
Ostřik pístu Renault Master 2.3dci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ostřik pístu Renault Master 2.3dci
Zdravím. Nesetkal se někdo z vás s problémem že není možné u Renaultu objednat na motor 2.3dci, M9T, ostřikovací olejové trysky na chlazení/mazání pístů? Není možné tyto trysky něčím nahradit? /díl z jiného vozidla/ Jsou lisované v bloku a brusírna je při vložkování bloku při demontáži zničila. V tu dobu ani oni ani já netušily, že tryska nejde objednat. Dokonce nejde objednat ani celý blok, pouze celý motor!!! Zajímavá strategie Renaultu. Případně nemáte někdo na prodej poškozený blok M9T, který by se zničil, jen aby se dalo zachránit trysky? Užitečnou informaci, nebo pomoc odměním. Díky

po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
A ty jsi ji vyndal jak ? Jde vratit zpet ? Pokud ano koupit dutou trubičku a naletovat na stary díl . Měl jsem stejný problém na Mastru , v brusič mi je přihnul naštěstí šly ohnout zpět do původní polohy.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Já jsem je nevyndával, dělala to brusírna. Navařily na ostřik zpětné kladivo, tím se zničila pružinka a kulička vevnitř, je tam ventilek. To že to zničí mi bylo řečeno dopředu, nikdo ale ještě netušil, ze náhradní díl není možné objednat
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0