Audi A3 - ASZ na 200PS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A3 - ASZ na 200PS
Ahoj, rád bych se s Váma poradil, protože nemám takové zkušenosti, jako někteří ladiči zde na fóru.
Chci dostat +-200PS se seriovýma vstřikama na ASZ, tak aby auto bylo 100% spolehlivý (nechci mít díru v pístech apod).
Moje otázka zní, co mám všechno upravit.
1) Jaký turbo? Nějakou 1756 nebo 1752? Chci aby to turbo to vydrželo a nemusel sem ho tahat po 20 tisících ven.
2) Jakej větší kit intercooleru? Rád bych koupil něco hotový = plug@play.
Otázka zní ještě, jak dlouho to vydrží spojka a od koho si udělat čip, aby to nebyla dýmovnice, když na to šlápnu?
Moc díky za všechny rady.
Chci dostat +-200PS se seriovýma vstřikama na ASZ, tak aby auto bylo 100% spolehlivý (nechci mít díru v pístech apod).
Moje otázka zní, co mám všechno upravit.
1) Jaký turbo? Nějakou 1756 nebo 1752? Chci aby to turbo to vydrželo a nemusel sem ho tahat po 20 tisících ven.
2) Jakej větší kit intercooleru? Rád bych koupil něco hotový = plug@play.
Otázka zní ještě, jak dlouho to vydrží spojka a od koho si udělat čip, aby to nebyla dýmovnice, když na to šlápnu?
Moc díky za všechny rady.
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Tady mas treba jednu Audi upravenou v Dieselpower -
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=152337
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=152337
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
hlavně nekupuj ty kity tech IC + vedení. Stojí to za hovno a stejne to nepasuje přesně jak slibují. Nech si od nekoho udelat vedení a IC na míru, nebudes litovat 

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ahoj, děkuju všem za cenné rady, inspirace z DP v prvním odkaze je velmi zajimavá
Abych popsal lépe svůj záměr....
Brzdy a podvozek mám hotovej, spojka komplet nová SACHS. Brzdy 312mm předek, 256mm zadek (možná na zadek dám časem něco většího), ale brzdí to dobře, takže zatím dostatečný. Všude komplet nový silentbloky (nápravnice, ramena, zadní náprava) - v ramenech plný puky z TT, zadek sem dal Powerflexi. Tlumiče KYB ultra SR + pružiny Eiebach -45mm. Pneu 17" 215/45. Auto sedí a chová se na silnici fakt dobře, je to trošku tvrdší než série, ale nic hroznýho. Cítím se v tom bezpečně.
No a teď k motoru. Plán byl 200PS max. z toho důvodu, že chci auto na normální ježdění (tzn. z práce do práce, občas dovolená, výlety atd...) a očekávám od toho, že když pojedu "normálně", tak pojedu pořád za cca 5L/100. To je důvod, proč tam chci nechat sériový vstřiky (respektive špičky), aby se nemuseli složitě upravovat veškerý mapy v ECO. Stačí, když mě to někdo softem nakrmí především ve vyšších otáčkách, aby mi neumřela hned dvouhmota.
Výrobě vedení sem se chtěl vyvarovat, protože vím, že to je hrozná jebačka (především na to nemám moc času), takže radši bych koupil něco hotovýho, co tam během jednoho víkendu dám a mám od toho pokoj... Druhá strana je, že se nechci dohadovat s policajtama, že tam mám něco nelegálního a do očí bijícího.
...ale pokud to je jak říkáte, tak mi nezbyde opět nic jinýho než nakoupit nerezový trubky a udělat si to všechno na míru. Moje otázka zní, co koupit za IC, aby to bez problémů s nějakejma rezervama uchladilo 200PS i v létě a zároveň to neprovokovalo policajty a vlezlo se to pohodlně pod nárazník A3? Nechci tam cpát nějakou obludu a kvůli tomu vyřezávat absorbér apod.... Musím to udělat tak, aby to bylo legální a nikoho to neprovokovalo! Výfuk budu muset nechat sérii, jak říkám, nechci se dohadovat s policajtama, že tam mám jenom trubku
Co byste doporučovali za turbo? Chci aby to jelo pořád relativně hezky od spoda, ale zároveň to turbo musí vydržet těch 200PS naprosto bezpečně, což u 1749VA mám pocit, že to dlouhodobě určitě nevydrží...

Brzdy a podvozek mám hotovej, spojka komplet nová SACHS. Brzdy 312mm předek, 256mm zadek (možná na zadek dám časem něco většího), ale brzdí to dobře, takže zatím dostatečný. Všude komplet nový silentbloky (nápravnice, ramena, zadní náprava) - v ramenech plný puky z TT, zadek sem dal Powerflexi. Tlumiče KYB ultra SR + pružiny Eiebach -45mm. Pneu 17" 215/45. Auto sedí a chová se na silnici fakt dobře, je to trošku tvrdší než série, ale nic hroznýho. Cítím se v tom bezpečně.
No a teď k motoru. Plán byl 200PS max. z toho důvodu, že chci auto na normální ježdění (tzn. z práce do práce, občas dovolená, výlety atd...) a očekávám od toho, že když pojedu "normálně", tak pojedu pořád za cca 5L/100. To je důvod, proč tam chci nechat sériový vstřiky (respektive špičky), aby se nemuseli složitě upravovat veškerý mapy v ECO. Stačí, když mě to někdo softem nakrmí především ve vyšších otáčkách, aby mi neumřela hned dvouhmota.
Výrobě vedení sem se chtěl vyvarovat, protože vím, že to je hrozná jebačka (především na to nemám moc času), takže radši bych koupil něco hotovýho, co tam během jednoho víkendu dám a mám od toho pokoj... Druhá strana je, že se nechci dohadovat s policajtama, že tam mám něco nelegálního a do očí bijícího.
...ale pokud to je jak říkáte, tak mi nezbyde opět nic jinýho než nakoupit nerezový trubky a udělat si to všechno na míru. Moje otázka zní, co koupit za IC, aby to bez problémů s nějakejma rezervama uchladilo 200PS i v létě a zároveň to neprovokovalo policajty a vlezlo se to pohodlně pod nárazník A3? Nechci tam cpát nějakou obludu a kvůli tomu vyřezávat absorbér apod.... Musím to udělat tak, aby to bylo legální a nikoho to neprovokovalo! Výfuk budu muset nechat sérii, jak říkám, nechci se dohadovat s policajtama, že tam mám jenom trubku

Co byste doporučovali za turbo? Chci aby to jelo pořád relativně hezky od spoda, ale zároveň to turbo musí vydržet těch 200PS naprosto bezpečně, což u 1749VA mám pocit, že to dlouhodobě určitě nevydrží...
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
jak vellej IC se vleze do narazniku audiny a3 nevím...ale osobně bych pak ten IC + vedení nastříkal do černé barvy a samozrejme + i silikon spojky černé. nebude to tak být do očí. Jen muj názor
Turbo když dáš VB tak to budes mít kus za kus ale potenciál max tak tech 190ps, pokud das 1756 tak potenciál vetsi +-220ps ale budes toho muset predelavat trochu víc. Já osobne bych se nebál nejakyho hybridu......

Turbo když dáš VB tak to budes mít kus za kus ale potenciál max tak tech 190ps, pokud das 1756 tak potenciál vetsi +-220ps ale budes toho muset predelavat trochu víc. Já osobne bych se nebál nejakyho hybridu......

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Taky ho plánuji na ARL během letoska.....Gardner píše:Ja mam v A3 hybrid TSA220 od turbosportu, vyhoda je ze je to plug'n'play takze pohodlna instalace a spool je o malinko lepsi nez u 1756. V provozu asi prez rok a absolutni spokojenost.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Opět děkuji všem za reakci.
Ok, vedení bych nastříkal do černé barvy (jakej průměr doporučujete na moje požadavky)? Kde koupím černý silikonový hadice? Všude jsem viděl prodávat jenom ty modrý...
O 1756 jsem taky uvažoval, jenom co mě odrazuje je, že budu muset koupit O1 svody a předělávat to... Takže radši bych taky nějakýho hybrida, kterýho posadím na seriový svody, ale dávat za TSA220 20K se mi zrovna moc nechce, zvlášt když nevím jak to funguje (nemám s tím zkušenosti).
Co říkáte na 1752 hybrida od https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... di-2-0tdi/ Nějaké Vaše zkušenosti?
2Garner: Co tam na té A3 máš za IC?
Ok, vedení bych nastříkal do černé barvy (jakej průměr doporučujete na moje požadavky)? Kde koupím černý silikonový hadice? Všude jsem viděl prodávat jenom ty modrý...
O 1756 jsem taky uvažoval, jenom co mě odrazuje je, že budu muset koupit O1 svody a předělávat to... Takže radši bych taky nějakýho hybrida, kterýho posadím na seriový svody, ale dávat za TSA220 20K se mi zrovna moc nechce, zvlášt když nevím jak to funguje (nemám s tím zkušenosti).
Co říkáte na 1752 hybrida od https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... di-2-0tdi/ Nějaké Vaše zkušenosti?
2Garner: Co tam na té A3 máš za IC?
Auto, který nemá turbo, to je jak když ženská nemá kozy...
Janousek nevim, ale soude podle ceny je to past. Dobre turbo nikdy neni levne, tak to proste je to potvrdi kazdy kdo se trochu vyzna.
Cerne hadice koupis treba tady http://fmic.eu/7-silicone-hoses
sice Polsko ale zkusenost celkem dobra, myslim ze vice lidi tady z fora uz tam nakoupilo.
Ja mam vedeni 57mm komplet, 54mm by bohate stacilo, a cooler mam vodni na miste SMIC, rad experimentuji.
Teoreticky bych ti sve TSA220 mohl nabidnout, uz nejakou dobu premyslim o dalsim experimentu, tentokrat s jinym turbem.
Cerne hadice koupis treba tady http://fmic.eu/7-silicone-hoses
sice Polsko ale zkusenost celkem dobra, myslim ze vice lidi tady z fora uz tam nakoupilo.
Ja mam vedeni 57mm komplet, 54mm by bohate stacilo, a cooler mam vodni na miste SMIC, rad experimentuji.
Teoreticky bych ti sve TSA220 mohl nabidnout, uz nejakou dobu premyslim o dalsim experimentu, tentokrat s jinym turbem.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
z té stránky sem bral už několikrát, maj docela dobré ceny a rychlé dodání. Měl sem z tama i IC na toledo.....Gardner píše:Janousek nevim, ale soude podle ceny je to past. Dobre turbo nikdy neni levne, tak to proste je to potvrdi kazdy kdo se trochu vyzna.
Cerne hadice koupis treba tady http://fmic.eu/7-silicone-hoses
sice Polsko ale zkusenost celkem dobra, myslim ze vice lidi tady z fora uz tam nakoupilo.
Ja mam vedeni 57mm komplet, 54mm by bohate stacilo, a cooler mam vodni na miste SMIC, rad experimentuji.
Teoreticky bych ti sve TSA220 mohl nabidnout, uz nejakou dobu premyslim o dalsim experimentu, tentokrat s jinym turbem.
Jinak v jakym stavu je to turbo a za kolik bys ho prodával?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.