VW T5 2,5 TDI 96kw 267PS 576Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

playboy píše:Myslím si že věděl co dělá ;) S klukama z DP jsem taky měl tu čest, mohl jsem zajet za nima... Ale věděl jsem moc dobře, že by to nekouřilo, nebo jen málo... Protože je to jejich vizitka a neradi dělají kouřící auta. Jenže já od malička jsem zastánce toho, že nafta musí hulit. Je to prostě ve mě a před 10lety jsem se do nafty poprvé dostal a nějakým způsobem ji přikrmil aby to kouřilo... Pak to šlo jen dál a dál (hm)

Někomu se líbí Nissan Juke, někomu přijde jako odporná věc. Někomu se líbí 3 patrové vily, někomu nízké bungalovy. Někdo rád uklidní svoje srdíčko a chce ekologické auto, já prostě ne.
Navíc je to ideální věc na cyklisty který jedou po silnici souběžné s cyklostezkou a navíc 2-3 vedle sebe apod.

Takže jak říkám, s fakt dost hulícíma autama jezdím léta celou ČR a defakto denně Prahu. Několikrát jsem dal pod nos za mnou jedoucím policajtům a nikdy mě za to ani nezastavili.

Až to bude skutečný problém a budou mě za to hrotit, buď nasadím menší trysky nebo to dám do "série" a nebo to pošlu do kytek a koupím jetou T6... Přece jen už tenhle pekáč mám přes 6let...

Takže hejtu zdar ;)
Paklize se nekomu nelibi Nissan Juke, ostatni to muze pohorsovat ale neskodi jim to. Volbu obydli hodnotit nehodlam, je to vec nazoru, postoje a osobniho pristup, nicmene ten nikoho primo neohrozuje a neomezuje. Co se "ekologickeho" vozitka tyce, jedna se pouze o marketing a lobby ... co se tveho pristupu tyce, jedna se o odpornou, omezujici a ostatnim skodici zakernou a podlou slusne receno "cinnost".

Zajimalo by me, zda si uvedomujes, ze tu svet neni kvuli tobe a ze socialni interakce z tve strany v tomto smeru ostatni znacne poskozuje?!?

Tvoje uchylka/libustka/onemocneni ma znacne negativni dopady na vnimani nas "tuneru" (nesnasim to slovo) ostatnimi v globalnim meritku.

Nyni uz zacinam chapat duvody, proc nas, kteri se snazime zvysovat vykon na vznetovych motorech tak nechapou a odsuzuji.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Foresta jsem nikdy nepotkal, a dle diskusí ho nemusím, ale zde má úplně totálně pravdu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Naprosto správně. Ovšem mých pár sazí určitě svět nezničí, ani o rok, ani o den ale ani o hodinu nezkrátí jeho "životnost"...

Na to máme sopky, letadla, staré tankery, staré diesel lokomotivy apod. stroje. Je toho plný svět.

Mimochodem já jsem už jen doznívání éry kdy narvaný TDI hulilo každýmu, možná i Vám tady, nebo jste je sami dělali na dílně.

Slunce v duši ;)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Tvé auto určitě svět nezničí, asi nasere nějakého cyklistu, ale hlavně to zbytečně vrhá úpravy na autech do špatného světla. To je prostě nezvratný fakt.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Vím jak to myslíte... Ale to auto je zvenčí naprostá série. Jezdí špinavý, zaprášený, od bahna... Řidič i spolujezdec v monterkách na montáže. Z pohledu ostatních řidičů to vypadá jako šrot se závadou na motoru.

Je rozdíl kdyby se to takhle sypalo z umytý, nablejskaný dvojkový Octy na 19" kolech, u země apod... Pak to vrhá stín na úpravy. Ale do tohohle bys to na potkání ani za jízdy neřekl. Kdybys mě viděl a že můžeš, občas i skrz Třebotov a tady po okolí projíždím, tak by tě ani ve snu nenapadlo že to je upravený auto. A kdybych to podtočil aby to zahulilo, řekl by sis že mám jen prasklou hadici od turba ;)
Navíc většinu jízd jezdím na "eko" soft který po natlačení turba nekouří. Snad rok už jsem neměl ani čas tam dát ostrou verzi a zase se pořádně projet...

Ale nechal bych toho. Od klávesnice to vypadá jinak než v reálu - jak jsem psal výše. A abych to auto umýval každých 14dnů, dával na to 22" kola apod.. To mě ani nehne. Jen ať to vypadá jak to vypadá ;) Nenápadně a obyčejně.
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

No reagoval jsem především na tu fotku z měření, a to je jak z hororu. :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jedno "instruktazni" video, ktere prokazuje, ze i bez koure to muze jet lip nezli s nim ;)

Link na konverzi a nasledne stazeni pro ty, kteri si udrzeli ten luxus a nejsou na FB.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Spíš by mě zajímala T5 2,5TDI tmavě modrá barva, překopaná na GP - dostalo se ke mě že má v Dieselpower naladěno přes 300PS ;)
Jsou nějaké bližší info? Když má přes 300PS na běžné ježdění, zajímalo by mě jaké má třeba turbo a svody - pokud je to kód motoru AXD/AXE kde jsou tyhle dvě věci problém... :)

EDIT: Je to tahle... takže výkon mi byl špatně sdělen a nebo se od té doby navyšoval?
Otázka ohledně turba a svodů tím padá.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=156269
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“