octavia 2.0 BKD kouřivost
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia 2.0 BKD kouřivost
Ahoj mám takový problém motor 2.0 BKD někdy při startu bílý dým cca 5 sekund, v zimě nic až při teplotách okolo 15C. za tepla v pohodě. EGR v pohodě olej se neztrácí, turbo taky v poho. možná by pomohlo přidat startovací dávky.
Nevím jestli ti to k něčemu bude, ale v teplotách okolo 10°C mi tříválec jde taky špatně, bílý kouř z nespálený nafty, občas to sklouzne i k chodu na dva válce - korekce je v tu chvíli nadoraz. Stačí pár vteřin a chod se zklidní a už ok. Mi to takto dělá co to mám od 188tkm najeto, teď ten motor má 344tkm. A co jsem se dočetl, tak to občas lidem dělá, co je příčina nevím.
AMF; M47/T2
Nevím jak tobě, ale mě to chytne ok a ten stav nastane spíš až tak za sekundu, to začne jakoby zakopávat a za 5 vteřin většinou už ok bez kouře. Je to naprd hlavně když jsou u auta lidi, tak to se za to stydím, bo je to smrad na poblití. Měl jsem pocit, že tomu pomohlo zvýšit dobu žhavení na maximum, už jsem to pak víc netestoval, ale řekl bych že se to rozpětí teploty kdy to dělá změnšilo a rychleji se to z toho stavu dostane.
AMF; M47/T2
Snímače teploty měří za studena stejně.
007 Snímač teploty
Naměřené hodnoty při zapnutém zapalování, vypnutém, vychladnutém motoru:
1) Teplota paliva
na snímači teploty paliva -G81
2) nevšímejte si
3) Teplota nasávaného vzduchu
na snímači teploty nasávaného vzduchu -G42
4) Teplota chladicí kapaliny
na snímači teploty chladicí kapaliny -G62
007 Snímač teploty
Naměřené hodnoty při zapnutém zapalování, vypnutém, vychladnutém motoru:
1) Teplota paliva
na snímači teploty paliva -G81
2) nevšímejte si
3) Teplota nasávaného vzduchu
na snímači teploty nasávaného vzduchu -G42
4) Teplota chladicí kapaliny
na snímači teploty chladicí kapaliny -G62