obcas tvrdy pedal pri brzdeni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

obcas tvrdy pedal pri brzdeni

Příspěvek od spawn133 »

Caute,

nestretol sa niekto, alebo nevie preco mi obcas pri brzdeni akoby zasekol brzdovy pedal? :? Auto pri tomto stavu brzdi, ale velmi slabo.
Preslapnut sa to neda, proste sa pedal zasekne. Skusal som aj viac krat za sebou zoslapnut co sa dalo, bez vysledku. Potom po rozbehnuti tak to brzdi standartne.
Stava sa to coraz castejsie.

Dakujem vopred...
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nemas podtlak...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Nestavalo by sa to stale pri brzdeni, kebyze nebol podtlak?
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Nie , nestávalo , ak máš uvolnenú trubku ( alebo prasknutú ) k posilovaču , alebo zlý spätný ventil vtedy sa môže stať že občas máš dostatočný podtlak.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Nic v zlom,tu na fore je toho vela o tom uz popisane,moze to byt zla vyveva,prasknuta hadicka k posilovacu,moze sa yi zasekavat strmen...tazko povedat.zacal by som kontrolou hadicky,dalej kontrolou vyvevy,ci nie je vyustok vyhrkany a potom kontrolou jednotlivych kolies...treba dat brzdam zabrat a zistit ci sa niektore neprehrieva pripadne ci sa slabo nehreje,tam by mohol byt potom spominany problem so strmenom
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“