Stránka 1 z 2

P: O1 vyhřívané čelní sklo dešťový senzor

Napsal: 26 bře 2017, 20:57
od MistrBoss
Chystám se objednat z Británie bednu vyhřívaných čelních skel na O1.

Mám poptáno sklo pro model s dešťovým senzorem - cena jednoho skla vychází na cca 10.200 Kč (včetně DPH; v závislosti na aktuální kurzu libry). Sklo je homologované pro provoz na našich komunikacích.

Minimální odběr je 5 Ks.

Jestli se najdou další zájemci. Můžu objednat. V ceně je doprava z Británie včetně pojištění (cca 1.400 Kč z částky výše).

dobroslav.pelc@gmail.com
739 618 717 (volejte prosím až po 17 hod.)

Napsal: 26 bře 2017, 21:05
od Vici
kdo to vyrábí?

Napsal: 26 bře 2017, 21:59
od MistrBoss

Napsal: 27 bře 2017, 07:08
od Vici
A je to s pruhem nahoře ? :-))
kurnik, Oktávkou už teď moc nejezdím... být to o pár let dřív, tak beru hned.
Popřemýšlím.
Nicméně je to paráda věc, mám to na Galaxy a Sharanu a bez toho bych auto nechtěl..

Napsal: 27 bře 2017, 08:37
od Forest
Kdo jednou pozna vyhodu spojene s vyhrivanym celnim sklem, jen stezi si zvyka na absenci. Resil jsem toto na G4 a tehdy to vychazelo na minimalne dvojnasobek. Za tu cenu (v pripade zakazkove, resp. maloseriove vyroby) je to "smesne".

Zeptam se bratra, zda by to nechtel, verim, ze bude mit zajem.

Jen by me zajimalo, jak se to resi s pojistovnou: paklize bych mel takovou zakazkovou vec a dal si pojisteni skla.

Napsal: 27 bře 2017, 09:14
od Vici
No to je otázka, protože ty kurvy pořádně nechtějí zaplatit ani značkové origo okno.. teda aspoň kooperativa vím, že to tak udělala několikrát..

Kámoš si třeba na O2 připojistil přední okno na 10 000 a oni mu pak řekli že dají max 5000... nakonec to teda dal do autorizáku po známosti, tam to tak tak vyšlo do 10 000 a nakonec mu to teda pojišťovna proplatila..

Napsal: 27 bře 2017, 16:46
od MistrBoss
Bude to tohle, ale upravené pro dešťák

http://www.heatedwindscreen.com/acatalo ... ml#SID=472

Takže očekávám se zeleným pruhem.

Napsal: 27 bře 2017, 18:15
od Ladas
za mě drahé za to máš bufík a jsi v jiném levelu...

Napsal: 28 bře 2017, 07:21
od hansdob
bufík jiný level ale krátké vzdálenosti u bufíku baterka = kaput vyhřívané okno nebo elektrický topení baterka na krátkých trasách skousne vyzkoušeno osobně

Napsal: 28 bře 2017, 08:07
od Vici
jj bufík je jiný level, ale trvá to a bere baterku..
právě to sklo je super na kratší trasy atd
a vyhřívané sklo je určitě lepší než PTC, minimálně aby člověk neškrábal a jel

Napsal: 28 bře 2017, 10:23
od MistrBoss
Bufika mám, ale stejně neváhám. Bufik je na spoustu věcí kratkej.

Napsal: 28 bře 2017, 11:06
od Ladas
pro rohlíky dojdu i bez bufíka a do když už ho zapnu tak jedu dál jak 5km takže pohoda

Napsal: 28 bře 2017, 21:25
od fogous
Presne mam taky a hezky z postele zmacku dalku a nez se vyvaliˇ do auta je v aute teplo a motor na 60-70 ohrat

Napsal: 28 bře 2017, 21:30
od Vici
Taky tak. Ale jak je -20 i po topení bufem se hodí vyhřívané okno. Je sice fakt že sag je větší než oktávka

Napsal: 29 bře 2017, 15:41
od MistrBoss
Jo chlapy, když lezu v zimě z postele, taky si pošlu smsku a mám vytopený auto. Ale když se ti začne za jízdy mlžit sklo, bufík ti fakt nepomůže. Má dlouhý nástup atd... Pouštět na to klimu je taky houby model.