Stránka 1 z 4
zvlněné kotouče golf IV tdi
Napsal: 13 kvě 2017, 16:26
od roman84
Zdarec, jsou to dva měsíce co se na předku měnili brzdy ATE+ZIMMERMAN.
A opět mám zvlněné kotouče a volant mi mlátí.. A to jsem je zajížděj poctivě min. 100km žádné prudké brždění.
V servisu mi řekli, že to můžou dělat ložiska kol.. Náboje mi řekl, že kontroloval předtím než tam dali brzdy a ok.
Mám obavu, že to auto bylo bořené ze předku a možná i náprava je pohlá..
Dá se to nějak poznat a nebo jít do těch ložisek?
Tipy, rady velmi vřele uvítám..
Napsal: 13 kvě 2017, 20:11
od Vedo125
Jakej průmer kotoučů? Asi je to na TDI 280mm tak jedině doporučím kompletní přechod na silnější 288. Já s tím bojoval celej rok, náprava udělaná absolutně bez vůli, náboje, ložiska v pořádku, a zvlnili se ATE, Brembo Max, TRW.. vždy tak po 1500-2000km a to sem s tim brzdil opravdu jak čajíček lehce a stejnak to začlo kopat jak hovado .. pak sem udělal přestavbu na 288mm, brzdím s tím jak chci, celkem často dost agresivně ze 180 na 50 několikrát po sobě, a nic nezvlněno už 30tis km
Doporučím za mě vůbec neexperimentovat a neztrácet čas, peníze a dát rovnou 288 případně 312
Napsal: 13 kvě 2017, 21:53
od šulda
Jestli to není právě tím šudláním, respektive opatrným bržděním hned od začátku. Co je zkusit zajet podle návodu od výrobce?
Napsal: 13 kvě 2017, 21:59
od Master
Bud nejlepe predelat na vetsi brzdy, nebo pokud nechces vrazet tolik penez, tak origo kotouce, nebo stocit 288 (tam na vyrobci tolik nesejde).
Napsal: 14 kvě 2017, 05:12
od maka123
Taky jsem s tím bojoval a pomohly originální kotouče a desky.
Napsal: 14 kvě 2017, 06:03
od NOVON
Taky jsem s tim bojoval u O1 TDI,naprava komplet nova bez vuli,kotouce vyzkousene ruzne..drazsi,levnejsi a furt to po ujeti cca 4000 km kopalo..No nevyresil jsem to az do prodeje auta.Co je zajimave,ze na O1 kombi bez ABS z Italie,co mame,to nedela,a to jsou tam kotouce a desky Starline..
Mozna bych se podival i na zadek,jestli neni problem tam a nelikviduje to nejak predek.
Ony ty kotouce podle soustruznika nebyly ani zvlnene,ale v jednom miste jakoby jina struktura materialu,poznal to podle zvuku pri soustruzeni,nuz jakoby v tom miste jemne piskal..
Napsal: 14 kvě 2017, 15:04
od roman84
Zkusím ty zadní vyměnit, ale nemůžu si pomoct dali se tam jedny ty se zvlnily pak tyto ATE a zas... To nebudou dělat rozměry brzd nebo že bych to špatně zajel, nevěřím tomu.
Zkusím ty ložiska a zadek vyměnit po čase.
Napsal: 14 kvě 2017, 20:15
od šulda
NOVON píše:Ony ty kotouce podle soustruznika nebyly ani zvlnene,ale v jednom miste jakoby jina struktura materialu,poznal to podle zvuku pri soustruzeni,nuz jakoby v tom miste jemne piskal..
To je právě ono, každej vidí fenomém zkroucenejch kotoučů, ale realita je většinou jinde, třeba nános s desek na jednom místě atd. I to zajíždění šudláním není to pravý ořechový

Napsal: 15 kvě 2017, 10:20
od tpec
Já jsem si tím taky prošel, rovnou na dvou autech po sobě. "Vyřešil" jsem to až na tom druhým.
1) po koupi jsem vyměnil jeden set kotoučů a destiček, orig. ATE > nepomohlo
2) druhý set kotoučů a destiček, tentokrát i zadek (už to stejně chtělo) > nepomohlo
3) na radu jsem vyměnil silentbloky, čepy, ramena, prostě vše (něco už bylo načaté) + další set předních brzd, tentokrát TRW > zdálo se, že OK, ale po cca 4-5 tis km > znovu to samé
4) zakoupen set noname čínských kotoučů a destiček v ceně 1000 Kč komplet a světe div se, je to OK

auto brzdí krásně, na STK nabrzdilo bez odchylky a kotouče nejsou zkroucené ani po dalších 20 tis.
Je to divný, že nejlevnější kotouče jsou v pohodě, ale auto s nimi brzdí stejně jako se všemi ostatními a za cca 20tis. km s nimi nebyl jediný problém. Takže u mě vyřešeno tímto.
Napsal: 15 kvě 2017, 11:21
od roman1648
to jsou ty paradoxy...člověk chce dát to nejlepší v druhovýrobě a ono je po tom hovno
originál nikdo zaplatit nechce
pak se dohaduj s lidma proč to dělá to nebo to
já tedˇ párkrát dával kotouče Barum a fungují taky, je to ale fakt loterie
z prdele zkusím namontovat nějaký Maxgeary,Kamoky nebo něco podobnýho co to bude dělat...ten kotouč 280mm stojí necelý 4 kila

tak je budu borcoci měnit spolu s olejem vždycky a je to

Napsal: 15 kvě 2017, 11:36
od tpec
Já už ani nevim tu značku, fakt stál kotouč asi 280 Kč a desky kolem 300 Kč a funguje to úplně normálně jako všecko ostatní, co na tom autě bylo. nemám s tím jediný problém. A dokonce je to přes rok a ty kotouče nejsou ani orezlé, jsou krásně stříbrné (myslím plochy, které nebrzdí). Možná je i zinkovanej

Napsal: 15 kvě 2017, 11:48
od roman1648
tak to zkus někde dohledat co to bylo
to si klidně vemu na sklad jestli jsou vyzkoušený
Napsal: 15 kvě 2017, 12:22
od maka123
Já jsem zastáncem kvality. Než to pořád měnit a zkoušet, zajdu si do škodovky a vím že s tím dílem nebude problém. Nepíská to, brzdí to a nezkřiví se. Kolikrát se divím za co lidi utrácejí peníze, za nejdůležitější věc na autě se jim platit nechce.
Napsal: 15 kvě 2017, 12:44
od roman1648
tak to je no, bavíme so tom tady pořád...
vysere se kotel,pračka,lednička,každý to zaplatí a ani necekne
na auto se ale většině zdá všechno drahý..
Napsal: 15 kvě 2017, 12:44
od 81
Základem je mít v dobrém stavu ty zadní silentbloky v ramenech

Jakmile jsou ko, tak můžeš dávat brzdy jaké chceš a za chvíli je máš tam kde je máš..