prodloužení poloosy sharan

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

prodloužení poloosy sharan

Příspěvek od patrik.kloucek »

Zdar kluci,máte někdo zkušenost z prodloužení m od výrobce GSP.? Je jasný že je to Čína ale jde mi o reálnou zkušenost kdo tyhle věci má na autě nebo je montuje. Ještě je na výběr Meyle. Díky za odpovědi
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

mam třetí možnost svar :)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

GSP už jsem montoval několikrát a zatím šlape nejvíc má najeto 70XXXkm a tahá pravidelně 1700kg vlek. S meyle mám špatnou zkušenost s tlumiči čepy a ložiskami deskami a kotouči tak už to neskouším nikam.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

hansdob píše:GSP už jsem montoval několikrát a zatím šlape nejvíc má najeto 70XXXkm a tahá pravidelně 1700kg vlek. S meyle mám špatnou zkušenost s tlumiči čepy a ložiskami deskami a kotouči tak už to neskouším nikam.
Ok koupim to gsp. Za 1500 je to super cena a pokud rikas ze ma najeto 70tkm tak to je dostaecny vykon za malo penez.
S Meyle ma podobnou zkusenost...koupil jsem ulozeni do ramen v HD kvalite a po roce jsem zjistil ze ta guma praska .Td uz tam je prasklina cca 3cm po dvou letech ale neresim to dokud to nezacne mlatit az se to utrhne cely. Brzdovy desky jsou zas od nich tvrdy a nez se to ohreje tak je to jalovy.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

syncon píše:mam třetí možnost svar :)
svareny jsem to mel a drzelo to jak prase. Pak mi ale odesla prevodovka a musel jsem to odbrousit aby jsem to mhl prehodit na druhou .
Jinak prevodovka sla vyndat i s tou navarenou bez sundaní.:-)

Jenze tedka se me z neznamiho duvodu utrhlo to vnitrni lozisko takze me poloosa visí v ty objimce no a jak se provesila tak to vymlelo i tisicihrany v prodlouzení.
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 04 čer 2007, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od dejdar »

To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

dejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
nene... uz to zavareny pak po vymenene prevodovky nebylo
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

dejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
Tak zavařit to a jezdit s tim nad 80 a dálnice je celkem s podivem.. Ale jako provizor , nebo pro nějaký OFF to muže posloužit dobře.
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

no nevim jezdim max 150-160 bez problemu vybrace nebo jiny cukaní nepocituju
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 04 čer 2007, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od dejdar »

No, já jsem to původně provizorně zavařil na zkoušku a nakonec to několikrát projelo Evropou i se zapřaženým karavanem.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

A6TDI píše:
dejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
Tak zavařit to a jezdit s tim nad 80 a dálnice je celkem s podivem.. Ale jako provizor , nebo pro nějaký OFF to muže posloužit dobře.

se zavarenym jsem jezdil 6let bez problemu
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Kdysi kdyz to stavalo raketu taky jsem to varil stejne jako jsem kdysi svaroval japonsky poloosy co praskaji pod vyvazovakama ale dnes uz delat tyhle prasarnicky kdyz se repli da koupit za par susnu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

pár korun a na pár kilometrů ..
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

to nebylo nikdy na pár kilometrů některé ty auta stím jezdí dodnes
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě, pokud je to uděláno kvalitně, není problém. Jak asi zkracují kardanky a jiné pohony firmy k tomu určené? Samozřejmě pro závodníka, který nahazuje KW jako přidavač lopatou to riziko je. ale tihle hoši zničí stejně všechno... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“