napíšte mi neduhy týchto aut nech to viem lepšie posúdit?
A este v benzínoch od WV sa vobec nevyznám ale určite by som nechcel nejaku 1.2 alebo 1.4
od mazdy asi 2.0 benzín
a od mercedesu asi tiež 2.0 benzín?



všetkým vdaka za rady
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prsty mi svědí, abych napsal něco jako "nejlepší rodinné auto je jeep", ale nebudu psát blbosti (i když podle mě je, a to z mnoha hledisek).NEVO píše:ved to u mazdy sa nebojim o spolahlivost, mam doma jednu 21 ročnu ja ju mam 7 rokov a motoricky takmer bez poruch
len som čital že tie novšie dost hrdzavejú a dokonca že ta mazda 5 je dvojča s fordom c-max čiže to bude skor ford a tie nemajú dobru povest s tým hrdzavením![]()
dost sa i paci ten mercedes B len nemá tie posuvne dvere ako mazda![]()
a neviem do ktoreho motora íst
Je vidět, že o tom moc nevíš, zrovna tento motor má známý , který jej koupil když ChrYsler Voyager měl najeto 150000 km, a dnes má 360000, mění se jen olej a já mu měnil vodní pumpu. Auto už začíná sžírat koroze, ale motor chodí pořád jako zamlada.. Co by zato dal koncern, mít takovou spolehlivost..Má také OCTU Laurin Klement, ale v té nechce jezdit, že to je žebřinák , nehledě na to, že mu teď vyvádí převodovka, vydává mu zvuky, které se snaží zastavit novými oleji a různými přípravky, takže je dost zklamán.A6TDI píše:Snad nemyslíš to VM motor?
úprimnú sústrasť a plnú peňaženku ak s tým budeš jazdiť mesto a kolko to má najazdené? pri 150 tis treba meniť podložky pod vstreky a korekcia vstrekov sa robí na origo diagnostike každých 40 tis , nie je nič zvláštne že pri 150 tis budeš meniť aj rozvody a spojku záleží kto to pred tebou mal a všetko to je pálka a veľa krát len autorizovaný servis ale keď sa všetko robí preventívne ako má tak to šľape ako hodinkyNEVO píše:tak ja som siel nakoniec do mazdy ale kupil som diese,
v benzíne ich bolo strašne málo a všetky boli bez výbavy
mam tam motorizáciu 2,2 MZR CD 95 KW
kto ma skúsenost s týmto motorom od mazdy?
To zní jako hovadina no nevim ale v 350 tis o kterých ty básníš je motor v T4 lehce po zajetí . A ve 150ti je nový . Nehledě na to že výkon a dynamika toho šmejdu VM motori je v prdeli a je to snad nejhorší pohonná jednotka co znám .jericho-3 píše:Je vidět, že o tom moc nevíš, zrovna tento motor má známý , který jej koupil když ChrYsler Voyager měl najeto 150000 km, a dnes má 360000, mění se jen olej a já mu měnil vodní pumpu. Auto už začíná sžírat koroze, ale motor chodí pořád jako zamlada.. Co by zato dal koncern, mít takovou spolehlivost..Má také OCTU Laurin Klement, ale v té nechce jezdit, že to je žebřinák , nehledě na to, že mu teď vyvádí převodovka, vydává mu zvuky, které se snaží zastavit novými oleji a různými přípravky, takže je dost zklamán.A6TDI píše:Snad nemyslíš to VM motor?
A já ti řeknu, proč VM mnozí nemuseli, má /mimo provedení pro Forda/ dělené hlavy, a když ten moto uvaříš, tak oprava těsnění není žádná procházka uklizenou dílnou, a musí být přesný postup operace. Ale mnozí mistři odkojení Zetorem s chlupatými prackami k tomu přistoupili často jako před žněmi. Hlavně dovozci, kteří tenhle motor trápili v odtahovkách a jak známe tyhle kousky, jejich technika byla k pláči. Takže když vyměníš například jen jedno těsnění pod jednou hlavou, narušíš stabilní- stejnoměrné utažení všech hlav na blok a problém se vrátí..A pak se nadává.. Jinak má provedení motoru VM s čerpadlem ala Tdi , s kterým dodnes nebyl sebemenší problém..Není to obhajoba, ale upozornění na křivdu, která je v těchto lokalitách častá, Češi Němce vyhnali, ale dodnes jsou "posraní" z jejich výrobků. Já je mám taky rád, ale neupírám ostatním jejich UM..