
Klepot motora+nastavenie rozvodov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klepot motora+nastavenie rozvodov
zdravím páni, pozeral som tu na fóre niečo podobné no nič som nenašiel. môj problém spočíva v klepaní motora škoda octavia 1,9 sdi r.v.2002 motor AQM rotačka. Motor klepal pri studenom aj teplom motore v celom rozsahu otáčok po pridaní plynu, dal som vymeniť hydraulické zdvihátka original INA, klepanie prestalo ale v rozsahu otáčok 1500-1800 je počuť nepríjemný klepot stále. neviem si s tým už rady, mechanik tvrdí že je všetko ok a že je to charakteristický zvuk. pozeral som dnes cez vag vstreky,tie vyzerajú byť ešte ok ale rozvody sa mi zdajú že nie sú ok. mal by to byť kanal 4 pole 4 a tam je nejaká divná hodnota na to že by to malo byť na 0. vie mi niekto poradiť či je to správne, prípadne či to môže spôsobovať klepanie motora v určitých otáčkach?ešte podotýkam že ťah je normálny, necuká, štartuje dobre a okamžitá spotreba po zahriati 0,5-0,6l


Aha,takze jedine skusit upravit ten predvstrik?to sa ale zrejme robi cez rozvody,cez cerpadlo nie?ide mi o to aby som vedel povedat v servise co a ako a aby sa na mne zase nenabalili tak ako to robia u nas.este otazka,ked sa znizi pozadovana davka paliva nebude to lenivsie a horsie starty?Tomas.cz píše:Tohle je rotační čerpadlo nikoli PD, zde se časování klika/vačka přes diagnostiku nezjistí.jofa píše:Takze tam je vysoka startovacia davka alebo ako?s vagom som zaciatocnik takze neviem este co a ako,ta hodnota rozvodov 2,8 je ok?a ta davka paliva ako sa da nastavit?
Uz to asi chapem,predvstrek sa nastavuje otacanim cerpadla?ked ho necham v takychto cislach ako je teraz,moze sa nieco stat motoru?ako posem hore,nie su problemy s tahom,startom ani s nicim tak nechcem priat do stadia ze upravim jednu vec a poserem tym nejaku druhuroman1648 píše:Porad motas dve veci dohromady...
Neposeres neboj
Sundej tu tlakovou trubku co je u deklu rozvodu,sundej dekl na rozvody,na rozvodovym kole cerpadla jsou 3 ovalny otvory se srouby M8 a tam se to nastavuje
Povolis lehce ty tri srouby a osou cerpadla pohni doredu,je to myslim klic 22,ale fakt jen tukanec 0,5mm nebo tak,utahni,vyzkousej,zpatky to muzes vratit kdykoliv
Pokud nemas moznost kontroly Vagem,musis takto
Sundej tu tlakovou trubku co je u deklu rozvodu,sundej dekl na rozvody,na rozvodovym kole cerpadla jsou 3 ovalny otvory se srouby M8 a tam se to nastavuje
Povolis lehce ty tri srouby a osou cerpadla pohni doredu,je to myslim klic 22,ale fakt jen tukanec 0,5mm nebo tak,utahni,vyzkousej,zpatky to muzes vratit kdykoliv
Pokud nemas moznost kontroly Vagem,musis takto
No vag mam takze skontrolovat to viem,cital som uz o tom par tem,nejaky borec to udajne robil s nastartovanym motorom...skusim este pozret dilensky manual co a ako.v zivote som cerpadlo nenastavoval tak mam respekt
rozobrat komplet napravu brzdovy system a neviem co nemam problem ale co sa tyka zasahu do motora mam respekt.este otazka,moze to sposobovat ten rachot v tom urcitom spektre otacok?inak na druhom fore som cital ze chalan ked meni rozvody na rotackach tak pozera synchronizaciu vo vagu,tak ako to teda je,da sa to pozretalebo neda?
