Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
morda
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2014, 05:48
Příspěvek
od morda » 27 bře 2017, 19:54
Dobrý večer, omlouvám se jestli tu už podobný dotaz je ale potřebuju rychlou radu, mám možnost koupit vstřikovače z pasata AFN, můžu je bez problému dát do O1 ASV nebo tam jsou nějaké rozdíly? Předem díky za odpověď
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 27 bře 2017, 20:04
může být rozdíl v zásuvce řídícího vstřiku, když teda pominu jinej otvírací spodní tlak
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Příspěvek
od pafka » 27 bře 2017, 21:24
pojede to dokonce líp
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr
Příspěvek
od NOVON » 27 bře 2017, 22:12
morda: Sry za oftop,ale pokud bys je tam nedaval,tak bych mel zajem o koupi tech vstrikovacu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 28 bře 2017, 09:03
je to somarina, AFN ma nizsi otvaraci tlak...(starsia emisna norma) ASV ma vyssi otvaraci tlak kvoli novsej emisnej norme..
za mna...NIE, nedavaj ich tam.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
morda
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2014, 05:48
Příspěvek
od morda » 28 bře 2017, 09:26
Díky všem za názory, škoda že co člověk to jiný názor takže sem se vlastně nedozvěděl nic
ty vstřiky koupim, dam je tam a pak se uvidí, kdyz to nebude fungovat tak půjdou dál
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Příspěvek
od standa123 » 28 bře 2017, 10:23
Co prehazet jen špičky?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Bydliště: Tišnovsko
Příspěvek
od jini » 28 bře 2017, 11:06
morda píše: Díky všem za názory, škoda že co člověk to jiný názor takže sem se vlastně nedozvěděl nic
ty vstřiky koupim, dam je tam a pak se uvidí, kdyz to nebude fungovat tak půjdou dál
No, všechno co ti tady řekli je pravda, zbytek je na tobě
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha
Příspěvek
od turbo kamna power » 28 bře 2017, 13:07
octaviask píše: je to somarina, AFN ma nizsi otvaraci tlak...(starsia emisna norma) ASV ma vyssi otvaraci tlak kvoli novsej emisnej norme..
za mna...NIE, nedavaj ich tam.
No a? Rozdíl v otevíracím tlaku je 30 bar (což je skoro nic) a na ekologii si asi s 15 let starým dieselem hrát nebudeme ne?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Příspěvek
od Pitlik » 28 bře 2017, 13:27
Rozdiel je v tom ze tie 220barove maju mensie spicky = menej paliva. Ak tam das tie AFN vstrekovace tak by to mohlo jemne ozit...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma
Příspěvek
od dreizig5 » 28 bře 2017, 13:35
uplně s klidem to tam dej
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 28 bře 2017, 20:40
Len tak teoreticky ked na mechanickom cerpadle vymenite vstrekovač ktorý vstrekuje pri tlaku o 30 bar vyssom
O kolko neskor davka paliva pojde do valca?
Nikdy som to neskumal ale podla mna mapy SOI pocitaju s tym ze maju vstreky ake maju mat.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Příspěvek
od pafka » 28 bře 2017, 21:45
jdeš na to moc vědecky, předvstřik se tak moc nezmění, navíc ho snímá řídící vstřikovač, tak si ho doladí, jen tam proteče daleko víc nafty, a to si doladí na hlavě čerpadla
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma
Příspěvek
od dreizig5 » 29 bře 2017, 05:38
octaviask:teorii máš celkem dobrou,ještě nějaká ta praxe a bude to ok
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 07 dub 2017, 10:38
dreizig5 píše: octaviask:teorii máš celkem dobrou,ještě nějaká ta praxe a bude to ok
Však jasne
najjednoduchsie je povedat daj to tam pojde to. Však pôjde.... aj som len povedal aj to "B".
Už sa naučte robiť veci poriadne a dávať do aút čo tam patrí kua.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke