Stránka 1 z 1
vzduch v naftě
Napsal: 26 úno 2017, 11:06
od ranger
zdravím mám seat toledo 2001 81 kw a problém se vzduchem v naftě když mu dám kouř auto nasaje vzduch a chcipne a nejede
vyměnen palivivy filtr a tesnení u nej
Kdyz zahybám hadickama od palivového filtru tak nasaje vzduch muže mi někdo říct kde je chyba připadne jestli někdo nemá ten hadiček co od palivového filtru k první spojce
díky
Napsal: 26 úno 2017, 11:39
od Pavol1981
Mne to robila kombinacia- aušust palivovy filter, nejaky master sport+plastovy venitil vo filtri, ani vymena gumiciek na nom nepomohla
Napsal: 26 úno 2017, 11:43
od pavlin2
Tak tak, koupil sem filtr vcetne tecka za par korun a delalo to bordel, dal sem ORIGINAL Tcko do toho filtru a v poradku. Meril sem to levne Tcko a melo pres okrouzky o 3 desetiny mensi prumer nez origo. Rovnou bych podotahoval, pripadne vymenil stahovaci pasky na hadicich a mrknul na saci kos.
Napsal: 26 úno 2017, 12:02
od Morbindi
Vyměň to téčko na přepadu na naftovém filtru, pokud možno ale kvalitní díl.
Napsal: 26 úno 2017, 12:17
od pavlin2
To nekvalitni tcko co sem mel ja melo oba dva krouzky cerne barvy, origo ma jeden cerny a druhy modry. Je to i citit, ze origo Tcko nema vubec vule a "nekejve" se na filtru a musis ho tam nacpat silou. Dej origo a bude to dobry.
Napsal: 27 úno 2017, 11:10
od ranger
Morbindi píše:Vyměň to téčko na přepadu na naftovém filtru, pokud možno ale kvalitní díl.
den díl myslíte ventil palivového filtru ?
Napsal: 27 úno 2017, 11:32
od roman1648
já ten T-kus nikdy neměni popravdě, jen když mi jednou prasknul, vždycky byl problém ve filtru
dneska je milion různých výrobců a některý jsou fakt šmejd..
gumky samozřejmě nový, nejlíp origo
nezdá se mě ale že by to mělo takovej vliv že by to až zhaslůo ten motor, ale možný to je
spíš fakt omrknout nasávání v nádrži, někdy člověk zírá co tam najde...
Napsal: 27 úno 2017, 12:21
od octaviask
Tkus vzdy a jedine origo....je to ventil ktorý musi reagovat na teplotu nafty....cinske v 90% pripadoch NEFUNGUJU...
inak nahananie bubliniek u rotačky je nekonečny problem....proste musis najst netesnost v systeme...
vacsinou su to staré hadičky!!! to ze hadicka vyzera dobre, neznamena ze cez nu neprechadza vzduch. Cez kazdu gumenu hadičku (okrem teflonovej) prechádzajú výpary...
Ked je 15 rokov stará..nemá problém prisávať vzduch sama cez seba...
Napsal: 27 úno 2017, 12:27
od roman1648
jo, to je fakt, zrovna vyměnit i všechny přepadovky na vstřikách, vratku,ty hadičky jsou letité, vesměs původní a dělá to bordel..
Napsal: 27 úno 2017, 13:02
od octaviask
samozrejme...vidiet to na kazdom starom aute..tie hadičky su v casto v dezolatom stave.....
hlavne u Tlakových MPi benzinov kde su skoro 4 bary v hadickach!!!! je to nebezpecne