Výměna radiátoru topení Octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladic
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02 úno 2007, 07:46
Bydliště: Pardubice

Výměna radiátoru topení Octavia

Příspěvek od Ladic »

Ahoj, chystám se na výměnu radiátoru topení u mé Octušky, chtěl bych poprosit někoho kdo s tím má zkušenosti o radu co všechno musím rozebrat abych se na něj dostal.
diky L.
Octavia 1,9 TDI 81KW+chip 450 000Km
skymann
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 12 úno 2006, 17:21

Příspěvek od skymann »

Komplet palubovku + kurenie
Uživatelský avatar
Mcjohn
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 22:02
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Mcjohn »

Kaslík, střední tunel ven a jestli nechces zohybat takový plechový držák tak celej horní díl palubovky a ta kovová trubka co je pod ní. vyndáš celý topení a pak už je to sranda.
Škoda Octavia 1.9TDI PD 96 kw
Ladic
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02 úno 2007, 07:46
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Ladic »

Pro všechny komu smrdí topení a na skle se usazuje fridex, zde je příčina, přístup k radiátorku u octy je přímo šílený :))




Obrázek
Octavia 1,9 TDI 81KW+chip 450 000Km
Uživatelský avatar
iguka
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 zář 2009, 17:48

Příspěvek od iguka »

Tak potřebuju také vyýměnit radiátor, protože mi dovnitř z něho valí voda. Tady v tom vlákně je rada, že se nemusí rozdělávat horní palubovka, ale stačí jen kastlík a středový tunel. Pak ohnout nějaký plech a je to. Pochopil jsem to správně, že to tak jde? Nemá někdo fotečky, který plech to je a jak ho ohnout?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

pochybuju ze to udelas jen dirou na kaslik to je nejaka blbost.
jsou 2 typy radiatoru na hadice a na bajonet tak se koukni jaky mas at koupis dobre
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Uživatelský avatar
iguka
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 zář 2009, 17:48

Příspěvek od iguka »

Píše to takhle: Kaslík, střední tunel ven a jestli nechces zohybat takový plechový držák tak celej horní díl palubovky a ta kovová trubka co je pod ní. vyndáš celý topení a pak už je to sranda.


Tak pokud musí jít palubovka dolů, tak to sám nezvládnu :?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Asi takhle:Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Práce na cca 5,5 hoďky,ohnout a narovnat držák žádný problém.Sundat vrchní díl přístrojovky je to nejmenší a je to potřeba,musíš vyndat ofuk na sklo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
iguka
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 zář 2009, 17:48

Příspěvek od iguka »

pěkný, tak to nezvládnu ani náhodou, budu se muset obrátit na servis. :?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

vono to tak hrozny neni udelej si na to sobotu cas ty palubky se meni i kdyz vylitne pytel tak je to udelany chytre aby to nebylo tak slozity na demontaz a montaz kdyz sem to delal poprvy tak sem z toho byl taky vyplasenej ale nic na tom neni
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak tohle je práce, kterou nenávidím, je vidět, že tohle není moc chytré auto, když kvůli radiátoru je třeba sundat půlku přístrojovky...Mám obavu, že už to po montáži nebude jako předtím... :(
Tedˇ jsem vyndaval blbý spojový váleček z MB a již několikrát tam byly návštěvníci...každý ocas tam přidal nějaký drát nebo ztrhnul "závity na uchycení a podle toho to vypadalo..Chce to aspoň poloflegmatika, který nepropadá panice... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Opravdu to není nic hrozného,začít vzadu na středovém tunelu a pokračovat systematicky dopředu až je to venku.Dovnitř jen hlídat kabely,aby byly dostupné.Tak,jak to udělali ve Vrchlabí (zamotány dráty mezi lanka topení),zpřerážel bych jim ruce.To byla věc toho dělníka,který to smontovával.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
iguka
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 zář 2009, 17:48

Příspěvek od iguka »

a není někde nějaký fotoseriálek na sundání palubovky a další?
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

ja sa tiez pripajam k tomu nazoru ze by sa hodil nejaky foto navod, dufam ze sa najde nejaka dobra dusa ktora nam to zdokumenutje
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak fotoseriál snad ani netřeba? kdo i na to troufne tak si poradí - dílenskou příručku má už asi každý = stačí číst a pak umět držet šroubovák ;) , kdo si netroufne, bude lépe když to někde nechá udělat a vydělá na to peníze tím co umi :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“