octavia 2.0 BKD kouřivost

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mira2.0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 kvě 2015, 16:56
Odpovědi: 0

octavia 2.0 BKD kouřivost

Příspěvek od Mira2.0 »

Ahoj mám takový problém motor 2.0 BKD někdy při startu bílý dým cca 5 sekund, v zimě nic až při teplotách okolo 15C. za tepla v pohodě. EGR v pohodě olej se neztrácí, turbo taky v poho. možná by pomohlo přidat startovací dávky.
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

To bude para.....takže hlava,alebo chladič spet.vedenia vyf.plynov.
Mira2.0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 kvě 2015, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira2.0 »

EGR jsem testoval ve vegu a chodil dobře. Chladič???
Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

a co vstriky??
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
Mira2.0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 kvě 2015, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira2.0 »

VAG 018 Stav magnetických ventilů-0. VAG 013 Regulace klidného chodu -0.43, -0.62, -0.2 1,5 někdy až 2.4mg/st. za jízdy bez problémů. jako by padala nafta o-kroužek pod cerp-tryska.
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Nevím jestli ti to k něčemu bude, ale v teplotách okolo 10°C mi tříválec jde taky špatně, bílý kouř z nespálený nafty, občas to sklouzne i k chodu na dva válce - korekce je v tu chvíli nadoraz. Stačí pár vteřin a chod se zklidní a už ok. Mi to takto dělá co to mám od 188tkm najeto, teď ten motor má 344tkm. A co jsem se dočetl, tak to občas lidem dělá, co je příčina nevím.
AMF; M47/T2
Mira2.0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 kvě 2015, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira2.0 »

Ahoj no to je přesně ten stav už jsem prošel spoustu parametrů a na nic, doufal jsem že pomůže výměna rozvodů, také nic. Možná upravit startovací Mapu nebo přidat na startovacích dávkách.
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Nevím jak tobě, ale mě to chytne ok a ten stav nastane spíš až tak za sekundu, to začne jakoby zakopávat a za 5 vteřin většinou už ok bez kouře. Je to naprd hlavně když jsou u auta lidi, tak to se za to stydím, bo je to smrad na poblití. Měl jsem pocit, že tomu pomohlo zvýšit dobu žhavení na maximum, už jsem to pak víc netestoval, ale řekl bych že se to rozpětí teploty kdy to dělá změnšilo a rychleji se to z toho stavu dostane.
AMF; M47/T2
Jirka84
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 28 bře 2013, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka84 »

tak zkus čidlo teploty.
Prodáno-Audi A3 BKD S-line kat off egr off hybrid turbosport.cz soft Dieselpower 202Ps 476 Nm snizeno 55mm
BMW E90 330D Soft Dieselpower 300Ps 650Nm DPF-OFF
Mira2.0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 kvě 2015, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira2.0 »

Snímače teploty měří za studena stejně.
007 Snímač teploty
Naměřené hodnoty při zapnutém zapalování, vypnutém, vychladnutém motoru:
1) Teplota paliva
na snímači teploty paliva -G81
2) nevšímejte si
3) Teplota nasávaného vzduchu
na snímači teploty nasávaného vzduchu -G42
4) Teplota chladicí kapaliny
na snímači teploty chladicí kapaliny -G62
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“