Jak můžeš z takový ohv mrtky dostat dvakrát tolik koní, než je série, to nechápu. Asi se budu muset zase zavřít do garáže-benzínového oddělení a zjistit, kde jsem udělal já soudruh chybu. :-/
Jinak samozřejmě gratulace ke krásným hodnotám a přeji ať to dlouho vydrží.
co bys chtěl webry zapalko a vačky ve spojení s ostatním HW a zábava je zaručená:-)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Stálo to v podstatě x let zkoušení a nespočet financí (všechny ty pokusy atd)
Jinak karburátory nejsou Weber, ty moc nefungovali a taky to s nima extrémně žralo...
Motor v téhle úpravě vydrží max 500km, kolikrát ani to ne Takže defakto vždycky sezóna sprintů a je po něm... Mimo sprinty vůbec nejezdí, jen na jaře se krátce zajede, otestuje a jde do boje https://www.youtube.com/watch?v=SHFc-DuTCDc
Zde ještě bez zapalování:
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
500 km ? To snad ne . Chlapi delaji na skodach 130 rs litinovy osmikanal 120-130 ps a jezdi s tim republiku a evropu . Motory drzi nekolik sezon . Jen se dela kontrola . Karburatory weber fungujou dobre velice dobre .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Ten motor není dělaný na to že v 98% jízdy full v otáčkách mezi 6500 - 8500... Takže honování za těch necelých 500km úplně zmizí, vodítka ventilů jsou na odpis protože nejen že hodně točí ale ventily mají daleko větší dráhu (zdvih) než se sériovou vačkou...
Olej se tam leje tuším 10W60, je to prostě ten co se leje do Ferrari
Jezdí s tím sprinty nějakých 8 let si myslím kdy začínal od nuly. A je to prostě tak, každou zimu jde motor ven a tyhle věci se musí vyměnit. Někdy i praskne píst mezi kroužkama, je toho hodně co se na tom stalo, co to nevydrželo A když vydrží, je prostě vylítanej...
Nezapomínejte taky na to že tady je motor, písty, všechny tyhle věci série favorit ve kterým jezdil váš táta nebo dědeček...
Časomíry zajíždí nějakých 14,5 - 15sec
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
To video je super , to leti a toci jak blby Prevodovku mas serii nebo preskladanou , a mas treba i samosvor ? A ta vacka ma kolik stupnu ? Tipuju aspon 320/320 , ale urcite me oprav a rozepis se , co treba vyfuk a tak . Jinak to je velice povedeny
Jak jsem psal hned nahoře, je to kámošovo auto - abych se nechlubil cizím peřím Já se pak rád pochlubím tou 1,6, která doufám dosáhne 160-170PS
Převodovka je sériová a taky spotřeba převodovek za sezónu tomu odpovídá Jelikož jde o setiny tak musí řadit strašně rychle, což v těch otáčkách převodovky nezvládají... Ani sebelepší olej nepomohl. Vždycky v podstatě po jednom dni sprintů úplně zčerná a jsou protočené ložiska v obalu i když se sestaví přesně na vůle atd... Prostě tyhle otáčky nezvládá nic
Kolik stupňů má vačka, to právě nikdo neví. Ta se objevila ale zatím nikdo nedokázal říct kolik to je Možná vzít jí přímo za nějakým výrobcem vaček, dokázal by to změřit ale to zase nemá význam, hlavní je, že funguje
Svody a výfuk jsou samozřejmě na zakázku vzhledem k požadavkům a použití auta a zdá se že to také funguje správně
Pod hlavou je normálně těsnění, to kupodivu drží
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Jestli je celý auto seskládaný z náhodně sebraných věcí bez jakýchkoliv základních znalostí, jako je časování vačky, tak to je docela zázrak, že z toho vyšly takový koně
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Podle toho co se na tom autě udělalo asi je jasný že znalostí motoráře je víc než dost
Není pouze známo jestli je to 304/304 nebo 320/320 Dle "oka" je to prý určitě víc než 304 ale přesně se to nezjišťovalo...
Hold to tady u toho není jako u TDI - nasadit trysky, turbo, cooler, spojku, udělat soft a nazdar Je to motor co byl stavěný na 2000ot dědy z Prahy na chalupu o víkendu
A o tom, že tohle funguje svědčí výsledky na sprintech - první a druhá místa v kategorii kde jsou upravené Hondy V-TEC
TIFF - to je slušný výkon To je to hnědé co taky bylo někde na sprintu?
Hejtům zdar
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm