Jaký motor na zvyšování výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Luk
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 zář 2007, 13:36
Odpovědi: 0

Jaký motor na zvyšování výkonu

Příspěvek od Luk »

Uvažuji o koupi Octavie I a chtěl bych vědět, jaký je nejlepší motor na úpravy (66KW, 74KW, 81KW)? Dále na jaký výkon bych se mohl dostat a odhad cca ceny. Zabývá se tímto zvýšením nějaká firma? (zavezl bych jim auto, oni vše provedou, zaplatím a jezdím :-D ) Díky za info
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Re: Jaký motor na zvyšování výkonu

Příspěvek od warhead_cz »

mno nevim jestli ma O1 74kw ale od toho jsou tu znalci , ja rikam 81 kW , a pak tri T :) Trysky , Turbo , inTercooller (LOL) ... pripadne jeste spojka a uz to trosku pojede , dalsi upravy dle chuti ;)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Spíš napiš na jaký výkon by si se chtěl dostat.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Re: Jaký motor na zvyšování výkonu

Příspěvek od cupra »

warhead_cz píše:mno nevim jestli ma O1 74kw ale od toho jsou tu znalci , ja rikam 81 kW , a pak tri T :) Trysky , Turbo , inTercooller (LOL) ... pripadne jeste spojka a uz to trosku pojede , dalsi upravy dle chuti ;)
OCTA 1 ma aj 74 kw PD ale jedine stvorkolku...este ma aj 96 kw...ale ozaj ta 81 kw je najlepsia na tuning.o dost lacnejsie ju kupis ako napr 74 alebo 96 ku...potom ta investicia 3 T...aj zo spojkou cca 70 papierov a samozrejme nakoniec chip na mieru od niekoho kto to umi... ;) a si na necelych 200 HP a viac ako 400 NM... :D a stvrt milu jemne pod 15 sek... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: Jaký motor na zvyšování výkonu

Příspěvek od Sifon »

cupra píše:
warhead_cz píše:mno nevim jestli ma O1 74kw ale od toho jsou tu znalci , ja rikam 81 kW , a pak tri T :) Trysky , Turbo , inTercooller (LOL) ... pripadne jeste spojka a uz to trosku pojede , dalsi upravy dle chuti ;)
OCTA 1 ma aj 74 kw PD ale jedine stvorkolku...este ma aj 96 kw...ale ozaj ta 81 kw je najlepsia na tuning.o dost lacnejsie ju kupis ako napr 74 alebo 96 ku...potom ta investicia 3 T...aj zo spojkou cca 70 papierov a samozrejme nakoniec chip na mieru od niekoho kto to umi... ;) a si na necelych 200 HP a viac ako 400 NM... :D a stvrt milu jemne pod 15 sek... :)
81kw ojnice vydrzia bezpecnych 400Nm? :? Nebude to uz na hranici?
Kolotoč TUNING
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Ahoj, nepsal jsi mi náhodou na ICQ? :) odpovědel jsem ti a od tý doby nic...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ono je potřeba především vědět, který z motorů 81kW chceš upravovat.

Motor AHF je dobrý, ale rozhodně nevydrží tolik jako jeho mladší kolega ASV. Oba jsou v Octavii I, ale ASV má konstrukční vylepšení, větší turbo, jiné trysky a má na víc než AHF.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

A co takhle 66kw AGR. Vydrží? Já už se pustil do úprav, tak snad jo :)
seat toledo 1M - tak trochu série
Luk
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 zář 2007, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luk »

OK, motor ASV 81KW, :-D ale 70 000Kč za úpravy se mi zdá hodně. :(
Myslel jsem, že bych dal větší turbo (130Ps) možná i IC, lepší trysky a chip. Cenově bych to odhadoval na 25-30 000Kč a výkon by mi stačil cca 160-170Ps. Nevím jestli by to takhle šlo a jestli je cena reálná. :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

johny píše:A co takhle 66kw AGR. Vydrží? Já už se pustil do úprav, tak snad jo :)
vydrží úplně stejně jak to to AHF nebo ASV, taky ladím AGR, a když si vemeš, že dáš jiný trysky, turbo, chladič oleje, sání, tak je jedno, kterej z těch tří motorů použiješ. Co se týče auta a O1 zvlášť, je rozhodně začít na 81kW, už jen kvůli kotoučovejm brzdám vzadu a odpadá předělávka na VTG u AGR
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

jj, tak to si mě potěšil. Už to mám předělaný na VTG a ještě že toledo 66kw mělo v zadu kotouče :D
seat toledo 1M - tak trochu série
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Luk píše:OK, motor ASV 81KW, :-D ale 70 000Kč za úpravy se mi zdá hodně. :(
Myslel jsem, že bych dal větší turbo (130Ps) možná i IC, lepší trysky a chip. Cenově bych to odhadoval na 25-30 000Kč a výkon by mi stačil cca 160-170Ps. Nevím jestli by to takhle šlo a jestli je cena reálná. :)
pokial bych ti stacilo tych 160 HP tak na 81 KW verzii das chip s tryskami a si tam plus minus 5 hp a stoji ta to 20 tis,lenze ja ratal turbo z ARL,(GT 1749B),velky koler,trysky min 764 powerplus(ak nie race)ale tie do 200 HP netreba,chip,spojka za 18 tis čo tu predava reescha...aby bola istota...a este čosi kdesi sa pritrafi pokazit a robota a si na 70 minimalne... ;) :) :-)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Luk
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 zář 2007, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Luk »

pokial bych ti stacilo tych 160 HP tak na 81 KW verzii das chip s tryskami a si tam plus minus 5 hp a stoji ta to 20 tis

..a co to turbo PD130? ..to by bylo zbatečné? (crazy)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Luk píše:pokial bych ti stacilo tych 160 HP tak na 81 KW verzii das chip s tryskami a si tam plus minus 5 hp a stoji ta to 20 tis

..a co to turbo PD130? ..to by bylo zbatečné? (crazy)
ja som napisal najlacnejsiu alternativu... ;) jasne že vetsie turbo je vzdy len k dobru... :) ale pokial ti staci 160 HP tak ho as tak nieje treba...ale ja viem že každy chce viac a viac tak ho tam daj mas tak 170 HP ale bude to zhruba o 5-10 tis viac... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

70000 za fasa upravu ? dobre zacnite ratat . hlava do cerpadla, trysky, dobre turbo /podotykam dobre/. dobre ic samco hadice. myslim te 70 je dost malo. ja to vidim cez kiloAJ SO SPOJKOU. TAK ABY TO BOLO DOBRE.
ked to ma byt dobre a spolahlive tak to vidim tak okolo kilecka ci je ti PD alebo rotacka. za 40 to bude len zlepenec z jazdenych a nespolahlivych koko..n.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“