výber auta

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

výber auta

Příspěvek od NEVO »

Caute rozmýšlam nad "rodinným autom" a rozhodujem sa medzi týmito troma autami mercedes B, mazda 5, a WV touran všetky okolo roku 2008 a vyššie a v benzíne.
napíšte mi neduhy týchto aut nech to viem lepšie posúdit?
A este v benzínoch od WV sa vobec nevyznám ale určite by som nechcel nejaku 1.2 alebo 1.4
od mazdy asi 2.0 benzín
a od mercedesu asi tiež 2.0 benzín?
:? :? :?
všetkým vdaka za rady
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Koupit zachovalou Mazdu, ošetřit podvozek a dutiny a bude jezdit 20 let.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Honzo XM a což XM nebo C 5 ? Řekni nám tvoje zkušenosti s těmito vozy... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

ved to u mazdy sa nebojim o spolahlivost, mam doma jednu 21 ročnu ja ju mam 7 rokov a motoricky takmer bez poruch
len som čital že tie novšie dost hrdzavejú a dokonca že ta mazda 5 je dvojča s fordom c-max čiže to bude skor ford a tie nemajú dobru povest s tým hrdzavením :D
dost sa i paci ten mercedes B len nemá tie posuvne dvere ako mazda (LOL)
a neviem do ktoreho motora íst :?
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
knirzor
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2017, 18:07

Příspěvek od knirzor »

NEVO píše:ved to u mazdy sa nebojim o spolahlivost, mam doma jednu 21 ročnu ja ju mam 7 rokov a motoricky takmer bez poruch
len som čital že tie novšie dost hrdzavejú a dokonca že ta mazda 5 je dvojča s fordom c-max čiže to bude skor ford a tie nemajú dobru povest s tým hrdzavením :D
dost sa i paci ten mercedes B len nemá tie posuvne dvere ako mazda (LOL)
a neviem do ktoreho motora íst :?
Prsty mi svědí, abych napsal něco jako "nejlepší rodinné auto je jeep", ale nebudu psát blbosti (i když podle mě je, a to z mnoha hledisek).

U mazdy5 nevím, jak je to se rzí. Zatím jsem viděl spíš jen špatné zacházení, a ta rez tam opravdu byla (stačí mýt a udržovat v pořádku). Někdo si ale stěžoval na hluk od poběhů / motoru (a nebylo to žádnou poruchou), po správném vytlumení už vše bylo v pořádku.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já dávám dohromady Mazdu MX 5 a i když samozřejmě kabrio většinou často v zimě v soli nejezdí, je to lepší než jsem čekal, ale z důvodu váhy jsou plechy na tomto voze slabší, což mě moc nepotěšilo, mám rád tutovky...Ale na 26 let je to dobré. A mimochodem Jeep je dobrá volba. Dokonce i ty nové s Italskými motory mají dobré reference.. :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Snad nemyslíš to VM motor :D ?
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

ja by som asi išiel do mazdy 6 bud starší točivejší 108kw mimochodom ten istý je aj vo forde ale funguje dobre alebo disi 114kw model 6 GH už majú lepšiu ochranu a motor vydrží naveky ale podvozok by som ošetril , ani mercedes B nie je škaredý tam však neviem ako sú na tom benzínové motory ale miesta tam moc nie je , VW by som volil asi ako posledný
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mazda bude OK ale 100% v benzínu !!
Borec dvě dědiny vedle si koupil novou v naftě nějaký to SkyActive a jebe se mu to od nova, nevím jestli to dokonce už nevrátil..
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Ano prvy model do roku 2013/)mal problemy aj zena ho mala ako firemne v praci bola na to zvolavacka rozoberali pol motora koli vymene nejakej suciastky ktora sa rychlo opotrebovala
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
NEVO
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 20:44
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

tak ja som siel nakoniec do mazdy ale kupil som diese,
v benzíne ich bolo strašne málo a všetky boli bez výbavy
mam tam motorizáciu 2,2 MZR CD 95 KW
kto ma skúsenost s týmto motorom od mazdy? :?
nafta je dobra, benzin este lepsi, ale radsej by som to nepil
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pravdepodobne to bude Ford :blbe:
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A6TDI píše:Snad nemyslíš to VM motor :D ?
Je vidět, že o tom moc nevíš, zrovna tento motor má známý , který jej koupil když ChrYsler Voyager měl najeto 150000 km, a dnes má 360000, mění se jen olej a já mu měnil vodní pumpu. Auto už začíná sžírat koroze, ale motor chodí pořád jako zamlada.. Co by zato dal koncern, mít takovou spolehlivost..Má také OCTU Laurin Klement, ale v té nechce jezdit, že to je žebřinák , nehledě na to, že mu teď vyvádí převodovka, vydává mu zvuky, které se snaží zastavit novými oleji a různými přípravky, takže je dost zklamán.
A já ti řeknu, proč VM mnozí nemuseli, má /mimo provedení pro Forda/ dělené hlavy, a když ten moto uvaříš, tak oprava těsnění není žádná procházka uklizenou dílnou, a musí být přesný postup operace. Ale mnozí mistři odkojení Zetorem s chlupatými prackami k tomu přistoupili často jako před žněmi. Hlavně dovozci, kteří tenhle motor trápili v odtahovkách a jak známe tyhle kousky, jejich technika byla k pláči. Takže když vyměníš například jen jedno těsnění pod jednou hlavou, narušíš stabilní- stejnoměrné utažení všech hlav na blok a problém se vrátí..A pak se nadává.. Jinak má provedení motoru VM s čerpadlem ala Tdi , s kterým dodnes nebyl sebemenší problém..Není to obhajoba, ale upozornění na křivdu, která je v těchto lokalitách častá, Češi Němce vyhnali, ale dodnes jsou "posraní" z jejich výrobků. Já je mám taky rád, ale neupírám ostatním jejich UM..
nepropadat panice...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

NEVO píše:tak ja som siel nakoniec do mazdy ale kupil som diese,
v benzíne ich bolo strašne málo a všetky boli bez výbavy
mam tam motorizáciu 2,2 MZR CD 95 KW
kto ma skúsenost s týmto motorom od mazdy? :?
úprimnú sústrasť a plnú peňaženku ak s tým budeš jazdiť mesto a kolko to má najazdené? pri 150 tis treba meniť podložky pod vstreky a korekcia vstrekov sa robí na origo diagnostike každých 40 tis , nie je nič zvláštne že pri 150 tis budeš meniť aj rozvody a spojku záleží kto to pred tebou mal a všetko to je pálka a veľa krát len autorizovaný servis ale keď sa všetko robí preventívne ako má tak to šľape ako hodinky
BMW 330 ix
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

jericho-3 píše:
A6TDI píše:Snad nemyslíš to VM motor :D ?
Je vidět, že o tom moc nevíš, zrovna tento motor má známý , který jej koupil když ChrYsler Voyager měl najeto 150000 km, a dnes má 360000, mění se jen olej a já mu měnil vodní pumpu. Auto už začíná sžírat koroze, ale motor chodí pořád jako zamlada.. Co by zato dal koncern, mít takovou spolehlivost..Má také OCTU Laurin Klement, ale v té nechce jezdit, že to je žebřinák , nehledě na to, že mu teď vyvádí převodovka, vydává mu zvuky, které se snaží zastavit novými oleji a různými přípravky, takže je dost zklamán.
A já ti řeknu, proč VM mnozí nemuseli, má /mimo provedení pro Forda/ dělené hlavy, a když ten moto uvaříš, tak oprava těsnění není žádná procházka uklizenou dílnou, a musí být přesný postup operace. Ale mnozí mistři odkojení Zetorem s chlupatými prackami k tomu přistoupili často jako před žněmi. Hlavně dovozci, kteří tenhle motor trápili v odtahovkách a jak známe tyhle kousky, jejich technika byla k pláči. Takže když vyměníš například jen jedno těsnění pod jednou hlavou, narušíš stabilní- stejnoměrné utažení všech hlav na blok a problém se vrátí..A pak se nadává.. Jinak má provedení motoru VM s čerpadlem ala Tdi , s kterým dodnes nebyl sebemenší problém..Není to obhajoba, ale upozornění na křivdu, která je v těchto lokalitách častá, Češi Němce vyhnali, ale dodnes jsou "posraní" z jejich výrobků. Já je mám taky rád, ale neupírám ostatním jejich UM..
To zní jako hovadina no nevim ale v 350 tis o kterých ty básníš je motor v T4 lehce po zajetí . A ve 150ti je nový . Nehledě na to že výkon a dynamika toho šmejdu VM motori je v prdeli a je to snad nejhorší pohonná jednotka co znám .
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“