hľadám mechanika na úpravu( passat b6 1.9 PD 77kw BXE 2007)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maros_123
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 bře 2017, 10:53
Bydliště: Košice, SR

hľadám mechanika na úpravu( passat b6 1.9 PD 77kw BXE 2007)

Příspěvek od maros_123 »

Ahojte, neviem či zakladám novú tému oprávnene , ale potrebujem poradiť.
Zháňam niekoho kto mi upraví tento motor . Zvýšenie výkonu si predstavujem aj s potrebnými úpravami (turbo, vstreky, IC, spojka) ak budú potrebné. Predstavovaný výkon by som už konkrétne preberal osobne alebo cez tel.. Skrátka zháňam niekoho komu môžem na základe vašich skúseností dôverovať . Mechanické veci si sám spraviť neviem. Som z okolia KE . Nechcem tu o ničom polemizovať , viem presne čo chcem. Vo svojom okolí nepoznám nikoho kto by sa takouto úpravou zaoberal. Poprosím praktikov nie ludí ktorý túto konkrétnu motorizáciu ani nevlastnili.
Vopred vám všetkým ďakujem
passat b6 1.9, PD 77kw, 2007
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

možná by jsi měl uvést kolko koníků by jsi chtěl
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vieš čo ta taka uprava bude stat?? ked tak zhanas odbornika?...3/4 ceny auta sefe!

NAvyše si precitaj ako na tychto motoroch lietaju ojnice blokom a ty chces odneho 2x tolko koni?

robit zo 77kw lietadlo je uplna kravina....moja dobra rada...

Bud tam treba dat priamo motor ktory ma v zaklade viac KW alebo kupit ine auto, a nasledne to upravovat.

Tym nechcem povedat ze sa to neda...ale tieto BXE by som sa osobne bál nejak upravovat.

Nezabudni ze mechanicka uprava je jedna vec....druha je potom naladenie softu ktoré nebude jednoduche vzhladom na HW zmeny v aute. Pri takýchto upravach si nasledne upravca zapyta cca 2x viac.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
maros_123
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 bře 2017, 10:53
Bydliště: Košice, SR

Příspěvek od maros_123 »

staci mi bežných 140-150 PS (nechcem len soft , potrebujem poradiť aj s turbom a chladením ), nepotrebujem vedieť ako sa to nedá. Nedám v nejakom profituningu 400 eur za soft a dobré slovo že to bude ok . Ako som písal hľadám poctivého technika ktorý nebude špekulovať prečo nakladám do auta . Ale nič sa nedeje , pôjdem hľadať ďalej, ďakujem aj tak
passat b6 1.9, PD 77kw, 2007
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

rataj s tym ze ten soft tych 300-400€ stat bude.

inak na tie HP moc uprav extra nepotrebuješ si myslim... cakal som ze povies 200 koni

turbo klasika ASZ/ARL..... ARL s prehladom na 150 HP..aj s rezervou.

na vstrekoch vymenit spicky.... maju na dieselpower eshope.

ak chces special FMIC...ten by som riešil az potom ak nameras v lete nejak extra vysoke teploty vzduchu v obvode IC.

Vsetci pchaju vsade Fmic....pritom im to bohate uchladi seriovy IC...iba si zvysuju turbodieru.


ci to znesie samotný motor.... vo hviezdach
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
maros_123
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 bře 2017, 10:53
Bydliště: Košice, SR

Příspěvek od maros_123 »

ok, už len zohnat mechanika ktorý to vsetko zozenie a namontuje.
passat b6 1.9, PD 77kw, 2007
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

na tyhle koně stačí jen chip, případně spojku... IC určitě ne, sériový stačí až až. Vstřiky taky stačí, největší limit je turbo.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to by som sa troška bál asi...tie vstreky neviem, to keby sa vyjadril nejaky upravca.... turbo by slo asi na hranu...radsej troška vacsie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pokial je to BXE v poriadku tak 140 - 150k tam mas aj bez zasahu do mechaniky. Iba upravou softwaru RJ motora. Tak najprv by bolo vhodne si ujasnit predstavu o tom co presne chces a az potom nieco dopytovat. Seriove komponenty su dobre dimenzovane. Akurat konkretne motor BXE nema najlepsiu povest co sa vydrze tyka. Trpi zanedbanym servisom, nasledkom coho z neho sem tam vyleti ojnica.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Trysky 150konikov na pohodu, brzdí to turbo.
Prefuky sú problém už v sérii.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

takze tak...


ale v prvom rade by som preventivne vymenil šale na kluke chlapi :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Fotr ma Supa II BXE 2008 pouze chipem tam ma 146PS odbrzdeno a naladeno od Funa, oproti serii je to hodne znat, pred tim hrozne leniva mrcha. Ma na tom nalitano asi 90.000km a na chipu asi 30.000km. Vse v poho klika na nas zatim nevykoukla :D
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Tiež mam BXE a 142 ps a 60 000 km bez problemov....jedine čo som myslel že budem meniť je spojka ( mam 340nm ) ale tak ako bolo počuť zotrvačnik po 10 km od prechipovani tak je ho počuť aj po 60 000 km ..... ale ak by som mal inemu poradiť jednoznačne najskor VB turbo ( nove stoji cca 20 000 ) a až potom chip....pisal som to už x-krat po chipe to auto ožije ale kedže je tam v serii turbo ake je...strela z toho po 3500 ot nikdy nebude ( s povodnym turbom ) Inak povedane za cca 30 000 českych korun t.j 1100 až 1200 eur možeš mať neakych 170 ps a 350nm ( to spojka v pohode zvladne )
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

jdi k marenovi dodej si svuj matros a nedopatis se :D
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

Proc ? Nejaka spatna zkusenost ?
Treba ja jsem na Marenu slysel zatim jen chvalu, trebaze ho osobne neznam :o
O1 ASZ 96kw serie
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“