Octavie 3 jaký dieselový motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Abaro
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 12 dub 2012, 15:21
Odpovědi: 0

Octavie 3 jaký dieselový motor

Příspěvek od Abaro »

Dobrý den.

Chtěl bych Vás poprosit o radu.

Chci si koupit asi tak tři roky starou Octavii III v dieselu.
Jaký motor si vybrat a jakému se vyhnout ?
Děkuji za Vaše rady
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ckfc
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Preco prave tento 2.0 TDi???
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

Kód: Vybrat vše

https://www.aktuality.sk/clanok/414160/vydrzia-auta-kratsie-nez-kedysi-automechanici-v-tom-maju-jasno/
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

no 1,6 tdi aj z tych novsich to nie je ziadna slava, je to slabe na octavie, po uprave softu je to uz lepsie, ale aj tak by som bral ten motor, robim v autorizaku a ckfc nemal nejake problemy, zatial sa nic take neobjavilo u nas na dielni
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to je zase nicneříkající článek k hovnu, aby zase asi odradil někoho kdo by si byl ochoten koupit novější auto a vyměnit starou smradlavou popelnici a radši si nechal svoji 17let starou O1 ftdíčku
Abaro
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 12 dub 2012, 15:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Abaro »

frantisek28 píše:Preco prave tento 2.0 TDi???

No jezdil jsem v 1,6 Cr 77 kw a přišlo mi to docela lenivé, tak proto raději 2.0
Abaro
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 12 dub 2012, 15:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Abaro »

eazy20 píše:ckfc
CKFC = 2.0 pochopil jsem to dobře ?

Kolik to má kilowat ?
Lada.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 399
Registrován: 24 čer 2007, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lada.H »

110 kW
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

Kolegyně z práce měla po svém otci Octavii 1.6 tdi 77kw. Od novoty pravidelný servis, nafta pouze OMV, žádná jiná. Za poslední rok odešly vstřiky komplet, čerpadlo a jiné nepříjemnosti. Užila si z vozidlem hrůzu a těch peněz co do vozidla navalila, no děs. Mohla to být možná souhra náhod, ale byla z auta plně nešťastná a teď je ráda, že se vozidla zbavila. R.v. myslím 2012 nebo 2013, teď přesně nevím. Takovou jsem slyšel zkušenost
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Obavam se, ze spravna odpoved je nekupovat O3 v nafte. Zejmena pokud se chcete vyhnout zklamani. Emisni normy jsou stale prisnejsi a vyrobci na to reaguji neustalym pridavanim filtru za motor, ktery by jinak ty emise nesplnil ani omylem. Do motormanagementu nove, mimo dosavadni spunty, zasahuje SCR katalyzator kvuli redukci NOx. Nutnosti se tim padem stava pouziti mocoviny (AdBlue). Nadrz u 2.0 TDI vydrzi tak na 6000km. Zaroven VW upousti od vyvoje noveho agregatu 1.5 TDI na ukor hybridnich pohonu, takze nic lepsiho nez stavajici 1.6 uz pravdepodobne nebude. Era vznetovych motoru, tak jak jsme je znali, pomalu konci.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

vždycky je potřeba zvážit na jaký =učel + nájezd je dané vozidlo zamýšleno
je blbost na dojížndění do práce 10km nebo na skákání po městě si koupit moderní auto v naftě
spousta lidí v okolí si nakoupila právě 1.6TDi kvůli nízké spotřebě a neustále se řeší svítící kontrolky kvůli EGR nebo DPF, prostě si nenechají vysvětlit že to na ježdění do sámošky 1km nebo k babičce 2km to prostě NENÍ
úspora v naftě za např. 3 roky je 10tis. ale za opravy třikrát tolik, tak kde je ten efekt.. :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

fabiátor píše:Obavam se, ze spravna odpoved je nekupovat O3 v nafte. Era vznetovych motoru, tak jak jsme je znali, pomalu konci.
obzvlášt když chce někdo jezdit do práce 14 kilometrů, nebo sem tam do větší prdele na nákup 20 km, regenerace nenastane nikdy a čas velkých výdajů se blíží ;)
dobrá je i vidina levné nafty a kanystrovat to se umí sakra prodražit :roll:
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Huml píše:...starou smradlavou popelnici...
no že by moje služební 1.6TDI voněla jak jarní louka se říct nedá (zvlášť při regeneraci :) ), oproti tomu je můj 20 let starej golf jak svěží vánek :)

To, že jsou dnešní auta složitější a už se nejede vůbec na výdrž jako dřív se upřít nedá. Nový auto nejlépe po splacení vyslat do světa, ideálně na operák a po dvou letech nový. Navíc auta jsou zkurvený emisníma normama (euro 5, 6) - mdlá reakce na plyn, nesmyslně dlouhý kvalty, reálná spotřeba třeba i 20% větší atd.

k tématu: osobně bych si na diesel nechal zajít chuť (pokud tedy nejezdíš denně dlouhé trasy) a šel do 1.4TSI ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33612
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

turbo kamna power píše: k tématu: osobně bych si na diesel nechal zajít chuť (pokud tedy nejezdíš denně dlouhé trasy) a šel do 1.4TSI ;)
taky souhlas stará má koktu 1,2 TSi 77 kW kombi, jezdí hodně, za čtyři roky tam bude skoro 100 t, odešli dvě svíčky jednou se zaseklo turbo a prosekli jsme dvě zimní gumy,
já stím zajedu třeba k moři 4 lidi narvané auto, že zadní náprava de i nadoraz a spotřeba je 5 l, stará jezdí kolem šesti, načipovat se to dá na 92 kW, v zimě to hned topí, co dodat :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“