Za studena problém tdi asv 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mar111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 dub 2017, 17:59
Odpovědi: 0

Za studena problém tdi asv 81kw

Příspěvek od Mar111 »

Za studena mám problém při vytočení k 3tis otacek motor vždy odstavi, nejede. Začne vibrace celého motoru a jde bílý hustý dým z výfuku. Po zahřáti motoru funguje vše úplně normálně. Budou to špatné vstřiky, nebo čerpadlo? Motor ma najeto 250tis km..
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

a proč ho za studena tak trápíš??
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Mar111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 dub 2017, 17:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mar111 »

No když třeba potřebuješ předjet.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Změřit tlak oleje za studena.
Mar111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 dub 2017, 17:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mar111 »

Díky za radu a kolik je hranice?
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

na dieslaku za studena tlacit nad 3000rpm :? v zivote nieco taketo som neurobil a bezne ked predbehujem tak tlacim na dieslaku za tepla len do 3000rpm{hlavny je krutak ktory tlaci od spodu} nie to este za studena motor sa podakuje
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Po takových pak lítaj bubácí z výfuku (crazy)
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Tachau

Příspěvek od PeITeeR »

"Kdyz potrebujes predjet"

Za studena nikdo "nepotrebuje" predjet, omg (wallbash)
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20336
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zkus to i na místě prošlápnout jestli začne kuckat a hulit tak se přetláčí hydra = velký tlak oleje jak psáno výše
radonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 09 pro 2008, 09:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Re: Za studena problém tdi asv 81kw

Příspěvek od radonzo »

Mar111 píše:Za studena mám problém při vytočení k 3tis otacek motor vždy odstavi, nejede. Začne vibrace celého motoru a jde bílý hustý dým z výfuku. Po zahřáti motoru funguje vše úplně normálně. Budou to špatné vstřiky, nebo čerpadlo? Motor ma najeto 250tis km..
Udělalo mi to teď v týdnu to samé na a6 81 kw. Běžně mi to padá do nouze, v paměti závad překročena regulační mez, nebo jak to tam je, prostě regulace naklápění turba. Těď jak říkáš, žena vylítla za studena od domu aby náhodou někoho nepřibrzdila (LOL) samozřejmě sem ji hned zjebal, a spadlo to do nouze, začlo se to klepat jak na dva válce, bílý dým z výfuku, tak dvě minuty než se to sezbíralo, nešel přidat plyn. A v paměti byla ta výše zmíněná závada. Buď ten ventil je v piči, nebo se sekly lopatky na turbu v zavřené poloze si myslím. Ale nejsem profi opravář, tak možné je vše.

Udělal sem pak log a bylo krásně vidět jak to přes tři tisíce natlačí hodně a spadne do nouze.

Ale ten nouzák mi to teda háže furt i za tepla, ale já přes tři tis skoro nejezdím, tak mám nachystaný druhý ventil až bude čas :D
Audi 80 Avant TDI, rv. 93, A6 Avant 1.9 TDI 99'
Mar111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 dub 2017, 17:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mar111 »

Tak jsem to vyzkoušel a dělá to i na místě, co s tím teda?
Mar111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 dub 2017, 17:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mar111 »

Na logu to žádnou závadu nehlásí a do nouze mi to vůbec nepadá, po zahřáti to vše funguje jak má.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20336
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Prvne jinej olej a filtr
Pak vyndat teleso filtru a vycistit nedo dat novy/jiny
Tady s diagem nepochodis...
Mar111
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 06 dub 2017, 17:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mar111 »

Mám tam 10w40, na co mám teda přejít?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jako lepší by byla 5w40, ale ty máš problém s regulací tlaku oleje.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“