Motor 3.0tdi bmk 165kw tiptronic vybrovanie v 2000otackac

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Total.auto.eu
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2017, 22:15
Odpovědi: 0

Motor 3.0tdi bmk 165kw tiptronic vybrovanie v 2000otackac

Příspěvek od Total.auto.eu »

Zdravim. Mam mierne vybrovanie v hoci ktorej rychlosti a len na 2000otackach,radit radi ok,taha dobre,na volnobeh ok.
Len na tych 1900 2000 otackach tam na par sekund je taka vybracia,ako ked sa prejde kolesami cez tie spomalovace,ale to uz zvikne byt silnejsie a ide to od gum. Toto vybrovanie je od motora. Egr? Silentblok niektory? Hydromenic? Turbo motorceka? Klapky sania? Ak mate nejake rady tak napiste. Dik. Diag je ok,nehlasi nic.
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od roubic »

Menic na beton mel jsem to same na tom samem aute
A kdyz jedes podlahu tak to nic neudela jenom ldyz jedes normalne
Audi s8 d3 5.2 v10
Total.auto.eu
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2017, 22:15
Odpovědi: 0

Audi a6 3.0tdi bmk 165kw vybracie na 2000otackach

Příspěvek od Total.auto.eu »

Ahoj. Ale preco len v 2000otackach? Nikdy inokedy to neurobi. Je to urcite menic? Ako sa to da este overit ze to robi menic? V s-ku nic nerobi,iba v manuali na 1ke nic na 2ke to uz pocut/citit. 3ka 4ka
5ka 6ka to iste. Je to medzi vybraciami a rezonanciou nieco take. Ked to je menic,odide uplne?
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od roubic »

na to odpověd nedokážu napsat proč to je takhle je to možná kvůli nejvyššímu kroutáku ale mě to dělal měnič jindy to nedělali jenom na d a mezi 1800-2000 a pak klid
ověřit nevim zavolej do firmy pořádný kde dělaj převodovky popiš jim závadu a uvidíš nebo ať se stim projedou
ale za mě měnič protože jsem měl to samé
Audi s8 d3 5.2 v10
Total.auto.eu
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2017, 22:15
Odpovědi: 0

Audi a6 3.0tdi bmk 165kw 2005

Příspěvek od Total.auto.eu »

Ok. Mne to na D moc nerobi,len ked drzim v manuali richlosti na tych 2000otackach 21000 tak to tam zavibruje,na 1ke nie ale od 2ky hore.
Co stal menic? Robili aj s prevodovkou nieco?
Total.auto.eu
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2017, 22:15
Odpovědi: 0

Audi a6 3.0tdi bmk 165kw 2005

Příspěvek od Total.auto.eu »

Ahoj. Ked odpojim pravy motorcek sania ta vibracia prestane,na 2100otackach to trosku citit ale malicko,alebo vobec. Ked sa motorcek sania opat pripoji tak to vybruje hned na 1900 2000 otackach. Proste pri odpojeni konektoru to prestane alebo len malo to urobi,ale len ked sa odpoji jeden motorcek. Moze taketo vybracie sposobovat klapka sania alebo triska niektora? Skuste poradit
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

mam ten samy problem na 171KW ASB, ale jen 5,6 od 1500-2000ot pri lehkym plynu, spis udrzovani rychlosti az jemny zrychlovani. kdyz pridam vic je klid a nad 2000ot je taky klid. je to takova lehka vybrace celyho auta. taky jsem to zkoumal a nevyzkoumal nic (wallbash)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Total.auto.eu
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2017, 22:15
Odpovědi: 0

Audi a6 3.0tdi bmk 165kw tiptronik vybracia pri 2000ot

Příspěvek od Total.auto.eu »

Ahoj. Skus odpojit jeden motorcek sania,a tak vyskusaj,najprv jeden potom druhy. Mne to robil motorcek sania a klapka sania,neotvarala alebo ostala zaseknuta a vybrovalo to pri tych 2000otackach,pri odpojeni klapka ti ostane otvorena,skus.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“