý jen odpojil hadičku...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

F4ever! píše:ja nechapem vy ste taky tupy alebo sa len robite na tomto forume ?
pro hloupého každý hloupý ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

Gardner píše:ntvl.. to uz snad neni ani mozny. Ale slabsim se ma pomahat. Vygogli si ten EGR a prohlidni si peclive jak funguje. Pak se nebudes muset ptat na nesmysly.
no vygoogli si ty a uvidime ci najdes to co som sa ja pytal ;) ... (LOL)
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

turbo kamna power píše:
F4ever! píše:ja nechapem vy ste taky tupy alebo sa len robite na tomto forume ?
pro hloupého každý hloupý ;)
ved prave (LOL)
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

matesfox píše:
F4ever! píše:
TDI tech píše:Si precitaj to co si napisal a potom sa zamysli, ze kto tu pise detinske saskarne :?
ja nechapem vy ste taky tupy alebo sa len robite na tomto forume ? ...hadicky mam odpojene a vyriesene ale zaslepene to nemam preto sa pytam ze ci tam je niejaky podtlak od vyfukovych plynov ktore maju silu pretlacit ventil a spaliny sa tak ci tak dostanu do sania ..to fakt pisem s tymi ktory su tu najmudrejsi ci sa mi len zda ? mne pisete ze ja nvm a pritom sami neveite :roll:
být tebou tak trochu uberu plyn,protože s takovým přístupem ti nikdo neporadí,možná proto ti tu nikdo nenapsal odpověď..a k tvojí otázce,je lepší když to máš zaslepené,proto se ty záslepky vyrábí,jinak by každý jen odpojil hadičku...
no nikto mi nepodari lebo ked sa nieco opytam tak pride kazda mudra hlava a co prve bud vysmeje alebo si robi z toho srandu typicke deti bez rozumu takze inaksie sa knem neda ani reagovat ...ale sa nechat vysmiat a byt z vola ? to urcite nie .. lebo oni vedia vsetko tak necudo ze pisem na tie tupe hlavy taketo narazky ked sa clovek normalne pyta a normalne pise ...to mi je jasne ze sa robia zaslepky ale nikto to neriesil ze ci ma taky tlak aby pretlacilo ventil to je vse ..ale normalnej odpovede sa fakt nedozviem a od tych mudrich hlav ktory su tu roky uz vobec nie no nic i tak vdaka i tak som sa nedozvedel to co som chcel a ani nedozviem {viac nereagujem na volov s tupymi argumentmi}
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nauč se pracovat s tímto a pak uč orly létat...

http://dieselpower.cz/forum/search.php
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“