A3 rotacka - UPGRADE posilovace brzd nebo (brzd. valce)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

A3 rotacka - UPGRADE posilovace brzd nebo (brzd. valce)

Příspěvek od Gardner »

Nevite nekdo jestli je mozny nejaky upgrade posilovace brzd nebo brzdoveho valce? (letni 17" hure se brzdi nez s 15")..

Tak jako se daji dat brzdice z passata s vetsim prumerem pistku je nejaka moznost zlepsit i brzdovy valec a posilovac treba z O2 nebo tak neco.

Zkousel nekdo neco podobneho resit? Diky za info. ;)
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

neměla cupra R něco takového? myslím že to tady někdo řešil.....ale nejsem si jistej
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Valec ze sharana,kdyztak mam
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když se dají lepší nebo větší brzdy, netřeba vymýšlet blbosti s jiným válcem ;)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

No ja prave vetsi brzdice uz mam jen si pak nejsem jistej jestli na to ten zakladni valec a posilovac stacej. Aby nebyly nejak nadmerne zatezovany.

Nejsem si jistej jestli napriklad O1 RS ma stejny valec a posilovac jako O1 1.9tdi nebo S3 jako A3.

Totiz me vcera odesel posilovac rovnou v akci a malem jsem to povesil na strom. Nemam zadne info ze by to byla znama zavada, to spis vakuva pumpa, ale tohle jen 'zaficelo' a uz to nebrzdilo. Tak bych radeji preventivne namontoval neco odolnejsiho. Protoze bych si myslel ze vetsi brzdy a vetsi kola jsou automaticky vetsi zatez pro posilovac a valec.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

O reseni ze Sharana jsem vedel ale predpokladam, otazkou je, zda neni neco jeste vetsiho ... take by me to ze zvedavosti zajimalo.

Abys ale nedopadl jako nas Transit, kde kdyz odesel, tak jsem tam nechal nainstalovat z Mondea V6 a pak to hnedka flekovalo a delnici otocili a namisto prechoziho vyjadreni, ze to nebrzdi si stezovali, ze to je moc ... na odpoved "tak brzdete s citem" jen tupe nechapave civeli.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Gardner píše:No ja prave vetsi brzdice uz mam jen si pak nejsem jistej jestli na to ten zakladni valec a posilovac stacej. Aby nebyly nejak nadmerne zatezovany.

Nejsem si jistej jestli napriklad O1 RS ma stejny valec a posilovac jako O1 1.9tdi nebo S3 jako A3.

Totiz me vcera odesel posilovac rovnou v akci a malem jsem to povesil na strom. Nemam zadne info ze by to byla znama zavada, to spis vakuva pumpa, ale tohle jen 'zaficelo' a uz to nebrzdilo. Tak bych radeji preventivne namontoval neco odolnejsiho. Protoze bych si myslel ze vetsi brzdy a vetsi kola jsou automaticky vetsi zatez pro posilovac a valec.
Třeba si uvědomit zákonitosti hydrauliky. Když dáš větší HBV, tak to bude brzdit pocitově hůř (pro stejnej účinek budeš muse šlapat větší silou na pedál). Výhodou je menší mrtvej chod pedálu. Jedině dát větší jenom posilovač.
Zkus zabrzdit levou nohou a jestli tě to překvapí, tak není co vylepšovat. Je to o pocitu a zvyku :)
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

Tak podle ETKy je HBV na O1 RS stejný jako na TDI (slabsi benziny nevim) a lisi se jen jestli to je verze s ESP nebo bez.

Jak je na tom s HBV v LCR s Brembama nevim, ale jiste vim ze to Brembo 4pist s HBV v O1 funguje a brzdi bez problemu

O HBV ze Sharana jsem tez uvazoval, ale bohuzel jsem nenasel nikoho kdo by to mel v O1 a tak , no a taky po navsteve VW kde chteli za valec s ESP pres 7tis kc jsem od toho upustil
O1 ASZ 96kw serie
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Zajmave info, ze RS je stejnej jako O1 je dobra zprava, a myslite teda, ze ten HBV ze Sharana bude vetsi tim padem pocitove horsi jak pise Rolan? Nebo je take stejnej a ma jen vetsi posilovac?
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
tanys
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 31 kvě 2012, 10:37
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od tanys »

Normal prumer pistku je 23,8mm co ma vetsina.Sharan a podobne autobusy maj 25,4.
Škoda Octavia r.v.99,AHF,EGR-off,kat-off,jednohmota ATD+HDS57+přítlačák VR6,GT1749VB-MFS,12mm,PP764,podavačka,Ferodo dspf 312/286,puky TT,soft by TDIfun...
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Take dobra informace, diky. A jak je to s posilovacem, je na te Galaxy nejakej mocnesi?
Uz jsem nekde vycetl ze ty SAG posilovace trpeji na spatnou tesnost u te hridelky k pedalu. Tak nevim estli to nebude krok z blata do louze.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

namrdej tamhbv s posikem ze Oii AUTOMATA A BUDEŠ ČUČET
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Taky zajimave, ale co ESP? Nebude stim problem, ja ESP nemam. A bude to vubec nejak rozumne pasovat nerad bych to bastlil.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Gardner píše:Take dobra informace, diky. A jak je to s posilovacem, je na te Galaxy nejakej mocnesi?
koukni na 96kw passata, válec 25mm a dvoukomorovej posilovač (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

taky ybch asi sel spis cestou valce a posilovace z passata

myslim, ze se da pouzit i ze silnejsiho benzinu a prej to je mazec


sam ale tuhle zkusenost nemam... jen vim, ze tady v nemecku se toho vali na vrakacich spousty


sam mam 312mm vepredu a standardni 232 vzadu a nemam nejmensi Problem, jen pri hodne tvrdym brzdeni je zdnat, ze ten predek zu je trochu prebrzdenej a krouti se to
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“