prodloužení poloosy sharan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
prodloužení poloosy sharan
Zdar kluci,máte někdo zkušenost z prodloužení m od výrobce GSP.? Je jasný že je to Čína ale jde mi o reálnou zkušenost kdo tyhle věci má na autě nebo je montuje. Ještě je na výběr Meyle. Díky za odpovědi
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Ok koupim to gsp. Za 1500 je to super cena a pokud rikas ze ma najeto 70tkm tak to je dostaecny vykon za malo penez.hansdob píše:GSP už jsem montoval několikrát a zatím šlape nejvíc má najeto 70XXXkm a tahá pravidelně 1700kg vlek. S meyle mám špatnou zkušenost s tlumiči čepy a ložiskami deskami a kotouči tak už to neskouším nikam.
S Meyle ma podobnou zkusenost...koupil jsem ulozeni do ramen v HD kvalite a po roce jsem zjistil ze ta guma praska .Td uz tam je prasklina cca 3cm po dvou letech ale neresim to dokud to nezacne mlatit az se to utrhne cely. Brzdovy desky jsou zas od nich tvrdy a nez se to ohreje tak je to jalovy.
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
svareny jsem to mel a drzelo to jak prase. Pak mi ale odesla prevodovka a musel jsem to odbrousit aby jsem to mhl prehodit na druhou .syncon píše:mam třetí možnost svar
Jinak prevodovka sla vyndat i s tou navarenou bez sundaní.

Jenze tedka se me z neznamiho duvodu utrhlo to vnitrni lozisko takze me poloosa visí v ty objimce no a jak se provesila tak to vymlelo i tisicihrany v prodlouzení.
To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
nene... uz to zavareny pak po vymenene prevodovky nebylodejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
Tak zavařit to a jezdit s tim nad 80 a dálnice je celkem s podivem.. Ale jako provizor , nebo pro nějaký OFF to muže posloužit dobře.dejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
A6TDI píše:Tak zavařit to a jezdit s tim nad 80 a dálnice je celkem s podivem.. Ale jako provizor , nebo pro nějaký OFF to muže posloužit dobře.dejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
se zavarenym jsem jezdil 6let bez problemu