1.4 TDi BNV zvuk motora

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

1.4 TDi BNV zvuk motora

Příspěvek od frantisek28 »

Zdar vsetkym.
Motor 1.4 TDi, BNV, 300 000 km.
Zevraj sa motor viac triasol, bolo to citit, inak nijake ine vonkajsie nenormalne zvuky.
Dnes som nastartoval a otvoril olejove viko. Nepaci sa mi, ake zvuky to vydava. Avsak po zavreti vika to nepocut.
Hydrostely? Vacka?
Olej meneny max 15 000 km, este nikdy ten motor nebol otvoreny, okrem rozvodov a retaze, napinaku vyvazovacieho hriadela a nedavno zhavice. Hydrostely po starte nepocut, teda asi, ja ich nepocujem, alebo cvakaju vsetky (LOL)
Da sa z videa posudit kde je chyba?


https://youtu.be/Auq17R2T4ZY

Dik za kazdu radu.
vonRichthofen
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2012, 22:07

Příspěvek od vonRichthofen »

co tě vede k tomu, abys při nastartovaném motoru otvíral víčko oleje?
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Ten nepravidelny rachot…
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33605
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a netřepe se to hrdlo? přitlač ho prstem bez víčka, pokud v motoru něco běží nepravidelně brzo se potká tam je pravidelnost podstatou
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Pojde viko dole. Uvida sa, v akom stave je vacka, zaslepky a hydrostely. Nemam fonendoskop… ale myslim, ze ten blby zvuk ide z hlavy, z pod vika. Ja len ci niekomu skusenemu ten zvuk neni povedomy.
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Když to zrovna nedělá ten zvuk, tak ti běží stejně jako mně AMF. To víčko radši sundavat nebudu.
AMF; M47/T2
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Len to otvor (noteeth)
Ten motor mam rad, olej medzi vymenami nemusim dolievat, startuje na brnk, spolahlivost na 1+.
Nerad by som ho daval do srotu. Aj ked kupit druhy neni problem, je ich hodne, lenze ta laska, ta laska by uz taka nebola (rofl)
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Stalo se, ten zvuk tam mám taky, neřeš a jezdi :) Mám na ní 343 tkm aktuálně a vše v motoru nejspíš původní, dnes dostala další nové rozvody, tak doufám že mě nezklame :-)
AMF; M47/T2
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Hmmm, tak to si ma trochu upokojil. Ale viko aj tak pojde dole, mam uz nove tesnenie, a chce vidiet v akom stave su tie zaslepky, vacka a zdvihatka. Pri tom najazde je to asi dobre pozriet a aspon tie zdvihatka vymenit. Mame vyhodu oproti 1.9 a 2.0. Je ich menej (noteeth) .
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Asi bylo, zajímalo by mě to, ale zatím převládá to, že když to funguje, tak do toho nehrabu. I to víko mám strach sundat, aby z toho nezačal chcát olej.
AMF; M47/T2
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Nedavno, pred dvomi mesiacmi som na tom bol za hranicami, natocil cca 5000 km, uplne bez problemov, motor suchy, nikde nic nechcije, olej nemusim dolievat, nemizne, prakticky bez starosti, okrem beznych veci ako olej, brzdy a podobne, este aj podvozok je este z fabriky, okrem zadnych tlmicov…
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

tribit….
Nepotesim ta. Su to hydrostely. Klepe mi to na poslednom valci, neviem ktore. Nastastie je to asi iba v pociatku, vacka je krasna, bez opotrebenia, takze auto pojde do servisu na vymenu hydrostelov.
Ak to podcenis, tak budes mat drahu opravu, takto to bude este za drobne…

Otazocka pre tunajsich majstrov. Ked sa budu menit tie hydrostely, je dobre to spojit este s nejakou opravou? Aby sa do toho neliezlo zbytocne znova…
Rozvody som menil pred 60 000 km, takze su ani nie v polovici zivotnosti.
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

No tak to si mě nepotěšil, díky za informaci :) Ale nechám to klapat dál, co to auto mám, tak jde pořád stejně a řek bych, že v rámci možností 1,4 tdi hezky, akorát dvě výměny oleje tam byla voda 5W-30 a to byl motor na volnoběh mírně hlučnější.

Nevím v čem to BNV máš, ale mi se do toho nechtělo utrácet už ani teď za rozvody, vzhledem k tomu jak je nízká hodnota celého auta, no nakonec jsem je udělal. Jestli to klekne skrze hlavu, tak dám jinou nebo pude na likvidaci.
AMF; M47/T2
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Dnes auto konecne opravene. Vymenene odrazu aj gumky na vstrekoch.
Auto je o poznanie zivsie.
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Tak hodně bezproblémových km :) Já mám o další 3 tkm víc, 350 se blíží.
AMF; M47/T2
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“