Stránka 1 z 1

Audi S6 5.2 FSI v10 spotreba a servis

Napsal: 09 bře 2017, 13:08
od Superb2.5TDI
Ahoj,ospravedlňujem sa ak tu už takáto téma je nefunguje mi vyhľadávanie neviem prečo. .. Späť k téme.Chcem sa opýtať zvažujem o kúpe audi S6 4f.Chcem sa opýtať akú to má reálnu spotrebu mesto diaľnica a kombinované. A na čo si dať pozor na tomto motore a ci je to kazive,ako je na tom servis bežná údržba Ďakujem.

Napsal: 09 bře 2017, 17:32
od moravkajan
Ahoj,

sice nemám osobní zkušenost. Ale šef jí měl cca tři roky a ve 130.000 km měnili motor. Prům. spotřba cca 14,5L. Ihned po výměně šla do světa.

Napsal: 09 bře 2017, 19:38
od jericho-3
Je to moloch složený z dvou motorů , kde hlavní myšlenkou bylo, jak co "nejsložitější cestou" vytvořit pořádnou příšeru. Jak píše kolega nahoře, majitelé se tohoto stroje chtěli hlavně rychle zbavit..Asi věděli proč ..

Napsal: 09 bře 2017, 20:25
od Rolan
To je klasická V10, nebo složená z 2x VR5?

Napsal: 09 bře 2017, 20:58
od Superb2.5TDI
takže podľa vás des a hruza ? :? Mal som as6 od ABT 300 ps (3.0 tdi) ale ten výkon šiel na úkor dielov a tak stále čosi. .. Tak preto rozmýšľam o niečo silnom od začiatku bez úprav. rs6 by bola jasná voľba ale sú drahé. ..

Napsal: 09 bře 2017, 22:33
od moravkajan
Asi největší spokojenost ve firmě byla s C63AMG a teď s M6. Všechny auta byla na firmě od nova, takže nevím, co s růstem stáří. Já bych do toho nešel, protože je to vždycky past na peněženku, ať máš štěstí a děláš jen základní servis - klasika opice banány. Neber to nijak zle, ale pokud nemáš na nové, tak se na to vykašli.

Napsal: 10 bře 2017, 08:35
od roman1648
viděl bych to podobně, dáš za to auto plácnu půl mega a během dvou-tří let do něj nasypeš další nemalé sumy
navíc plno "běžných" mechaniků si ani netroufne na tom něco dělat tak budeš muset za odborníky a platit a platit
spousta věcí na tyto vyšší řady je jen v originále
spotřeba běžně 15-18L když jí občas vytneš
myslím že Sup nebo pašík R36 je výkonově OK a problémů je s tím mnohem méně

Napsal: 10 bře 2017, 15:37
od Superb2.5TDI
Ďakujem za odpovede ,no veľmi ste ma nepotešili ... A najradšej by som chcel quattro ako 4motíon pohon

Napsal: 10 bře 2017, 15:57
od Ladas
a pozor jestli je to jak stará S6 tak jedině hodně kvalitní olej s nízkým obsahem síry a běžná spotřeba oleje 1l na 1000km jinak se budou hlásit katy....

Napsal: 11 bře 2017, 07:48
od marena tdi
servisoval jsem A6 Allroad 4,2 V8 . Servisni naklady vychazely docela balik . Jinak V10 mel i kolega v praci a nadaval na to . Auto od novoty neustale v servisu . Tusim ze ve 30 000 km lehnul motor . Na zaruku dostal druhy , ale neustaly problemy se spotrebou oleje . Auto mel 3 roky a s toho to v servisu prostalo pulku . Auto v nervech prodal .

Napsal: 11 bře 2017, 11:58
od TDI tech
Superb2.5TDI píše:Ďakujem za odpovede ,no veľmi ste ma nepotešili ... A najradšej by som chcel quattro ako 4motíon pohon
Quattro aj 4motion su iba obchodne oznacenia nieje medzi nimi absolutne ziadny rozdiel. Furt je to jedno a to iste len inac pomenovane. To len aby bolo jasne. To ci sa po mechanickej stranke jedna napr. o spojku Haldex, alebo permanenty plynulo prerozdelovany moment cez medzi napravovy diferncial Torsen to zalezi od zastavby motora (priecna / pozdlzna) v konkretnom aute.

Napsal: 11 bře 2017, 18:23
od geo
Takové monstrum se kupuje nové.Známej koupil novou Q7 cena 2.2 mil po roce najeto 50tis na záruku už napínáky převodovka jednou oprava podruhý už výměna 3 reklamace SCR hlásí dojezd nelze natočit a poslední legrace se kterou si nevěděj rady že za jízdy skapou budíky vypne rádio zajede display motor jede a za chvilku vše naběhne.Je to starej audinář nikdy na ně nedal dopustit ale ted kouká po bmw nebo mercedesech.Nějak si nedovedu představit že bych tohle všechno měl zaplatit Dělal si legraci že k novejm autum dostane zákazník levnou dácii se starým motorem aby měl čím jezdit když to druhé je porád v servisu.

Napsal: 11 bře 2017, 22:35
od marfan
Môj známy, mal Audi S8 s týmto motorom síce ho mal len chvílku ale povedal mi, že spotreba bežne 20l na sto a aj keď na to mal tak si povedal, že toto nehodlá živiť plus ešte ten veľmi drahý servis tohto motora.

Aktuálne ma tretí rok Audi A6 Allroad 3.0BiTDI uprava na 430koní v záruke mu menili prevodovku tuším po 50tkm teraz má okolo 150tkm, zvuk super, dynamika tiež dobrá a spotreba okolo 9-10l (keď tomu vypaluje tak jasne že viac). Servis ale neviem ako je na tom.

Napsal: 12 bře 2017, 16:20
od Superb2.5TDI
Tak vám Ďakujem za odpovede.Samozrejme ešte po rozmýšľam keďže stále má láka kúpiť klasiku 3.0 TDI troška bude lacnejšie a urobiť na ňom hneď základný servis čo je u mňa vymena vsetktch prevádzkových kvapalin repas prevodovky výmena vstrekovačov a pravdepodobné reťaz keďže tie autá sú snáď všetky zlinčované .. A ja chcel len značku audi...

Napsal: 12 bře 2017, 21:01
od slovacek.milos
Ladas píše:a pozor jestli je to jak stará S6 tak jedině hodně kvalitní olej s nízkým obsahem síry a běžná spotřeba oleje 1l na 1000km jinak se budou hlásit katy....
zkus někdy kastrol edge 10W60 papání oleje zmizlo