Stránka 1 z 2
motor ASV 81kW
Napsal: 24 úno 2017, 17:48
od major-jan
Zdravím, mám O1 s motorem ASV a mám problém (už od doby co jsem koupil). Když natočím studený auto, motor má neskutečnej zvuk - jak traktor a klepe se. Přitom hulí bíle. Během posledního půlroku vyměněno mj.: turbo, repas hlavy + všechny těsnění, nové pístní kroužky, žhavičky, rozvody, palivák, olej. Kromě toho ještě má auto nadměrnou spotřebu - město 10, dálnice 8 a nejnižší 6,5.
Auto bylo 14 dní v servisu (během toho udělaný ty kroužky + rozvody) a na důvod proč se ten motor takhle chová nepřišli. ŘJ je v pořádku s origo sw.
Proběhla kontrola předvstřiku, vstřiků, váhy a čidel a vše v pořádku
přikládám odkazy na videa:
studený motor:
https://youtu.be/wo-7kdbuxxc (je vidět i klepání celého auta)
zahřátý motor:
https://youtu.be/lKysdhSLmLc (v pozadí je slyšet jakési klepání)
Napsal: 24 úno 2017, 19:06
od slovacek.milos
asi máš zálibu investovat do šrotu a jak vidíš sám, k ničemu to nevede, pokud tě to baví tak v tom pokračuj

Napsal: 24 úno 2017, 20:10
od major-jan
auto má jediný problém a to je tento! jinak top stav a rozhodně ne šrot. navíc tato vada byla zohledněna v ceně

Napsal: 24 úno 2017, 20:11
od major-jan
slovacek.milos píše:asi máš zálibu investovat do šrotu a jak vidíš sám, k ničemu to nevede, pokud tě to baví tak v tom pokračuj

rozhodně to není vrak. motor je jedinej problém - jinak je auto v top stavu! Navíc stav motoru byl zohledněn v ceně

Napsal: 24 úno 2017, 21:02
od montyxx
Milos ma jen blby kecy místo aby pomohl aspoň nejakou radou, toho si nevšímej....
Zkusil bych zmerit vstřiky, namerit tlaky a podivat se na predvstrik.....
Napsal: 24 úno 2017, 21:04
od Ladas
co hydra a případně délka ojnic...
Napsal: 25 úno 2017, 08:26
od slovacek.milos
Ladas píše:co hydra a případně délka ojnic...
snad i ten nevětší vůl když sdělá palici tak vymačká hydra a když volí těsnění pod hlavou tak měří přesahy válců,
Napsal: 25 úno 2017, 08:34
od slovacek.milos
montyxx píše:Milos ma jen blby kecy místo aby pomohl aspoň nejakou radou, toho si nevšímej....
Zkusil bych zmerit vstřiky, namerit tlaky a podivat se na predvstrik.....
je zima tlaky by ti nechytaly, počátek vstřiku si umí skontrolova ECU počátek vstřiku přichází příliš pozdě nebo brzy a projeví se to taky dlouhým startem na palubce je kontrolka motoru
major jan máš dlouhý ranní start?
Napsal: 25 úno 2017, 10:00
od major-jan
ranní start je v pořádku - chytá prakticky hned
Napsal: 25 úno 2017, 11:56
od hansdob
jak dlouho to auto máš?? co ti k tomu řekl předchozí majitel?
Napsal: 25 úno 2017, 12:18
od major-jan
auto mám zhruba 3/4 roku ze začátku to nebylo tak hrozný (neřešil jsem to) ale postupně se to zhoršovalo. Předchozí majitel říkal že jednou jel a bouchlo mu turbo - houkalo už dlouho předtím ale někdo chytrý mu řekl že to vydrží ještě dost dlouho :/ Pak to dal do super servisu kde mu vyměnili turbo (naúčtovali repas a dali tam z vrakáče těsně před smrtí) ale on jak tomu nerozumí tak si toho nevšiml. A od té doby se mu auto znelíbilo tak se ho chtěl zbavit. Já auto koupil, nechal vyměnit turbo za repas a půl roku s tím jezdil (za studena to trochu kouřilo, zvuk nebyl úplně ok ale nebylo to zas tak hrozný. Ale od prosince jsem začal dojíždět do Brna a zjišťoval jsem že to hulí čím dál víc a že to žere olej tak 0,5-1 litr/1000km. Tak jsem to dal do servisu a vše dál jak jsem psal výše.
Napsal: 25 úno 2017, 18:54
od tom hanks
jestli věděli to co tady píšeš tak je to špatný servis,tady nepálí nějaký hrnce takže asi ty ohlý ojnice,nejdřív změř tlaky
Napsal: 25 úno 2017, 20:07
od major-jan
na začátku před tím posledním servisem měřili tlaky a byly 21,21,30,21
Napsal: 25 úno 2017, 20:08
od Ladas
tak je nech změřit i po tý "opravě" a pak ti prodám sadu ojnic
Napsal: 25 úno 2017, 22:02
od hansdob
ten motor bude chtít skoro GO, změř tlaky a hlavně změn servis protože tohle myslím mohli vychytat obávám se že tlaky budou dost podobné a pravděpodobně jak soslo ojnice cca 1 bude přihlá