Klepot motora+nastavenie rozvodov

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Klepot motora+nastavenie rozvodov

Příspěvek od jofa »

zdravím páni, pozeral som tu na fóre niečo podobné no nič som nenašiel. môj problém spočíva v klepaní motora škoda octavia 1,9 sdi r.v.2002 motor AQM rotačka. Motor klepal pri studenom aj teplom motore v celom rozsahu otáčok po pridaní plynu, dal som vymeniť hydraulické zdvihátka original INA, klepanie prestalo ale v rozsahu otáčok 1500-1800 je počuť nepríjemný klepot stále. neviem si s tým už rady, mechanik tvrdí že je všetko ok a že je to charakteristický zvuk. pozeral som dnes cez vag vstreky,tie vyzerajú byť ešte ok ale rozvody sa mi zdajú že nie sú ok. mal by to byť kanal 4 pole 4 a tam je nejaká divná hodnota na to že by to malo byť na 0. vie mi niekto poradiť či je to správne, prípadne či to môže spôsobovať klepanie motora v určitých otáčkach?ešte podotýkam že ťah je normálny, necuká, štartuje dobre a okamžitá spotreba po zahriati 0,5-0,6l

Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ony jsou to někdy takový chrochtáky, třeba je to normální
mrkni na nastavení předvstřiku, to je asi vše co můžeš udělat
kdyby byly špatně rozvody, určitě by to dobře nestartovalo ani nejelo ( netáhlo ) jak má
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Máš tam skorý vstrek nafty. Požiadavka 0,9 a realna hodnota 4.0. Vidíš to v skupine 004 .
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, pokud je to nafórovaný, může to mít fest ostrej zvuk (noteeth)
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Co TDI graf?
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Takze tam je vysoka startovacia davka alebo ako?s vagom som zaciatocnik takze neviem este co a ako,ta hodnota rozvodov 2,8 je ok?a ta davka paliva ako sa da nastavit?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ne, předvstřik
stříká to moc brzo
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jofa píše:Takze tam je vysoka startovacia davka alebo ako?s vagom som zaciatocnik takze neviem este co a ako,ta hodnota rozvodov 2,8 je ok?a ta davka paliva ako sa da nastavit?
Tohle je rotační čerpadlo nikoli PD, zde se časování klika/vačka přes diagnostiku nezjistí.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Tomas.cz píše:
jofa píše:Takze tam je vysoka startovacia davka alebo ako?s vagom som zaciatocnik takze neviem este co a ako,ta hodnota rozvodov 2,8 je ok?a ta davka paliva ako sa da nastavit?
Tohle je rotační čerpadlo nikoli PD, zde se časování klika/vačka přes diagnostiku nezjistí.
Aha,takze jedine skusit upravit ten predvstrik?to sa ale zrejme robi cez rozvody,cez cerpadlo nie?ide mi o to aby som vedel povedat v servise co a ako a aby sa na mne zase nenabalili tak ako to robia u nas.este otazka,ked sa znizi pozadovana davka paliva nebude to lenivsie a horsie starty?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Porad motas dve veci dohromady...
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

roman1648 píše:Porad motas dve veci dohromady...
Uz to asi chapem,predvstrek sa nastavuje otacanim cerpadla?ked ho necham v takychto cislach ako je teraz,moze sa nieco stat motoru?ako posem hore,nie su problemy s tahom,startom ani s nicim tak nechcem priat do stadia ze upravim jednu vec a poserem tym nejaku druhu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Neposeres neboj
Sundej tu tlakovou trubku co je u deklu rozvodu,sundej dekl na rozvody,na rozvodovym kole cerpadla jsou 3 ovalny otvory se srouby M8 a tam se to nastavuje
Povolis lehce ty tri srouby a osou cerpadla pohni doredu,je to myslim klic 22,ale fakt jen tukanec 0,5mm nebo tak,utahni,vyzkousej,zpatky to muzes vratit kdykoliv
Pokud nemas moznost kontroly Vagem,musis takto
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

No vag mam takze skontrolovat to viem,cital som uz o tom par tem,nejaky borec to udajne robil s nastartovanym motorom...skusim este pozret dilensky manual co a ako.v zivote som cerpadlo nenastavoval tak mam respekt :-D rozobrat komplet napravu brzdovy system a neviem co nemam problem ale co sa tyka zasahu do motora mam respekt.este otazka,moze to sposobovat ten rachot v tom urcitom spektre otacok?inak na druhom fore som cital ze chalan ked meni rozvody na rotackach tak pozera synchronizaciu vo vagu,tak ako to teda je,da sa to pozretalebo neda?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Odkial si???
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Senica,trnavsky kraj
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“