Stránka 1 z 1

Ventil N75

Napsal: 13 bře 2017, 17:39
od klo55
Zdarec borci,mohu zaměnit ventil N75 čísla 1 J0 906 283-a za ventil čísla 1 K0 906 627-A díky moc. Strasne by mi to pomohlo

Napsal: 13 bře 2017, 18:06
od Marek77
Není tam jiná svorkovnice?

Napsal: 13 bře 2017, 18:26
od jurosdi
Rozdiel je v tvare svorkovnice. Pracovné napetie (12V) je zhodné aj principiálna funčknost, takže ked prepinuješ šteker,tak je zamenitelný.

Napsal: 13 bře 2017, 18:27
od klo55
To právě nevím, podle vin tam má byt 283 a a v autě je 627 a a zlobi to, padá to do nouze

Napsal: 13 bře 2017, 18:32
od Tomas.cz
1J0 906 283 je na ovládání chcípací klapky.

Napsal: 13 bře 2017, 18:42
od klo55
Tomas.cz píše:1J0 906 283 je na ovládání chcípací klapky.
hadička z něj vede na banku do turba

Napsal: 13 bře 2017, 18:45
od Tomas.cz
Aha... :roll:

Napsal: 13 bře 2017, 18:51
od Marek77
Jestli ono by nechtělo zapojit hadičky podtlaku správně - tak, jak je výrobce navrhnul. Vsadím se, že rázem bude po nouzáku :-).

Napsal: 13 bře 2017, 18:54
od jurosdi
Skontroluj podtlak,ktorý vedie na ventil od centrálneho rozvodu podtlaku. Ak je OK,tak sontroluj či je podtlak na výstupe k turbu.(na volnobeh musí byt podtlak funkčný). Ak je podtlak na volnobeh aktívny-smerom k turbu,tak je špatná podtlaková banka na turbe.

Napsal: 13 bře 2017, 18:56
od klo55
Marek77 píše:Jestli ono by nechtělo zapojit hadičky podtlaku správně - tak, jak je výrobce navrhnul. Vsadím se, že rázem bude po nouzáku :-).
koupil jsem passata za směšný peníz. Ale nevím jestli to je dobře zapojene. Problém je v tom, že to do nouzaku spadne jen někdy,na 3 ku do kopce to vytocim klidne přes 4000 tisíce,na 4 ku už to tam spadne. Nemá Prosím vás někdo schéma zapojení toho ovládání. Je to passat 2,5 tdi 120 kW. R.v. konec 2003 kód motoru je BDG.DÍKY

Napsal: 13 bře 2017, 19:02
od jurosdi
Je to v princípe na VNT Tdi...Obrázek

Napsal: 14 bře 2017, 18:16
od klo55
Tak dnes jsem vyměnil ventil n75 za origo nový, prostrikl váhu vzduchu cisticem na brzdy a auto jede uplne jinak a do nouzaku nespadlo. Ještě to budu ale sledovat.