Dotaz- auto do práce,chip,spotřeba,volba výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dotaz- auto do práce,chip,spotřeba,volba výkonu
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na pár věcí co se týká auta na ježdění do práce .
Jaké auto by jste doporučily které by bylo z 80% na jízdu do práce cca 90km tam a 90 zpět takže denně cca 200km. 80% dálnice , 15% silnice 1tř a 5% okresky.
Auto by mělo mít co nejnižší náklady na provoz údržbu a nízkou spotřebu paliva.
Na dálnici cestovní rychlost 140km/h.
Bylo by zajímavé kdyby auto mělo nějaký chip kde bych mohl přepnout sportovní jizdu a úspornou jízdu.
Jaké auto doporucite? Kamarád mi radil vw golf IV 1.9tdi 96kw sestikvalt.
Jaké auto by jste doporučily které by bylo z 80% na jízdu do práce cca 90km tam a 90 zpět takže denně cca 200km. 80% dálnice , 15% silnice 1tř a 5% okresky.
Auto by mělo mít co nejnižší náklady na provoz údržbu a nízkou spotřebu paliva.
Na dálnici cestovní rychlost 140km/h.
Bylo by zajímavé kdyby auto mělo nějaký chip kde bych mohl přepnout sportovní jizdu a úspornou jízdu.
Jaké auto doporucite? Kamarád mi radil vw golf IV 1.9tdi 96kw sestikvalt.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 10 úno 2016, 17:08
- Bydliště: Plzenský kraj
Odpovědi: 0
Za mě doporučím rotačku 66/81kw. Před čtvrt rokem jsem měnil práci a místo 10km do práce mi ted čekalo po německých rychlostkach každej den 150km skoro. Mám 18let starý AGR 66kw, rotačka se čtvrt milionem km najetých a bál sem se jak to bude auto zvládat každý týden porci bezmála 1000km, ale po pár měsících celkem zbytečný obavy. Auto jezdí kein problem každej den za 5l, a servis jen olej a filtry.. Takže dělník jako neskutečnej




Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
pokud koupíš něco v normálním satvu tak tě to asi nepřežije ale s droubnou údržbou určitě dlouho vydrží GO podle toho jak ji budeš řešit 50+
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
delší převodovkou ale to chce mít tak 150 koníků a jestli s tím budeš lítat 140 tak se v pohodě do 5,5 vejdeš
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ja som mal predtým rotačku 66kw AGR + chip a mal som dva vykonove stupne. Chipnuta chodila celkom pekne aj spotreba vpohode. Zrazu z ničoho nič bez nejakeho ineho prejavu klesol vykon motora, Auto chodilo asi tak ako pred chipom, ale spotreba super, fakt. Tak ja hned napichol auto na kabel, a meram turbo či tlači, vaha koľko dava, všetko kontroloval až zrazu pozeram a stlačenie plynoveho pedala asi 70%, kuknem pod nohy a gumena rohožka zhužvana pod plynovym pedalom
Vyskúšaj túto variantu, keď budeš chcieť ECO režim podlož plynovy pedal a spotreba paradna
Chceš pretekať, vyberieš zaražku spod pedala a letííííš 



Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
jj, taky bych šel do něčeho na bázi Golfa IV s rotačkou. Co se týče úprav, dal bych jen delší 5. převod a chip
s lehkou nohou se vejdeš do 5l/100km
GO motoru je zbytečný, udělal bych jen větší údržbu jako přetěsnit motor, novou spojku, rozvody, vyčistit sání, turbo, trysky (případně nový), nový podtlak. hadičky atd... a to všechno vyjde na pár korun

GO motoru je zbytečný, udělal bych jen větší údržbu jako přetěsnit motor, novou spojku, rozvody, vyčistit sání, turbo, trysky (případně nový), nový podtlak. hadičky atd... a to všechno vyjde na pár korun

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
No, vyloženě na dálnici, rotačka má blbou tu pomalou pětku. Jestli se bavíme o 140 podle gps, to je už dost přes 3t. ot., motor řve, ale i tak spotřeba +- 5,5l(spíš +).
96KW má výhodu v tom 6tikvaltu. Při stejné rychlosti bych jí viděl díky delšímu převodu spotřebou podobně. Případně ať napíše někdo kdo má vyzkoušené, jak delší převodovka sníží spotřebu rotačky na dálnici. Samotného by mě to zajímalo.
Jinak má rotačka samé plusy. Jezdí na vše co se jen vzdáleně podobá naftě, a pro mě má mnohem příjemnější zvuk i projev motoru. PD je takové hrubé.
A počítej stím že platforma GIV je na dnešní standarty na dálnici hlučná. Osobně jezdím s rotačkou D11tku tak jednou týdně celou a nejlíp se cítí vtěch 130tacho. Pak už hodně roste spotřeba, hluk. Při průměrné rychlosti 100km/h (100km D11 +70km Praha a silnice 1tř.) jezdím za 4,6-4,7, prostě TOP. Níž se s žádným autem nedostaneš, to by už odporovalo ZZE.
96KW má výhodu v tom 6tikvaltu. Při stejné rychlosti bych jí viděl díky delšímu převodu spotřebou podobně. Případně ať napíše někdo kdo má vyzkoušené, jak delší převodovka sníží spotřebu rotačky na dálnici. Samotného by mě to zajímalo.
Jinak má rotačka samé plusy. Jezdí na vše co se jen vzdáleně podobá naftě, a pro mě má mnohem příjemnější zvuk i projev motoru. PD je takové hrubé.
A počítej stím že platforma GIV je na dnešní standarty na dálnici hlučná. Osobně jezdím s rotačkou D11tku tak jednou týdně celou a nejlíp se cítí vtěch 130tacho. Pak už hodně roste spotřeba, hluk. Při průměrné rychlosti 100km/h (100km D11 +70km Praha a silnice 1tř.) jezdím za 4,6-4,7, prostě TOP. Níž se s žádným autem nedostaneš, to by už odporovalo ZZE.

Naposledy upravil(a) techi dne 28 led 2017, 21:07, celkem upraveno 2 x.
já jezdím do 5 na nádrž dám od 1000 do 1200 ale to spíš podle toho jak hopsám po městě a to se nejhlídám ale taky nejezdím závody akorát to mám trošku víc přeskládaný...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!