Vestavba turba Garrett T2 do G4 Sdi AGP

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
vagosh
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2014, 10:06
Bydliště: Ostrava

Vestavba turba Garrett T2 do G4 Sdi AGP

Příspěvek od vagosh »

Zdravím.Prosím o radu,nebo spíše lehký manuál od někoho kdo to už někdy třeba zkoušel.Mám komplet motor i s turbem z G3.Chtěl bych sdíčku dopřát trochu více vzduchu a nějaké ty koníky.Nepotřebuji ať to rve asfalt.Bohatě by stačilo 5 nebo 8 kW.Vím,že si mohu pořídit Tdi,ale je to mazel po novém laku a po výměně snad všeho co šlo.Jde jen o to zda li je to velký problém.

Třeba: 1.Mazání turba.
2.Nechat Sdi čerpadlo?
3.Nechat trysky,nebo dát jiné.A když už tak jaké.
4.Obtok regulace zapojená přímo na filtr box.Na hadičku co vede k
ventilu,který ovládá EGR.Šlo by to tak?
Díky moc předem za každou pomoc.A omlouvám se jestli je to zde někde uvedeno,ale přísahám,že jsem hledal,ale nenašel.:-)
SDi=SPORT DIESEL :-)
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Je ti jasné že když to překopeš tak budeš mít velký problém na STK a EM?
Jinak předělat to problém nemí a zde na foru jsou všechny potřebné informace jen nebýt líný a číst no. Jak by řekli někteří místní nechceš ten nápad ještě rozchlastat?
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Poustet se do tohoto s ocekavanim 5-8kW je velky nesmysl. Pokud ti jde o upravy SDI, mrkni na uzivatele Brouk, ten se touto nestastnou cestou vydal.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Vůbec bych se toho nebál. SDI blok je stejný jako TDI, takže tam je příprava na odtok z turba. Ten motor z G3 je asi 1.9TD AAZ 55kw. Odtok z turba by měl pasovat, přívod mazání se bude muset asi trochu přihnout. Regulaci bych nechal, tak jak je na tom TD. Pak jen upravit výfuk a sání. Palivo by to chtělo přidat, aspoň trysky, nebo chip, nebo nejlíp obojí :) přínos bude určitě větší, než 8kw.

Ale vhodnější než T2 bude určitě turbo z TDI 66kw AGR, pak můžeš použít i origo downpipe z TDI, sací trubku z filtrboxu i mazání a hlavně to TDI turbo má mnohem lepší náběh :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
vagosh
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2014, 10:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vagosh »

Díky všem za reakci na můj dotaz.TURBO KAMNA myslíš tedy,že je nutnost měnit ty trysky?Při pročítání fora jsem se dozvěděl,že by měli být stejné jako u 66kw tdi.Možná by se dala upravit dávka paliva přes Vag,ale tam by zase asi čerpadlo bylo více zatěžované a to zase nechci.Samozřejmě by byla nejlepší varianta to dovézt po výměně třeba tdi funovi ať to trochu po ladí.A pojede to vůbec bez úpravy paliva?Jde mne opravdu jen o nějakých 10 kiloWatíků.U SDí se mne líbí,že se jim chce do otáček a těch 10kw by fakt stačilo.
SDi=SPORT DIESEL :-)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

samozřejmě nutné to není :) jen vhodné, protože na vzduch to nejezdí :)

no teď si říkáš, že 10kw dobrých, ale časem stejně budeš chtít víc :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
vagosh
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2014, 10:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vagosh »

jj taky jsi myslím,že jsi to jen namlouvám a pak to začnu zvedat. (crazy)
Ty jsi nějakou takovou úpravou už prošel?A ještě takový skromný dotaz.Chtěl bych to trochu dát do vůně než to tam dám.Čím to turbo vyčistím.Stačí to ponořit do nafty a nechat odmočit?
SDi=SPORT DIESEL :-)
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Vidím že nad tím pořád uvažuješ.
Pokud to chceš alespon trošku porfesionálně budeš potřebovat alespon turbo z oct.1 motor AGR cena cca 3000kc potom sací svody ve vratimově kolem 500kč vedení vzduchu a intercooler cca 1500kč kabelový svazek motoru zhruba 300kč řídicí jednotku motoru z tdi mot agr 1000kc. trubky na mazání turba cca 500kč první díl výfuku upravit cca 500kč. Plus nové těsnění a drobnosti. Jupí budeš mít zhruba 66kw za nějaký čas to nedá bud spojka nebo převodovka budeš muset vyměnit z tdi. Převodovka cca2500kc spojka kompletní z tdi cca 3000kč poloosy 1000kč startér 1500kč Řazení 500kč nepočítám práci a skoro vše z vrakáče a seš na 15800kč bez práce a budeš mit auto které ti hned vyhodí jak z stk tak z emisí pokud tam nemáš nějakého moc dobrého známého. Na tom sdi ty upravy prostě budou hned vidět bohužel.Opravdu je lepší to prodat a koupit Tdi nebo se smířit s těma 50kw co máš ted.
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Pro začátek bych tam napral to turbo se sacíma svodama, tak jak to je v TD bez intercooleru. Dál uvidíš. Do budoucna je limitem hlavně ta spojka a převodovka no. Turbo čistit je zbytečný, jen bych zkontroloval, jestli funguje regulace a jestli talířek obtoku dosedá celou plochou.
Jinak jo, prošel, turbo T2 mám taky v autě, ale na TDI, je to nic moc :)

A na STK musíš mít někoho, kdo to turbo přehlédne, nebo před technickou vrátit do série :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

chces 5-8kw ? sak uprav vyfuk a ten vykon ho budes mat hned chces viac ? daj sportovy filter s dobrym studenym sanim chip a budes mat aj 20kw ale bez turba to stale bude proste lenive ...mal som 1.6d nuda spotreba dobra ale max rychlost 135kmh Velmi šťastný 1.9td 75k uz to bolo lepsie stale to nemalo smak zvysil som trosku tlak turba studene sanie zo sportovym filtrom upravil vyfuk a hned bolo citit rozdiel ale stale to bolo slabe max rychlost 160kmh teraz mam 1.9tdi cca 190k na zaciatku to bolo riadna sila teraz ? je to stale super ked si do toho sadnem ale o pol hodnu uz mi to je slabota a chcem nieco viac zneho vyzmykat to je moja skusenost ale urcite nesom sam a bolo to tu aj spomenute
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

F4ever! píše:chces 5-8kw ? sak uprav vyfuk a ten vykon ho budes mat hned chces viac ? daj sportovy filter s dobrym studenym sanim chip a budes mat aj 20kw ale bez turba to stale bude proste lenive ...mal som 1.6d nuda spotreba dobra ale max rychlost 135kmh Velmi šťastný 1.9td 75k uz to bolo lepsie stale to nemalo smak zvysil som trosku tlak turba studene sanie zo sportovym filtrom upravil vyfuk a hned bolo citit rozdiel ale stale to bolo slabe max rychlost 160kmh teraz mam 1.9tdi cca 190k na zaciatku to bolo riadna sila teraz ? je to stale super ked si do toho sadnem ale o pol hodnu uz mi to je slabota a chcem nieco viac zneho vyzmykat to je moja skusenost ale urcite nesom sam a bolo to tu aj spomenute
... no ta me se pobavili ... (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

8kw výfukem na SDI hmmmmmmm.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

F4ever! píše:chces 5-8kw ? sak uprav vyfuk a ten vykon ho budes mat hned chces viac ? daj sportovy filter s dobrym studenym sanim chip a budes mat aj 20kw ale bez turba to stale bude proste lenive ...mal som 1.6d nuda spotreba dobra ale max rychlost 135kmh Velmi šťastný 1.9td 75k uz to bolo lepsie stale to nemalo smak zvysil som trosku tlak turba studene sanie zo sportovym filtrom upravil vyfuk a hned bolo citit rozdiel ale stale to bolo slabe max rychlost 160kmh teraz mam 1.9tdi cca 190k na zaciatku to bolo riadna sila teraz ? je to stale super ked si do toho sadnem ale o pol hodnu uz mi to je slabota a chcem nieco viac zneho vyzmykat to je moja skusenost ale urcite nesom sam a bolo to tu aj spomenute
Člověče, co ty jsi zač? Kde ses tu vzal, odkud přicházíš a kdy zas půjdeš dál? :-)
Protože takovou estrádu, co tady předvádíš napříč tématy, tohle fórum dlouho (jestli vůbec někdy) nezažilo. Já bych snad i chtěl vidět, jak vypadáš :-D
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

trysky za 81 sice to do 2500 poměrně kouří ale potom to jede lip jak 66 :)
Uživatelský avatar
vagosh
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2014, 10:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vagosh »

F4ever! píše:chces 5-8kw ? sak uprav vyfuk a ten vykon ho budes mat hned chces viac ? daj sportovy filter s dobrym studenym sanim chip a budes mat aj 20kw ale bez turba to stale bude proste lenive ...mal som 1.6d nuda spotreba dobra ale max rychlost 135kmh Velmi šťastný 1.9td 75k uz to bolo lepsie stale to nemalo smak zvysil som trosku tlak turba studene sanie zo sportovym filtrom upravil vyfuk a hned bolo citit rozdiel ale stale to bolo slabe max rychlost 160kmh teraz mam 1.9tdi cca 190k na zaciatku to bolo riadna sila teraz ? je to stale super ked si do toho sadnem ale o pol hodnu uz mi to je slabota a chcem nieco viac zneho vyzmykat to je moja skusenost ale urcite nesom sam a bolo to tu aj spomenute

:D Kéž by to bylo takhle jednoduché.Ale i tak dík.Co se trysek z 81 týče.Tak nad tím jsem taky uvažoval,ale nechci aby to hulilo.Chci docílit cca těch 10kW a nepřitahovat moc pozornost.Už teď to smrdí jak AVIE protože mám EGR i KAT off. :-D .Jinak co se STK týče tak ta mě čeká teď na jaře a pak to půjde překopat.Proč zbytečně dráždit že jo. :roll:
SDi=SPORT DIESEL :-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“