Audi A4 - motorizace 3.0tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
moravkajan
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2017, 18:11
Bydliště: Praha

Audi A4 - motorizace 3.0tdi

Příspěvek od moravkajan »

Zdravím pánové,

budu kupovat Audi A4 v kombiku cca do 400.000 Kč, takže počítám do roku 2011. Chci motorizaci 3.0tdi quatro co by jste doporučili za kód motoru a kterému se vyhnout. Připadně raději jinou motorizaci, roční nájezd cca 40.000 Km.


Děkuji za pomoc a názory
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 921
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Příspěvek od trhac »

Sory chlapi.tento příspěvek měl byt k jinýmu tématu.Rači mažu
Naposledy upravil(a) trhac dne 27 úno 2017, 18:27, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jakej řemen pleskal o kryt???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

Napadá mě jen rozvodový řemen,který do MR 2012 pohání vstřikovací čerpadlo od vačky,ale to určitě není důvod k výměně motoru, rozvody jsou řešené řetězy...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

proto se ptám co je tím myšleno
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

napr CAPA je fajn motor
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

V roce 12. se měnili generace 3.0Tdi, novější je úplně jiná. Výhodou je jedna klapka místo vířivek v sání. CR čerpadlo je do rozvodů, rozvody na dva řetězy. Rozvody asi navrhovalo stejný pako, jako ty v Tsi, protože tam odchází napínák za 1000Kč. Jenomže tady je jeho výměna práce na dva dny. Odcházeli klidně už v záruce po pár desítkách tisíc km. Až na ten napínák a EGR bych řekl, že spolehlivý motor.
Starší verzi motoru moc neznám.
Zaměř se taky na převodovku - manuál, měničový automat, s-tronic (s přihmouřením oka) - ok. Multitronicu se vyhni.
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

2009 - 2012 se dával CCWA pro automat a CAPA pro manuál. Krom odcházející pravé výřivé klapky, která se dá za pár korun opravit, bez problému. Vstřiky a rozvody dle km nájezdu, jako všude.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Horyn
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2016, 19:57
Bydliště: Praha 7

Příspěvek od Horyn »

máme rok 2011 s automatem, kod nevím, na tachu orig od nova 195000 a přede si jako kocourek, servis po 30kkm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na té novější generaci řeším pořád problémy s únikem chladící kapaliny do prostoru mezi válce, komplikovanost je docela tragická, kvůli dvěma gumičkám je potřeba rozkuchat půl motoru
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“