Stránka 1 z 2
Motor 2.0Tdi CR 103 kW,dieselgate,přehrát software nebo ne?
Napsal: 09 úno 2017, 08:53
od ffrufru
Zdravím,mám Yeti 2009 motor CBDB a dostal jsem pozvánku na svolávací akci k nahrání nového,necinklého,programu do řídící jednotky.Jaký máte názor?
Napsal: 09 úno 2017, 08:57
od PetrSs
Tak v záruce už vůz nemáš,takže tenhle problém o neuznání záruky se tě netýká.Teď jde o to jaký rozdíl bude na emisích se starým sw a s novým sw..pokud bys se starým prošel bez problémů neřešil bych to
Napsal: 09 úno 2017, 10:10
od ffrufru
To mě právě zajímá,jaký to má dopad na emise,mám najeto 360 tis...
Napsal: 09 úno 2017, 16:42
od ladulel
Taky jsem dostal ten dopis a hned prolít kamnama
Mám auto chipované, tak ani omylem.
Pokuď máš nalítáno takových km, rozhodně bych nic neměnil, když to nemá žádný pro tebe přínos.
To že se zlepší emise je stejně hovadina! Maximalně tou novou mapou něco ojebou...
Napsal: 09 úno 2017, 20:01
od Velký metař
Ve Svete motoru vysel loni clanek prave o techto pozvankach do autorizaku ohledne noveho SW . Bylo tam zvastu na 2 stranky, ale vysledek byl , ze s 1,6 TDI to je docela dobry to prehrat , ale u 2litra to nic neprida , spis naopak ze ten EGR tam pousti jeste vic sracek

Takze byt tebou , tak na to kaslu a jeszdim na SW co tam mas
Napsal: 09 úno 2017, 20:19
od pstejski
+ častější regenerace filtru pevných částic, zvýšení vstřikovacích tlaků a další hovadiny. Mám taky auto s dotčeným 2l motorem pozvánku jsem dostal už loni na podzim, nikam jsem nejel, mezitím jsem byl na STK+E a hodnoty naměřené už po novu byly 0.0nic . Pokud funguje DPF tak nový SW při současném způsobu měření nemá na kouřivost žádný vliv.(ono se totiž na emisích nic jinýho neměří).
Napsal: 09 úno 2017, 20:21
od uiqjirka
Nic to neprida, nic to ale ani neubere, takze je to na rozhodnuti jedince, Většina spis vidi/vnima to prehrani zbytecne negativne - psychicky.
Napsal: 09 úno 2017, 20:24
od ladulel
uiqjirka píše:Nic to neprida, nic to ale ani neubere, takze je to na rozhodnuti jedince, Většina spis vidi/vnima to prehrani zbytecne negativne - psychicky.
No když mám auto chipované, tak to znatelně ubere

Napsal: 09 úno 2017, 20:29
od pstejski
No podle mě to ubere na životnosti některých ne zrovna levných komponentů.
Jinak psychicky mě to nechává chladným

.
Napsal: 09 úno 2017, 21:07
od turbo kamna power
vzhledem k tomu, že nový soft zvyšuje vstřikovací tlaky a více zapojuje EGR, tak s 1.6TDI tam rozhodně nepojedu, jelikož EGR je náchylný už na starým softu a zvýšení vstřikovacích tlaků jistě nebude mít příznivý vliv na životnost vstřiků, který taky nejsou nejspolehlivější, navíc, když má auto najeto přes 220t. km...
sice by nový soft mohl zlepšit tupou odezvu na plyn při nízkým zatížení, ale za to to asi nestojí... raději budu věřit vývojářům a původnímu softu, než na rychlo spíchnutý záplatě kvůli ekoteroristům
jinak na měření emisí samozřejmě nebude rozdíl mezi starým a novým softem

Napsal: 09 úno 2017, 21:13
od octavia.TDI
pro provoz v německu,rakousku je vydáván list který potvrzuje že auto prošlo svolávací akcí prý to můžou chtít předložit.
Jinak dopis mi přišel , ze zvědavosti sem s autem do servisu zajel co se dozvím...,nakonec sem se odhodlal a nechal přehrát, mám chip a ani v tom nebyl problém. auto bylo asi za hodinku připravené a upravu mají i pro chipované vozy,jen ji řeší individualne online ze škoda auto. Po přehrátí sw nepozoruju žádné změny. Äuto najeto 230tis. 2,0tdi CFHC
Napsal: 09 úno 2017, 21:32
od pstejski
Nějak nerozumím tomu, proč bych měl někomu předkládat potvrzení, o provedené úpravě, která není povinná. Spíš mi přijde nebezpečný provozovat v zahraničí auto s nedovolenou úpravou motoru (což je většina přeprogramovaných řídících jednotek, které nejsou oficiálně povolené).
Napsal: 09 úno 2017, 21:54
od Felipe
pstejski - jelikož v germáni jsou hodně zelený (viz jaderná energie STOP v germanii) tak opravdu chtějí potvrzení o přehrání softu. taktéž mi to přišlo poštou a byl jsem se na to optat u VW. Zde i sami potvrdili v případě jízdy mimo republiko že to občas požadují.
Napsal: 09 úno 2017, 21:58
od fabiátor
Po prehrani v autorizaku Yeti pocitove zlenivel. Podotykam u me necipovany CR 2.0 81kW 4x4 DPF. Ale hlavne, z vyfuku ted leze podstatne horsi smrad. Skoro mam pocit, jako by tam DPF ani nebyl.
Napsal: 09 úno 2017, 22:06
od pstejski
já netvrdím, že to potvrzení nechtějí, ale škodovka potažmo VW, aby nemuselo v Evropě majitele aut odškodňovat, prohlásili, že auta s dotčenými motory neporušovala v době prodeje legislativu EU, proto ta svolávací akce ani jiná než dobrovolná být nemůže, proto po mě sice může nějakej germán chtít nějakej papír, ale já ho prostě nemusím mít.
Ono v podstatě jsou možné jen 2 varianty.
1. Automobilka porušila nějaký předpis, tudíž obelhala zákazníka. Potom musí zjednat nápravu, tzn. odškodnit zákazníka a uvést vůz do patřičného stavu - povinně. Pak po mě může někdo vyžadovat potvrzení.
2. Automobilka prohlásí, že nic neporušila, nikoho nemusí odškodňovat a majitelům aut DOPORUČÍ sw úpravu, která je však nepovinná, tudíž nejsem povinný mít u sebe nějaké potvrzení.
Nelze si z každé varianty vybrat jen to co se mě hodí a to po mě vyžadovat.
Takže za mě, žádný odškodnění, žádná sw úprava.