ARO 240 2.5 benzin dusí se ve vyšších a střílí

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

ARO 240 2.5 benzin dusí se ve vyšších a střílí

Příspěvek od roman1648 »

Nikdy jsem neměl čest s těmito vozy, mrknul jsem na tlaky,předstih,ventily, tím asi končím (noteeth)
nemá někdo zkušenost ?
díky
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

a je tam karbec s obrovskou klapkou nebo nejakej favorit ?

a doma sem to lecil byl spatnej rozdelovat ladil sem dopradu a dozadu a porad nahore na prd
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Karbec origo,taky bych to videl na problem v rozdelovaci...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A má to opravdu dost benzínu? Akcelerační pumpička stříká při přidání plynu? Neškrtil to nějaký doveda a nejezdil jen na půl plynu? Jinak bych karbec vyhodil, dal tam Jikov 40 SOP, ale doporučuji karbec z T 603 , /je tam lepší/kde se klapky otevírají najednou..Jede to na něj parádně, výfuk vzadu má barvu jako na výstavu a spotřeba rozumná..Jinak pod autem byl takový plechový váleček v benz. potrubí , který je papírový filtr paliva. Zahodit a dát to napřímo..Zkus to nejdřív na kanistr hadičkou přímo na AC pumpu , ať máš jistotu. A mám zato, že základní předstih byl 0 , asi aby tě klika neporazila...Jinak tenhle ford Bedford je bezvadný a nezničitelný a v zimě chytá na kliku na otočení...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok diky za cenne informace
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33624
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

optimal u euro oil a do toho čistič palivových soustav s karburátorem,

má to zasrané emulzní trubice ;)
mog4x4
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2017, 14:40

Příspěvek od mog4x4 »

Pokud si vúz koupil,je veliká šance že je to "slepenec" motoru M461 a 24.Záleží jaké máš sání(jsou 3druhy),jaký karburátor,a jestli blok a hlava patří k "sobě".Komprese začínala na 4 st.a jak šel vývoj tak se postupně zvyšovala.Tvúj problém vypadá na rozdělovač.Karbec nech origo.jen seřídit.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok dik
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“