Stránka 1 z 1

Citroen Jumper 3.0Hdi nestartuje

Napsal: 10 kvě 2017, 23:26
od honzash
Dobry den, mam dotaz ohledne Jumpera 3.0Hdi 2011. Jel jsem po D1 a zniceho nic se mi vypnul motor. Pred tim se rozvitila kontrolka motoru. Zastavil jsem na krajnici a zkousel nastartovat, ale nepovedlo se. Auto jsem odtahnul do servisu a tam to napojili na diagnostiku, ktera vykazala pouze jednu chybu "chyba v obehovem systemu paliva - (mala netesnost)". Auto jsme pak jeste vyzkouseli nastartovat a ono na chvilku chytlo cca na 10s, potom zase dlouho nic a pote zase na par sekund nastartovalo. Vypada to jako by vubec neslo palivo do motoru. podavaci cerpadlo je pry ok. Muzou to byt vstriky? Ale ze by odesli vsechny najednou. Budu vdecny za kazdou radu. Díky

Napsal: 11 kvě 2017, 20:04
od kefo
Čo tak chyba v kabeláži čo je trvalý problém týchto vozov....
presné číslo chyby????

Napsal: 11 kvě 2017, 20:14
od honzash
Momentalne je v servisu a zatim zkontrolovali cerpadla (zrejme podavaci a tlakove) a ty jsou v poradku. Ted zkouseji vstriky, ale to by asi to auto nezhaslo hned a myslim, ze vsechny vstriky najednou asi neodesli. Vyzkousim zjistit presne cislo chyby z diagnostiky. Kazdopadne diky za podnet

Napsal: 11 kvě 2017, 20:17
od kefo
Nafta bola OK kde tankuješ?
To je už motor s DPF ?

Napsal: 11 kvě 2017, 20:38
od honzash
Tankoval jsem na Shell a potom na ONO. vypada to, ze nafta se vubec do motoru nedostane anebo si to nekde prisava vzduch. Opravdu to chciplo okamzite a vzdy tak po 10min lze opet na par sekund nastartovat.Myslim ze je to jeste verze bez DPF. Jeste mozna jedna informace - asi tak pred mesicem jsem resil problem, ze autu padaly otacky na neutral. Na foru jsem nasel ze to zpusobuje takovy Tkus, který je na tlakove hadicce od egrventilu, ktery se rad ucpava. Tkus jsem procistil malym vrtackem 0.8mm a od te doby se jiz problem neopakoval. Nevim jestli nemuze byt spojitost. Me znalosti aut jsou opravdu povrchni.Diky

Napsal: 11 kvě 2017, 21:00
od honzash
Myslím že to byla chyba P0094

Napsal: 11 kvě 2017, 22:43
od honzash
Zkousel jsem hledat na ruznych zahranicnich forech a nemohl by tem problem zpusobovat prutokomer (vaha vzduchu)?

Napsal: 12 kvě 2017, 06:23
od roman1648
ne nemůže, bez váhy to musí jít nastartovat
chce to někoho s normální diagnostikou ( Diagbox, KTS ) a udělat alespoň nějaké měření základních parametrů ( otáčky při startu,tlak paliva atd. )
to že načetli závady diagnostikou za 2000 je k ničemu..

Napsal: 15 led 2020, 20:50
od xshreck
Dnes jsem si pujcil totez auto rv asi 2016-2017, trosku hur nastartovalo (slabsi ale nova baterie). Dojel jsem 4km, vypl. Nalozil si auto a za 20 m chtel nastartovat.

Jen se pootocil starter a vyskocila hlaska check engine plugs. Starter se ani nehne. Cim to muze byt? Potrebuju to dostat aspon nekam na servis

Napsal: 16 led 2020, 07:30
od roman1648
prvně kontakt na baterii

Napsal: 16 led 2020, 07:38
od xshreck
Baterku jsem zkusil chvili dobit a pripadne pomoci pres kabely. Kontakty byly ok, prosel jsem pojistkovku u ridice a u predniho svetla pred ridicem (jedn. Zhaveni a motoru).

Nakonec jsme to odtahli k servisu, prej mu rikali driv neco o starteru (ten se ani nevysune, netukne

Napsal: 16 led 2020, 07:40
od roman1648
jo, to je možný, měl jsi na něho zkusit klepnout :)
takže auto je 2017 ale 50 to asi najeto nemá co (rofl)

Napsal: 16 led 2020, 07:50
od xshreck
Jen 230 najetych :))

Napsal: 16 led 2020, 08:28
od roman1648
jo to má kámoš taky, Transit 2016 - začalo téct řízení,mlátí řemenice,kardan ( zadokolka dvoumontáž ) říkám mu nějak brzo ne,vždyť to máš chvíli,kolik jsi na tom najel,prej nic moc no, 310tis (rofl) (rofl)

Napsal: 16 led 2020, 12:35
od xshreck
Pokud to bude jen starter, tak je mi naprosto jasny proc - motor bezi a 2s porad jeste drzel klic.

Na uzitkove auto mi to prijde malo km. Akorat vime jaknto je ze ... predchozimu jumperu 2.2 se musel pri 280 menit cely motor.

Tak vcera byla octavia odtahovaq no :)