Stránka 1 z 3
rotacka na benzin
Napsal: 22 bře 2017, 12:41
od dist01
Zdar borci nezkousely jste nekdo homo domo rotacku jako hcci?
Myslim kdyby se cerpadlo dalo do nule a v jednotce zbytek taky tak by to mohlo fachcit ne?
Re: rotacka na benzin
Napsal: 22 bře 2017, 12:45
od karluci2
dist01 píše:Zdar borci nezkousely jste nekdo homo domo rotacku jako hcci?
Myslim kdyby se cerpadlo dalo do nule a v jednotce zbytek taky tak by to mohlo fachcit ne?
nepleť si osobák s tankem
T - 72 mohl jezdit na naftu,benzín a petrolej

Napsal: 22 bře 2017, 13:13
od dist01
chce zkusit. mazda s hcci vyjde seriove pristi rok
Napsal: 22 bře 2017, 17:56
od jurosdi
A čo kompresný pomer spalovacieho priestoru??
Napsal: 22 bře 2017, 19:31
od Felipe
A co mazání? je to docela důležitý faktor pro naftu.
Napsal: 22 bře 2017, 19:45
od Thomy
Viděl bych to na olej pro dvoutakty
Napsal: 22 bře 2017, 20:24
od Felipe
Jo MOTUL 800 - ale to se pak bude muset jezdit GAS GAS

Napsal: 23 bře 2017, 07:57
od dist01
tak nejak olej do nadrze na tvrdo

co kompresni pomer? chceme hcci tak je potreba vysoky

vcem bych videl problem bude ta presnost rizeni
Napsal: 23 bře 2017, 09:10
od turbo kamna power
když pominu, že je to naprostý nesmysl

tak na vstřikování benzínu potřebuješ vstřikovací tlak kolem 10bar, rotační čerpadlo pro naftu dává kolem 900 bar, nehledě na to, že je pro vstřikování benzínu naprosto nevhodné a taky by se hned zadřelo.

Takže potřebuješ vstřikování common rail, jako mají všechny dnešní přímovstřikový benzíny

a taky čidlo klepání

ale takovou divočinu si stejně doma nevyladíš a i kdyby jo, nebude to fungovat lépe, než rotačka na naftu

Napsal: 23 bře 2017, 09:32
od dist01
Hosi asi porad nevite o co de porad se opirate o neco co k tomu vubec nepatri. Naco cidlo klepani? kdy to z principu bude horet detonacne? dobre dnesni primovstrikove benziny maji 250bar jo to staci na zapaleni svickou to ano. Ale toto je zapalovani Homogeni smesi HCCI engine. nevidim duvod proc by se to melo zadrit kdyz tam bude dostatek maziva.
Napsal: 23 bře 2017, 09:48
od turbo kamna power
sorry, ale ty si to představuješ jak Hurvínek válku

na co čidlo klepání? Když ti to bude detonovat před horní úvratí, tak to asi tak super efektivní nebude, ne?

Napsal: 23 bře 2017, 14:18
od Thomy
já myslel, že doba počátku vstřiku nebude detonaci umožňovat.. Vždyť nemá co detonovat, když tam to palivo ještě není ne? nebo se pletu?
Napsal: 23 bře 2017, 16:01
od dist01
hosi nacte se cist rekl jsem ze cepadlo do nule i v softu do nule tak jaky detonace pred horni uvrati? a asi nemas predstavu jak detonuje standartni bezin ze svickama. Ja to chci prece zapalovat detonacne takze co budu i na tom cidle merit? Uvidim tam klepani ktere tam bude patrit
Napsal: 23 bře 2017, 16:03
od dist01
Thomy píše:já myslel, že doba počátku vstřiku nebude detonaci umožňovat.. Vždyť nemá co detonovat, když tam to palivo ještě není ne? nebo se pletu?
Presne tak proto do nuly abych hned ze startu neznicil motor nektere motory maji i negativni predstih (zastih) rychlost detonacniho horeni je 10krat rychlejsi nez od zapaleni. takze v nule by to mohlo stavit
Napsal: 23 bře 2017, 16:25
od turbo kamna power
ty jsi úplně mimo, vždyť píšu, že rotační čerpadlo nelze na benzín použít (kvůli tlaku, nedostatečnému rozsahu předvstřiku apod.)

CR vstřikování je nutnost. Stejně tak snímání polohy kliky/vačky (hall), aby jednotka věděla, kdy vstřikovat, rotačka má jen snímač otáček elektromagnetickej. Ty potřebuješ vstřikovat pokud možno přesně v horní úvrati, což není sranda.
Stejně to prostě lépe, než rotačka na naftu, fungovat nebude

zbytečná práce, jak zesložitit funkční motor s nejistým výsledkem.