A má to opravdu dost benzínu? Akcelerační pumpička stříká při přidání plynu? Neškrtil to nějaký doveda a nejezdil jen na půl plynu? Jinak bych karbec vyhodil, dal tam Jikov 40 SOP, ale doporučuji karbec z T 603 , /je tam lepší/kde se klapky otevírají najednou..Jede to na něj parádně, výfuk vzadu má barvu jako na výstavu a spotřeba rozumná..Jinak pod autem byl takový plechový váleček v benz. potrubí , který je papírový filtr paliva. Zahodit a dát to napřímo..Zkus to nejdřív na kanistr hadičkou přímo na AC pumpu , ať máš jistotu. A mám zato, že základní předstih byl 0 , asi aby tě klika neporazila...Jinak tenhle ford Bedford je bezvadný a nezničitelný a v zimě chytá na kliku na otočení...
Pokud si vúz koupil,je veliká šance že je to "slepenec" motoru M461 a 24.Záleží jaké máš sání(jsou 3druhy),jaký karburátor,a jestli blok a hlava patří k "sobě".Komprese začínala na 4 st.a jak šel vývoj tak se postupně zvyšovala.Tvúj problém vypadá na rozdělovač.Karbec nech origo.jen seřídit.