Stránka 1 z 2

Fiat Ducato 3.0JTD Nejde palivo ke vstřikům. Prosím o radu

Napsal: 08 úno 2017, 16:35
od kejlic
Zdravím Pánové.
Mám vetší problém.
Mám Fiat Ducato 3.0JTD 115KW ROK 2011
Od rána nemohu nastartovat, jen to točí a nic.
Palivo jde přes filtr ale ke vstřikům už se nedostane.
Nemáte někdo nějaký typ co by to mohlo dělat?? Všechni pojistky jsem prolezl.
Mám najeto 140tisíc, cca pred 10 tisícema byli dělány komplet rozvody. Včera jsem s tím ještě normálně jezdil, ale je pravda že posledních deset dní to chvilku vždy trvalo než to chytlo, ale vždy jen ráno, pak jsem mohl startovat třeba třicekrát a vždy v pohodě.. Chytlo to na prví otočení ale trvalo to třeba tři sekundy.
Servisy jsou všechny plné v okolí tak musím bádat zatím sám.

Napsal: 09 úno 2017, 11:45
od roman1648
jak jde přes filtr a dal se nedostane
důležité je aby šla nafta z vysokotlakého čerpadla do railu, to je základ
máš možnost nějaké diagnostiky ?
zvuk motoru při startu normální ? když zmiňuješ ty rozvody tak jestli to není skočený nebo nedejbože potkaný..?

Napsal: 14 úno 2017, 17:37
od kejlic
tak příčina objevená, komplet zalepene vysokotlake čerpadlo a vstriky. Tankoval jsem aditivovane palivo a i tak se všechno posralo.
Vstriky nejdou ven, tak bude oprava stát 100 tisíc.
Tak si prosím dobře rozmyslete kde tankujete.

Napsal: 14 úno 2017, 18:08
od roman1648
To je bohuzel dnesni nejvetsi problem,jedno dve spatny natankovani se rovna katastrofe..
Vstriky nechat vytahnout odbornika,jen jednou jsem videl ze ho pretrhl
100tis. se me zda prehnany

Napsal: 14 úno 2017, 18:24
od kefo
Nie je palivo ako palivo aj keď je napísané super diesel ,preto sa treba radšej rozhodnúť pre overené značky na SK sú to asi SHELL,OMW,Slovnaft, možno LukOil(ja ho radšej netankujem) :? a každé tankovanie nonstop zima-leto dávam VIF diesel aditiv-zimný
Neviem ako u vás v CZ ale určite tam nájdeš zaručenú značku ....

Ja jazdím ducato 3,0 už 4-tý kus a ver mi že pri prvom r.v.2007 som tak isto mal problém s kvalitou nafty keď sa postupne porúčali vstreky(auto moc dymilo) tiekli veľa do prepadu a potom som to predal asi po 50,000km s novými tryskami to bolo v pohode....

Ten problém s vytiahnutím vstreku tak isto poznám aj mne nešli 2 von , to je u týchto vozov veľký problém lebo tam zateká všetko čo stečie po okne máš v motore (proste super vývojársky krok)
Na SK to vyberá firma TRIUMF Martin cena asi 150€(v roku 2010) za ks ale so zárukou opravy ak to poserú....

Na tú cenu opravy čo píšeš by som skôr zháňal jazdený motor určite nájdeš niečo aj s malým nájazdom km...

:)

Napsal: 14 úno 2017, 18:35
od kefo
kejlic píše:tak příčina objevená, komplet zalepene vysokotlake čerpadlo a vstriky. Tankoval jsem aditivovane palivo a i tak se všechno posralo.
Vstriky nejdou ven, tak bude oprava stát 100 tisíc.
Tak si prosím dobře rozmyslete kde tankujete.
cerpadlo:
http://www.isaauto.sk/e-shop/action/pro ... cato.xhtml
vstrek:
http://www.isaauto.sk/e-shop/action/pro ... ro-4.xhtml

mne to vychádza cca 1400€ asi 35,000kc(neviem)+ robota 100,000 je fakt veľa

Napsal: 14 úno 2017, 20:20
od geo
Za 10 je triumf vytáhne všechny pán je hodně zdatnej a jen tak se nelekne tahá nám i přetržený to je trochu dražší ale vytáhne.Co se mu nechce tak šrouby uchycení vstřiku to je prdel na celej den jsou kurevsky tvrdý a vrtákůnm se moc nechce pak ti tam zůstane jenom šlupka ze šroubu a ta potom moc nejde.Na zábavu hodně dobrý ty torpeda vymyslel fakt kokot nechat tu vodu chcát po motoru a svazkách.Podobnou hovadinu udělali i na novejch tranzitech a tam to nateče zase do altíku a ten jim ted vzimě na dvouch autech zamrznul takže ráno se motor ani neotočil jenom starter kouřil.

Napsal: 14 úno 2017, 21:09
od roman1648
Fakt katastofa...to je jak kdyby sis rynu svedl do postele... (wallbash)

Napsal: 15 úno 2017, 04:58
od kefo
2014 posledný model to už má vyriešené konečne po 8 rokoch to inžinier z NDR (ktorý niekde urobil chybu v 2006 ) dal na poriadok
(LOL) :?
A ešte jeden super výkon v uložení tlmiča bola urobená zmena kde si to po každej zime mohol meniť (zatiaľ neviem posúdiť mám na tom len 23.000 km)

Napsal: 15 úno 2017, 07:18
od roman1648
jojo, však aby taky ne když tam dají ložisko jak na dětský kolo...

Napsal: 15 úno 2017, 11:57
od kejlic
Tankuji tak nějak všude, ale vždy na ověrěných pumpách, teď jsem právě natankoval na MOL, najel jsem cca 250 km a konec, ráno už jsem prostě nenastartoval.
Servis mi řekl cca 100 tisíc.
Vstřiky podle nich proste ven nepujdou, auto má 140 tisíc.
Tím pádem jeden vstřik stojí 15000kč
takže jsme na 60 000kč
teď nějaáká práce ty vstřiky dostat ven, repas čerpadla, vyčištění celý palivový soustavy a jsme skoro na kilu.
Zatím jsme nechaly udělat repas čerpadla a zkusíme jestli ten tlak ty vstřiky nějak nerozchodí, jestli ne, tak následuje to co jsme psal.

Napsal: 15 úno 2017, 12:29
od roman1648
Ono je nejjednodušší říct "to nepůjde ven" a hotovo
Tzn. že budeš kupovat i novou hlavu ? Jinak 15tis. za vstřik je rovněž přehnaný, dostal bych se asi na 6500 + vratná záloha za starý je 1500,-, kdyby se braly všechny 4 tak určitě i méně, takže cca. polovinu z těch15tis.

Já bych to viděl následovně :
zavolám maníka na vytažení vstřiků,on si s tím vždycky nějak poradí, má to vstřiky Bosch který většinou jdou běžně repasovat, pokud by některej nešel tak by se nahradil novým, nevím cos dal za repas čerpadla ale nedal bych víc jak 7-8tis. ,jinak nový za 15tis. namontovat,aspoň novej řemen,filtr,proplach potrubí a pokusit se vyčistit nádrž, on o tom každej mluví ( nejvíc ten kdo to nikdy nedělal )ale málo kdo to fakt dělá
Věřím tomu že se to dá udělat za úplně jinej peníz ;)

Napsal: 15 úno 2017, 13:30
od geo
140 tis tomu sám nevěříš.Rozvody dělám na 300 tis a vstřiky na 250 ale čerpadlo bylo vždy ok.Podle tý ceny bych změnil servis.

Napsal: 15 úno 2017, 20:27
od sharan933
Ja servisu jem jedno cez700000km pôvodne vstreky aj rozvody

Napsal: 16 úno 2017, 06:56
od kefo
Predpokladám že auto servisujes v autorizovanom servise FIAT kde všetko stojí 3x viac lebo tie ceny tomu zodpovedajú.
U nás stojí vstrekovač 198€ originál Bosch to je asi 5000kc nie?