Výmena riadiacky motora

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Výmena riadiacky motora

Příspěvek od Jarosx »

Zdravím Vás.
Po problémoch s motorom na mojom 66kW Golfe (ALH), ktory mi padal do nudzaku, potrebujem vymeniť problémovú rj. Stara je 038906012fa. Zohnal som náhradnú uz použitú ale z 81kW Leona s číslom 038906012hd. Budem ju mocť použiť? Ak áno, postačí dať nakodovat kľúče (imobilizér)? Alebo bude treba aj nahrať povodne origo mapy?
Ďakujem všetkým za radu.
Jaro
VW Golf-IV 66kW
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Příspěvek od Jarosx »

:) Hmm, podľa teba sa to Miloš nebude dať zameniť? Prečo?
Chlapík co my to predával tvrdil ze to pôjde. Motoricky by tam vraj problem byt nemal. Osobne do toho nevidím a preto sa pýtam tu na fóre vás co sa vyznáte. Volal som aj do origo servisu VW, no chceli za tu riadiacku 1400 EUR co sa mi vidí veľmi veľa.
Ďakujem Jaro
VW Golf-IV 66kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

Po úpravě
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarosx"]:)Volal som aj do origo servisu VW, no chceli za tu riadiacku 1400 EUR co sa mi vidí veľmi veľa.


co třeba začít hledat na bazarech? a najít do dvaceti eur
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... V45_Pp6Dug
Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Příspěvek od Jarosx »

[quote="Dreizig5"] po uprave
Hmm, co tam budem musieť nechat upraviť dreizig?

Vám pani Slováček.milos a Roman1648 ďakujem za typ na kúpu rj.

Jaro
VW Golf-IV 66kW
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

Buď hardware a nebo software, a nejsem dreizig! Ale dreizig5 30 a 35 je rozdíl :D
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Vymenis. Len mysli na to ze 66kw mal aj obtok a aj vnt turbo, nakolko 81kw iba vnt. Tak pokial mas 66kw vnt, pojde to iba ked prekodujes kluce normalne, pokial mas 66kw obtok, pojde to ako bez turba. V princice ale nastartujes.

To ze je tam uplne iny soft rozoberat vobec nebudem...Napisal som som to iba v principe.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Píše, že má ALH, což je jednoznačně VGT a žádný obtok 8)
Pokud tam dá jednotku z 81kW (ASV), tak to pojede hůř jak 66kW, neboť jednotka počítá s většími tryskami, které tam jaksi nebudou...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Slavkov píše:Píše, že má ALH, což je jednoznačně VGT a žádný obtok 8)
Pokud tam dá jednotku z 81kW (ASV), tak to pojede hůř jak 66kW, neboť jednotka počítá s většími tryskami, které tam jaksi nebudou...
(noteeth) Jejdaaa, neviem preco som si myslis ze AHU (rofl) No hold, stalo sa :P Ja som mal na mysli Passat, a sa mi to cele zlialo, lebo som to uz tam viac krat robil...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pointa je preco pada auto do nudzaku kvoli RJ?? to je dake cudne nie?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

octaviask píše:pointa je preco pada auto do nudzaku kvoli RJ?? to je dake cudne nie?
To urcite ano :)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Příspěvek od Jarosx »

Slavkov píše:...Pokud tam dá jednotku z 81kW (ASV), tak to pojede hůř jak 66kW, neboť jednotka počítá s většími tryskami, které tam jaksi nebudou...
Slavkov, podľa teba to teda pôjde zameniť, ak by som tam dal väčšie trisky? Je ALH motor stavaný na väčšie tlaky a záťaž? Nedalo by sa to riešiť softwarovou úpravou? Napr nahrať do tej 81kW riadiacky soft z tej 66 kW? Nevyznám sa, preto sa pýtam.
Ďakujem Vám všetkým za rady a dreizigovi5 sorry za to neúplne meno :D
Jaro
VW Golf-IV 66kW
Jarosx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 kvě 2017, 22:50

Příspěvek od Jarosx »

octaviask píše:pointa je preco pada auto do nudzaku kvoli RJ?? to je dake cudne nie?
Vidím ze mas rad pribehy octaviask Takze asi pred pól rokom prvý nudzak, auto neslo nad 2000 otáčok, po vypnutí zapaľovania chyba zmizla. Potom nudzak čoraz častejšie, každá 3-4 jazda opäť to iste. Po teste motora u mechanika, tieto chyby
: Ventil prívodu paliva ... N109
: Ventil zpetneho vedenia ... N18
: Prepínaci ventil klapky ... N239
: Elektromagnetic ventil .... N75
Kontrolou uvedenych ventilov a ich výmenou mechanik zistil ze problem pretrváva. Ten sa stratil až po odpojení a znovu pripojení káblov na rj. Tak ju teda vybral a prečistil na nej kontakty a skontroloval na nej merakom všetky spoje a dal ju naspäť. Auto sluzilo až do teraz no pred týždňom sa problem objavil opäť a s rovnakými chybami. Jeho konštatovanie - problemova rj, odporúča výmenu. Nová origo však stojí 1480 euro ??? Tak som zohnal na vrakovisku náhradnú, no nie presne rovnaku s tým ze ju dám na radu predávajúceho upraviť. Teraz riešim ako a komu.
Eto vsjo
:)
VW Golf-IV 66kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“