Výměna radiátoru topení Octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna radiátoru topení Octavia
Ahoj, chystám se na výměnu radiátoru topení u mé Octušky, chtěl bych poprosit někoho kdo s tím má zkušenosti o radu co všechno musím rozebrat abych se na něj dostal.
diky L.
diky L.
Octavia 1,9 TDI 81KW+chip 450 000Km
Tak potřebuju také vyýměnit radiátor, protože mi dovnitř z něho valí voda. Tady v tom vlákně je rada, že se nemusí rozdělávat horní palubovka, ale stačí jen kastlík a středový tunel. Pak ohnout nějaký plech a je to. Pochopil jsem to správně, že to tak jde? Nemá někdo fotečky, který plech to je a jak ho ohnout?
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Asi takhle:
Práce na cca 5,5 hoďky,ohnout a narovnat držák žádný problém.Sundat vrchní díl přístrojovky je to nejmenší a je to potřeba,musíš vyndat ofuk na sklo.
Práce na cca 5,5 hoďky,ohnout a narovnat držák žádný problém.Sundat vrchní díl přístrojovky je to nejmenší a je to potřeba,musíš vyndat ofuk na sklo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
vono to tak hrozny neni udelej si na to sobotu cas ty palubky se meni i kdyz vylitne pytel tak je to udelany chytre aby to nebylo tak slozity na demontaz a montaz kdyz sem to delal poprvy tak sem z toho byl taky vyplasenej ale nic na tom neni
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Tak tohle je práce, kterou nenávidím, je vidět, že tohle není moc chytré auto, když kvůli radiátoru je třeba sundat půlku přístrojovky...Mám obavu, že už to po montáži nebude jako předtím...
Tedˇ jsem vyndaval blbý spojový váleček z MB a již několikrát tam byly návštěvníci...každý ocas tam přidal nějaký drát nebo ztrhnul "závity na uchycení a podle toho to vypadalo..Chce to aspoň poloflegmatika, který nepropadá panice...
Tedˇ jsem vyndaval blbý spojový váleček z MB a již několikrát tam byly návštěvníci...každý ocas tam přidal nějaký drát nebo ztrhnul "závity na uchycení a podle toho to vypadalo..Chce to aspoň poloflegmatika, který nepropadá panice...
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Opravdu to není nic hrozného,začít vzadu na středovém tunelu a pokračovat systematicky dopředu až je to venku.Dovnitř jen hlídat kabely,aby byly dostupné.Tak,jak to udělali ve Vrchlabí (zamotány dráty mezi lanka topení),zpřerážel bych jim ruce.To byla věc toho dělníka,který to smontovával.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené