jakou hlavu mohu použít na SDI (ASY)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

jakou hlavu mohu použít na SDI (ASY)

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, mám tady Fabii SDI komotoru ASY, motor se potkal, proto sháním celou hlavu i s vačkou a ventilama.
Zatím jsem bohužel na nic rozumného nenarazil, tak se chci zeptat, jestli tam můžu dát z TDI bez nějakých větších rozdílů. Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

rozdiel je urcite vo väčke, hlava pasuje, ale na SDI je vačka "ostrá"
___
A ešte je rozdiel aj v dĺžke ventilov tuším o 0,5mm menej na sdi, tušim iba vyfukove... ale nerobil by som z toho nejaky horror, oni budu aj tak opracovane a nakoniec to bude aj v norme
Naposledy upravil(a) stanomx dne 07 úno 2017, 15:01, celkem upraveno 1 x.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

vačka mám právě taky špatnou.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

ono ak je hlava na aute a nic jej neni, tak by som urcite ja osobne menil len vačku, stým že sa premeria opotrebenie ventilov, ono tie ventily častokrát ajtak niesu v norme a ničomu to nevadí, hydroštely sú tam od toho
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33603
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dury2 píše:vačka mám právě taky špatnou.
já těch potkanů dělám docela dost ale že bych sháněl hlavu, nechám spravit, u nás zavezeš do hodonína za dva dny OK ted toho má moc tak 10 dnů, udělá celou hlavu i odtlakuje nic neřeším prdnu ta palici a zdar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

tady se to připotkalo, ze čtyř hyder se urvaly vršky a ty válečky co jsou uvnitř celý vršek hlavy včetně lůžek pro hydra a vačku, rozšmelcovaly
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jsou i jiný ventily
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

takže nedoporučuješ kombinaci halva TDI a vačka SDI na SDI motor?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33603
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dury2 píše:takže nedoporučuješ kombinaci halva TDI a vačka SDI na SDI motor?
dej hlavu na opravu, https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... zP8Kvziv4Q
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nevím jestli by to bylo možný, ale použít SDI ventily i vačku do TDI hlavy by asi šlo, myslím, že Holz by to určitě roseknul ;)
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Mám pocit, že oprava mojí hlavy bude asi nesmysl, jak tam lítyly ty kroužky z hyder, tak to nahoře všechno vymlelo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Michal99
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 říj 2006, 18:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Michal99 »

Měl bych mít sdi hlavu můžu se kouknout jestli máš zájem.
VW Sharan 1.9TDI AFN,egr off,MAF off
donedávna Ford Mondeo 1,8TD combi,EGR Off,KAT Off
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Koukni, super :)
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Obrázek
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

další foto
Obrázek
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“