silikonová hadice

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Míňas
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2016, 17:52

silikonová hadice

Příspěvek od Míňas »

Dobrý den,
potřeboval bych poradit jak mám napojit originální sání ( octavia 1.9, 81kw, asv) na turbo 1756vk. Jde mi o mezikus mezi turbo a hadici od filtrboxu.
Díky Míňas.
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

změř pruměr vstupu turba a pruměr tvýho sání a objednej silikovou redukci
např. tu ;) http://fmic.cz/19-rovna-redukce#/page-2
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

neutrácel bych peníze za silikon redukci ale napred bych sehnal sání ARL/ASZ a az potom bych daval nejake redukce. Prece jenom 1756 uz potřebuje víc vzduchu nez serie turbo ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

standa123 píše:neutrácel bych peníze za silikon redukci ale napred bych sehnal sání ARL/ASZ a az potom bych daval nejake redukce. Prece jenom 1756 uz potřebuje víc vzduchu nez serie turbo ;)
no naj jednoduchšie - kolená sú aj redukčné silikonove, dajú a kúpiť aj hliníkové rurky a celé namerať a napasovať :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

ja som teraz dlho zhanal redukciu na gt1749vb konecne dnes som ju vyfasoval lebo predtym som mal inu redukciu na hadice a mi to nepasovalo do teraz som chodil tak ze vzduch fucal mimo hadice bez redukcii som sa nevedel vypasovat a tlacilo to i tak ako blazon takze som zvedavy ako to pojde teraz ked budem mat redukciu a hadice poriadne pritiahnute bud mi strelila hadica alebo prefukovalo :/..pri predoslom turbe mi tlacilo len 1.3b no teraz pri vbcku to tlacim 1.8-2.0b co ide max potencial pre toto turbo je hranica 2.5b potom urobi puk ...s tvojim vecsim turbom a dobrymi upravami okolo motora budes urcite nad 200k ;)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Prosím tě nepis tady takove bludy. GT1749VB 2.5 bar? Ty jsi blázen .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

F4ever! už tu dlouho nepsal blbosti,říkal jsem si co sním je :D zajímalo by mě který blb ti nakecal,že můžeš dát VB na 2-2,5b dlouhodobě...
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Kolik potom může asi tak tlačit třeba 2260ka? 6baru? (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

asi myslím 2,5 baru absolutně.. on je celý popletený..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Preboha..však je jasne ze myslel 2.5 baru aj s atmosferou...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

octaviask píše:Preboha..však je jasne ze myslel 2.5 baru aj s atmosferou...
Přečti si to znovu co napsal a hned pochopís jak to myslel.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

standa123 píše:
octaviask píše:Preboha..však je jasne ze myslel 2.5 baru aj s atmosferou...
Přečti si to znovu co napsal a hned pochopís jak to myslel.
Tak nech to vysvetlí sám autor teda....Pretože 2.5 baru bez atmosfery je.... (wallbash)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

octaviask píše:
standa123 píše:
octaviask píše:Preboha..však je jasne ze myslel 2.5 baru aj s atmosferou...
Přečti si to znovu co napsal a hned pochopís jak to myslel.
Tak nech to vysvetlí sám autor teda....Pretože 2.5 baru bez atmosfery je.... (wallbash)
No právě. Napřed ze tlačil 1.3 ted ze tlačí 1.8-2.0 a pak ze na vbcku se da 2.5 baru. On asi ani neví ze nějakém atmosférickém tlak existuje.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

vas uz teraz lutujem ...ja sa vam fakt cudujem aky mozete byt taky sprosty smejete sa sami na sebe ako paviani rozmyslate ale nechapeme ...predtym mi to tlacilo 1.3b co boli zle hodnoty ked som zohnal druhe turbo tak som dal nastavit na vyssi tlak teraz mi tlaci 1.8-2.0b ale maximalny tlak s uzatvorenou klapkou tlak tlaci na 2.5b co je to smrt pre turbo ale davam priklad ze este taketo turbo ma medzeru 0.5b podla podla {neriesim atmosfericky tlak ja pisem o tlaku ktory ukazuje na budiku } naco budem pisat atmosfericky ked cely cas sa bavim to co ukazuje na budiku omfg ...ja sa vam fakt ani necudujem ze nic neviete ked ste takyto fakt totalne sprosty chodite len a smejete a urazate ako primitivna haved skadial to vy ste prisli ? nesa da tu normalne chodit a pisat (wallbash)
Naposledy upravil(a) F4ever! dne 07 dub 2017, 13:07, celkem upraveno 1 x.
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

standa123 píše:
octaviask píše:
standa123 píše: Přečti si to znovu co napsal a hned pochopís jak to myslel.
Tak nech to vysvetlí sám autor teda....Pretože 2.5 baru bez atmosfery je.... (wallbash)
No právě. Napřed ze tlačil 1.3 ted ze tlačí 1.8-2.0 a pak ze na vbcku se da 2.5 baru. On asi ani neví ze nějakém atmosférickém tlak existuje.
si predtav ze viem lenze ja sa nebavim o atmosferickom tlaku ty retard ako zvysok ja sa bavim o tlaku ktory ukazuje na tlak turba co je natom nepochopitelne ? ...smejete sa rozmyslate alee vidim ze vela veci neviete zamyslite sa nad sebou (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“